עמוד בית » בניית אתרים » מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן

מערכת נוחה לפעולה – ניהול מידע תוכן יעיל

הצורך בניהול שוטף של דפי האתר או מערכת (תוכנה, אפליקציה) מקבל מענה מקצועי על ידי מערכת ניהול תוכן נוחה ומותאמת לצורכי הלקוח. Web3D בונה מערכות ואתרי לקוחות בצורה ייחודית, ומייצרת לכל אחד מהם מערכת ניהול מידע ייעודית אינדיווידואלית, שעוזרת לארגונים ועסקים לנהל את המידע בעסק בצורה יעילה יותר.

עיצוב בעזרת מערכת ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן מאפשרות עיצוב טקסט, הוספת קבצים מסוגים שונים (כולל פלאש), הוספת גלריית תמונות, יצירת קישורים בין עמוד לעמוד באתר ויצירת קישורים לאתרים נוספים חיצוניים, ניהול באנרים, ניהול של רשימות תפוצה, סליקה, קטלוגים דינמיים, טבלאות ועוד. העמודים בעלי מנגנוני הפעלה אינטואיטיביים ולכן מזמינים לשימוש ונוחים לפעולה.

כמו כן, מערכת הניהול מאפשרת הגדרה של המרכיבים הנדרשים עבור קידום האתר. מרכיבים אלה מיועדים למנועי החיפוש. בנוסף מתאפשר ניהול ברמת שפת המערכת ושפת האתר. על ידי מנגנוני הלקוח ניתן לקבל הרשאות שימוש וניהול משתמשים.

דשבור דשבור דשבור
תדמית סרטי פרומו, ux ui designer
אפיון מערכות, חווית משתמש
אפיון אתר, אפיון אתרים, אפיון חווית משתמש
סרטוני תדמית, חווית משתמש ux

חלק ממגוון השירותים שלנו

  • אפיון מערכת UI/UX ותכנון חווית משתמש
  • התממשקויות למערכות – API
  • מערכות MARKETPLACE חנויות ווירטואליות ועוד
  • מערכות ניהול מערכת לניהול מסעדות, מערכת לניהול הסעות ועוד
  • WEB מורכבות
  • מערכות BLOCKCHAIN

בואו נדבר על מערכות ניהול תוכן.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    מערכת מידע – עצמאות דינמית

    Web3D בונה מערכות ואתרים בעלי אפשרות לדינמיות מוחלטת באתר המבוססת על ממשק יציב. מערכת ניהול תוכן המאופיינת בטכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת מסייעת ללקוח לפעול באופן עצמאי באתר הבית שלו ללא תלות בבונה האתר. הן במערכות קוד סגור והן במערכות קוד פתוח. כמו כן, המערכת מאפשרת לנהל את המידע הארגוני בצורה יעילה יותר, עצמאית ודינמית, ללא תלות בכמות השדות, רשומות או התהליכים שמבוצעים מאחורי הקלעים. ייחודיות המערכת היא בהתאמתה ההרמטית לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

    מערכת ניהול תוכן – אתר אינטרנט

    אתר מבית היוצר של Web3D בנוי על תשתית מותאמת למנועי החיפוש של גוגל ומופעל על ידי מערכת ניהול תוכן נוחה לשימוש עבור הלקוח. ניהול האתר לאחר העלאתו לאוויר אינה דורשת שליטה בתחום הטכנולוגיה, העדכון מתבצע בקלות ללא עלות נוספת.

    התאמה אולטימטיבית

    מערכת הניהול של Web3D מאופיינת בעקומת למידה מהירה, היא מתאימה בצורה אולטימטיבית לדרישות של תהליך האופטימיזציה, כלומר מותאמת חיפוש אורגני. המערכת מאופיינת בסטנדרט איכותי גבוה וניתן להטמיעה ללא מגבלה על עיצובים רבים ומגוונים. הגמישות המאפיינת אותה מאפשרת לה את התאמה אולטימטיבית לכל אתר. Web3D מספקת גם מודלים ייחודיים הניתנים להטעמה.

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון