עמוד בית » מיתוג עסקי » מאמרים בנושא מיתוג עסקי » למה לכל חברה צריך להיות חשוב מסע הלקוח

למה לכל חברה צריך להיות חשוב מסע הלקוח

תוכן עניינים פתח

גם לשני לקוחות העוסקים באותו המקצוע יש צרכים ייחודיים ומטרות, ולכן אנחנו לא מאמינים ביצירת אתרים לפי תבניות של "אח מתאים לכל". אנחנו לוקחים את הזמן כדי להבין את כל הגורמים שהובילו אותך אל הדלת שלנו. אנו יודעים כי מה שיש לך לומר הוא כל כך חשוב כמו למצוא את הזמן ואת המקום הנכון לך להגיד את זה.

אחת השיטות שאנחנו משתמשים בה היא יצירת מפת לקוח. באמצעות מיפוי נקודות המגע של  הלקוחות עם החברה ברשת האינטרנט או מחוצה לה. המטרה של מיפוי המסע ללקוח היא ליצור ולשמור על הבנה מעמיקה של חוויות הלקוח בזמן שהוא או היא נמצאים בדרך בין הצורך לבין קבלת המענה עליו.

הכוונה היא "להיכנס לתוך הראש של הלקוח" כדי "לראות", ולכן, להבין את החוויות של הלקוח. חמושים עם פרספקטיבה זו, ארגונים מסוגלים טוב יותר לעצב או לשחזר תהליכים ומפגשים כדי להיות יותר ממוקדי לקוח.

אז למה חשוב לנו מסע הלקוח? מיפוי התהליכים שעובר הלקוח עוזר לנו לבצע החלטות ממוקדות לקוח ולעצב טוב יותר את חוויית המשתמש באמצעות פיתוח ושיפור האינטראקציה האיכותית בין המשתמש לבין כל ההיבטים של החברה. אם בעבר די היה במיתוג או בעיצוב אסתטי, כיום זה לא מספיק. חוויית משתמש מצוינת היא פועל ישיר של הבנת הלקוח.

לפיכך, אין שתי מפות נסיעה בדיוק אותו דבר. בהתאם לחברה, המוצר והלקוח העיצוב יהיה שונה. לעתים פשוט ולעתים מורכב. המטרה הסופית ליצור דנא אישי עבורך ובאמצעותו להניב תוצאות אפקטיביות לחברה.

 

נכתב ע"י

אלון שניידרמן

מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.
אלון מרצה בכיר בתחום הדיגיטל, יוצא יחידת 8200, יזם ומלווה סטארטאפים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת Web3D המעניקה מזה 25 שנה שירותי פיתוח אתרים ומערכות תוכנה, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.


המשך קריאה - מאמרים נוספים

לקוחות יקרים, חג הפסח מסמל יציאה מעבדות לחירות מתוך קושי גדול למסע לעבר הארץ המובטחת. הנרטיב של סיפור יציאת מצרים מלמד עד כמה רחוק ניתן להגיע בעזרת אומץ, נחישות, יכולת …

לא מעט בעלי עסקים יוצאים מניחים שכתיבת מודעה לפרסום בפייסבוק או בגוגל זו לא משימה קשה – יש מוצר מעולה מי לא ירצה לקנות אותו? מי שלא ירצה לקנות הוא …

לכל לקוחותינו שמאירים אותנו כל בוקר מחדש, חג אורים שמח! כשאנחנו מביטים בחנוכייה אנחנו נזכרים בהתחלה שלנו, היינו נר אחד שדולק ובכל פעם גדלנו, עוד תחום חדש, עוד התמקצעות, מחלקה …

השאירו הודעה
שיחת ווצאפ שיחת טלפון