אנחנו מלווים עסקים, ארגונים וחברות משנת 1997 במתן שירותי אינטרנט, דיגיטל, מיתוג ומלטימדיה במקום 1. מכלול השירותים שאנחנו מעניקים הינם הנגזרת הביצועית של שלב הליווי והאסטרטגיה במטרה להגיע לטרנספורמציה דיגיטאלית בארגון או בחברה שלכם.
מיצוב זהו האופן שבו המותג, החברה או הארגון נתפסים קוגניטיבית ע"י הלקוחות ביחס למתחרים, ביחס לאיכות, ביחס למחיר, ביחס לשירות ועוד.
המיצוב מושפע מהחשיפה התקשורתית של החברה, מניסיונם של הלקוחות ומהביקורות והסביבה.
אסטרטגיית מיצוב אפקטיבית תצליח לקשר בין המאפיינים השונים של המוצר לצרכיו והעדפותיו של קהל היעד. קשה מאוד לשנות מיצוב הנצרב במוחו של הלקוח, על כן יש להשקיע מאמץ רב בהשפעה על הגורמים ליצירת מיצוב חיובי.
היתרון היחסי של Web3D הינו ברתימה של המרחב הדיגיטלי לאסטרטגית מיצוב החברה, השימוש במשפיעני רשת, בלוגרים, מנתחי דעת קהל ופרסום ממוקד לקבוצות מוגדרות, יכול לעזור למצב את ערכי המותג בצורה יעילה יותר.
מה זה מיתוג ומה מטרתו?
מותג הוא סך כל הערכים, התחושות, המחשבות והרגשות במוחם של הצרכנים כלפי החברה או המוצר. תהליך מיתוג אינו מסתכם בעיצוב לוגו חדש, זהו תהליך אריזת כלל הערכים והתחושות למארז שנכנס מהר יותר לתודעת הלקוחות. מיתוג מדויק יעורר אצל הלקוח זכירות לצד תחושות של אמון, תדמית יציבה, ביטחון והבטחה מותגית.
מה ההבדל בין מיצוב למיתוג?
תהליך מיתוג כולל בניית שפה עיצובית תוך חיבור של ערכים ותפיסות עם המותג. בעוד שמיצוב עוסק בהגדרה לזהות המותג בקרב קהל היעד, גם בהשוואה למתחרים.
למעשה מיתוג הם הערכים אותם אנו מנסים לשדר בבניית המותג, ומיצוב זה איזה ערכים "נתפסו" בקרב הצרכים או הלקוחות.
מה החשיבות של מיתוג עסקי בשיווק בעידן הנוכחי?
לחיבור בין המיתוג לשיווק יש חשיבות מכרעת בעידן הדיגיטלי של היום. הנראות הדיגיטלית הינה למעשה המשך הזרוע המיצובית של המיתוג במרחב הנוכחי. ללקוח הפוטנציאלי של חברה מסוימת יש חשיפה לנראות המותג כיום יותר במרחב הדיגיטלי (רשתות חברתיות, מנוע החיפוש, יוטיוב, משפיענים ועוד) מאשר במרחב הפיזי, לא בכדי תקציבי הפרסום המשמעותיים עברו ממרחב הפרסום הקונבנציונאלי ולמרחב הדיגיטלי.
על כן, Web3D פועלת בתפר הייחודי בין העולם הדיגיטלי לעולם המיתוג הפיזי, והעבודה המתמידה בתפר הזה מאפשרת לנו לבנות קונספט דיגיטלי מנצח ללקוחות שלנו.
מהי שפה גרפית?
שפה גרפית הינה למעשה השפה העיצובית של המותג. הקונספט העיצובי המבטא את המיתוג והשפה שנבחרה בתהליך של בניית מיתוג עסקי.
השפה הגרפי הינה הביטוי הוויזואלי ללוגו ולשפה ומתבטא בכלל התוצרים הוויזואליים שבאים לידי נראות עם הלקוח או הגולש, במרחב הדיגיטלי או הפיסי של בית העסק.
מה זה אינפוגרפיקה?
רוב האנשים נמנעים מלקרוא טקסט ארוך וממהרים לדלג הלאה. האינפוגרפיקה הינה כלי ויזואלי יעיל מאוד להעברת מידע בדרך גרפית תוך שימוש בגרפים, אייקונים, תרשימים ואנימציות. באמצעותה ניתן להקל על הצגת נתונים מספריים מבלבלים ומשעממים ואף רשימות ארוכות ויבשות. האינפוגרפיקה ממקדת את הקורא בתוכן העיקרי ומדגישה את המסרים המרכזיים באופן בולט לעין.
מה ההבדל בין גרפיקאי למעצב גרפי?
מעצב גרפי הינו היוזם ומעצב המותג בתפיסה הרחבה יותר – מאקרו, הערכים, החזון העיצובי, הנראות הכוללת והגיבוש לכדי שפה עיצובית. בעוד שהגרפיקאי/ביצועיסט עוזר למעצב הגרפי לממש באופן טקטי את החזון הנ"ל – סידור התמונות, עריכת התמונות או הבאנרים בהתאם לשפה, הטמעת המיתוג בהתאם לספר המותג וכיוב'.
מה הקשר בין מיתוג עסקי ו UX?
לאחר ביסוס מיתוג העסק, למעשה ביססנו את השפה העיצובית. UX הינו החוויה שהלקוח עובר במרחב הדיגיטלי של האתר, וקובע במאקרו את התנועה והמעברים בתוך האתר. לאחר אפיון האתר וביצוע הUX יגיע שלב ההלבשה של העיצוב וה-UI, וכאן למעשה נעזרים בבניית השפה העיצובית והמיתוג של העסק, כך שאתר האינטרנט או האפליקציה או כלל הנראות הטכנולוגית תשדר ותראה כהמשך ישיר לנראות המותג.
באילו תוכנות גרפיות אתם עובדים?
באופן טבעי כלל חבילת התוכנות של adobe מהווה כבסיס מקצועי לרוב עבודות העיצוב והעריכה הגרפית המפורסמות שבהן הינן: Photoshop, illustrator, InDesign.
האם אפשר להזמין מכם רק לוגו או באנרים ללא חבילת מיתוג שלמה?
עיצוב לוגו – הינו החלק הבסיסי והמהותי בתהליך של בניית מיתוג או מיצוג חברה. למעשה ניתן להתחיל בתהליך המיתוג ולעצור לאחר שלב עיצוב הלוגו – ללא רכישת מיתוג שלמה ו"הלבשת" הלוגו בכלל התוצרים הגרפים של החברה, והנראות הדיגיטלית. אך נדגיש כי בניית הלוגו הינו רוב התהליך בגיבוש מיתוג עסקי לחברה, ומומלץ ליישם את הקונספט שנבחר באופן מקצועי.
לעומת זאת, באנרים – הינו רכיב גרפי פשוט יחסית, ולרוב משמש אותנו לקידום בגוגל או ברשתות החברתיות, ניתן לבצע עיצוב לבאנרים על ידי רכישת חבילת בנק שעות מיתוג בהתאם לנראות המיתוג.