המדריך המקיף לשליטה מלאה בתקציבים
ניהול תקציבים יכול להיות מאתגר, אבל עם מאנדיי תוכלו לפקח ולשלוט בהוצאות בצורה חכמה ויעילה. גלו איך להגדיר תקציבים, לעקוב אחר הוצאות בזמן אמת וליצור דוחות מדויקים.
The Web3D team will assist you in all stages of implementation, from the initial planning phase to technical and ongoing support, ensuring an efficient and effective operation of the Monday.com system within your organization.
Our story begins over nine years ago. Web3D became an official partner of Monday.com, and we were the first to implement their platform across various companies in the group. With our experience and deep understanding of the system, Web3D has developed an efficient and professional method for integrating Monday.com in any business. We lead every step of the implementation process with a focus on each department’s unique needs, professional training, personal customization, and creating automation processes that enhance collaboration between teams.
Based on our technological expertise, we also provide custom development for unique features that allow companies to get the most out of Monday.com. As a result, we provide solutions that perfectly match the business's needs, delivering long-term value and optimal service to each company.
Monday.com began as a project management system for WIX. In 2012, it was established as an independent company with the goal of creating a platform to enhance operational
collaboration and management within organizations. Monday.com launched its first version in 2014, and by 2021, the platform became one of the most prominent tools in the business world. Monday.com empowers managers to track every part of their operations through a simple, intuitive interface, giving organizations the tools they need to succeed in achieving their goals.
With over 225,000 companies across 200 countries and 3,000 employees, Monday.com leads the field in project and task management platforms. Monday.com continues to develop innovative tools for teams and organizations worldwide.
Monday.com’s mission is to influence the way teams work worldwide by providing them with a platform that fosters collaboration, efficiency, and innovation, resulting in more powerful and connected teams.
תמחור הטמעת מאנדיי מושפע ממספר פרמטרים: כמות המשתמשים במערכת, מורכבותה וכמות האינטגרציות עם מערכות חיצוניות. קשה להעריך עלות של בניית מערכת מאנדיי ללא אפיון הצרכים והמטרות. אחד היתרונות של מאנדיי זה שהיא מאפשרת בנייה מהירה של המערכת ובכך חוסכת לא מעט שעות עבודה.
מאנדיי יכולה להיות כל מערכת שאתם זקוקים לה: מערכת לניהול פרויקטים, מערכת לניהול מכירות, מערכת לניהול קשרי לקוחות ועוד.
כשאנו מטמיעים את מאנדיי בהתאמה לשיטות העבודה ולצרכי בחברה, יש לכם את היכולת ליצור תהליכי עבודה פשוטים בתוך הארגון ומחוצה לו לצד ייעול התקשורת בין כל הגורמים.
מאנדיי נותנת לכל העובדים את האפשרות לעקוב אחר המשימות השוטפות כולל יכולת לעדכן בזמן אמת, מכל מקום וללא צורך בחיבור פיזי.
כל המשימות, וקצב ההתקדמות בהן, מוצגים בצורה שקופה שגם מאפשרת לקבל החלטות מבוססות נתונים בצורה מהירה ויעילה יותר.
הטמעת מאנדיי מאפשרת אינטגרציות עם כל הכלים והאפליקציות שאתם עובדים איתם ביום יום וכך לקבל על מסך אחד את כל המידע הדרוש לכם. כמו כן ניתן לבצע אוטומציה ולהפוך משימות קבועות ומונוטוניות לזורמות ואוטומטיות.
40% ממחלקות השיווק לא מצליחות להשיק קמפיינים בזמן – זהו נתון שעלה מסקר שערכה חברת מאנדיי (בקרב חברות שאינן משתמשות במאנדיי). מאנדיי מרכזת את כל מאמצי השיווק בפלטפורמה אחת. בדרך זאת קל יותר לפרוט את התוכנית הגדולה למשימות, להגדיר את איש הצוות למשימה, את סדרי עדיפויות ואת המדדים להצלחה. מאנדיי מציעה תבניות מוכנות לניהול תוכן במדיה חברתית, ניהול פרויקטים שיווקיים, מעקב אחר קמפיינים, ניהול עבודות קריאייטיב, ניהול אירועים ועוד. המערכת מספקת אינספור אוטומציות רלוונטיות לעולמות השיווק כגון הקפצת משימה כאשר מושלם עיצוב הקמפיין. המערכת מספקת למנהלים יכולות איתור וטיפול מהיר ב-"צווארי בקבוק", ניטור תקציבי השיווק, ניהול מגוון הספקים ביעילות רבה יותר וקבלת תמונת מצב עדכנית אודות תכנון מול ביצוע בכל מחלקה. כך ניתן למקסם את הפוטנציאל של כל העוסקים בקידום אסטרטגיות השיווק.
חברת Web3D חתרה מאז ומתמיד לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטכנולוגיים והדיגיטליים המתאימים ביותר. מאנדיי נותנת מענה למגוון הדרישות והצרכים הארגוניים, בין אם זה למחלקת משאבי אנוש, מחלקות הפיתוח, לשיווק או בכספים. כאשר אנו מטמיעים את המערכת בכל הארגון מתאפשר ניהול תהליכים חוצי מחלקות יעיל יותר. חשוב לנו שהמערכת תכוון את כל העובדים אל עבר אותן המטרות שאותן אפיינו בתחילת התהליך.
הטמעת מערכת כמו מאנדיי מכילה אינספור תכונות ואפשרויות לבניית מערכת הניהול. הטמעת מערכת שתיתן מענה מדויק לצרכי הארגון שלכם מחייבת בקיאות בשני מישורים:
– היכרות מעמיקה עם מאנדיי ושליטה בכל פיצ'ר שיש למערכת להציע לכם, כולל כל האינטגרציות
וניהול המידע. מעבר לידע המקצועי של מחלקת ההטמעות, מאנדי מוטמעת בכל מחלקות Web3D
ועובדיה עושים בה שימוש יום יומי.
– מומחיות באפיון הצרכים והטמעת מערכות ניהול בחברות וארגונים. ל-Web3D ניסיון רב בהטמעת מערכות ניהול מכל הסוגים לרבות פיתוח מערכות מורכבות עבור ארגונים בכל הסקטורים.
רק חברה המשלבת שליטה במערכת הניהול ומצוינות באפיון והטמעה תמקסם את כל יכולות המערכת, אלה הנדרשים לייעול ניהול התהליכים בחברתכם.
ישנן לא מעט מערכות ניהול, כמה מהן מאוד יעילות אך לכל אחת יש היתרונות והחסרונות שלה. יש מי שיציע לכם את האפשרות לנסות את מערכות הניהול ואם לא מסתדרים איתה לנסות מערכת אחרת.
האפשרות השנייה היא להיוועץ עם המומחים של Web3D היודעים לאפיין את המטרות ואתגרי הארגון, להגדיר בבירור לאן הוא מכוון ולשפר תהליכי עבודה. רק כך תבטיחו את הטמעת הכלים הנכונים ביותר לארגון שלכם. מערכת הניהול מאנדיי בנויה כך שהיא מתאימה את עצמה אליכם במקום שתתאימו את עצמכם למערכת הניהול. ל-Web3D ניסיון של 25 שנה בפיתוח והטמעת מערכות CRM, כולל הטמעת מערכת מאנדיי.