מיתוג עסקי מלא | עיצוב גרפי

- תדמית נכונה מובילה להצלחה

כיום מיתוג הינו תנאי הכרחי להצלחה עסקית.
Web3D מספקת ללקוחותיה שירותי מיתוג עסקי המותאמים הן לסביבות העסקיות הספציפיות בהן הם פועלים, והן לפלטפורמות האינטרנטיות המתקדמות של ימינו.

המטרה – להבליט את הערכים המוספים של העסק שלך, לבדל אותך מהמתחרים ולסייע לך למקסם את הנוכחות שלך באינטרנט.

אנחנו מלווים חברות וארגונים בהקמה ורענון הלוגו והמיתוג המלא לעסק שלהם, תוך העמקת תהליכי הלמידה בענף בו הם פועלים, בחינת הפרשנויות הסימליות לצבעים, ולסמלילים בעולם התוכן .שלהם ובחירת המיתוג הנכון ביותר עבורם

ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.

רשתות חברתיות
Social

מיתוג עסקי ברשתות חברתיות

דוכנים
ותערוכות

מיתוג עסקי דוכנים

עיצוב קירות
וחללים

מיתוג עסקי חלל עבודה

קטלוגים, ברושורים
וחוברות

מיתוג עסקי ציוד משרדי

עיצוב לוגו, מיתוג
וניירת משרדית

רעיון למיתוג עסקי

בואו נדבר על מיתוג עסקי מלא | עיצוב גרפי.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר

WEB3D. מיתוג עסקי שמביא תוצאות.

בשני העשורים האחרונים הובלנו פרויקטים של מיתוג עסקי עבור החברות המובילות במשק, משרדי ממשלה, מסעדות מצליחות, חברות משפחתיות ומאות עסקים קטנים ובינוניים. הפרויקטים שלנו נתפרים בהתאם לצרכי הלקוחות – החל מ"סגירת פינה" עיצובית, ועד לתהליכי One Stop Shop מקיפים. אנו מציעים עיצוב עמודים שלקוחותיכם לא ישכחו במהירה ובניית אסטרטגיית מיתוג חכמה ומדוייקת. לפגישת ייעוץ חינם, דברו איתנו עוד היום.

בניית קונספט מיתוג מנצח

  • מחקר שוק ובחינת קהלי היעד: אימות צרכי הלקוח, הגדרת תחומי פעילות, הצבת מטרות וקהלי יעד, בידול הלקוח.
  • קריאייטיב מילולי: שם, סלוגן, הגדרה עסקית, מסרים.
  • קריאייטיב ויזואלי: עיצוב לוגו, סמל, בחירת צבעים ותמונות, גופנים, נראות חזותית.
  • יצירת Brand Book: כללי שימוש בלוגו, גופנים, גדלים, טקסטורות, עיצוב כרטיסי ביקור, ניירת, מעטפות, חתימה למייל, המחשת המותג במוצרים.

מהו מיצוב?

להצלחת העסק שלכם, אין זה מספיק להיות בעולם האינטרנט ולהשתמש בתוכנה מפסגת הטכנולוגיה. זהו רק חלק קטן מהתמונה הכוללת. Web3D מייצרת קו אחיד בין אתר הלקוח ברשת לבין שאר האלמנטים ההכרחיים, כגון עיצוב ניירת משרדית, עיצוב דוכני תצוגה עבור תערוכות, רולאפים אטרקטיביים, מצגות וסרטוני תדמית. מיצוב נכון מבוסס על החלטה נבונה באשר למגזר אליו פונה בית העסק. כאן המקום לפלח ולקבוע את קהל היעד המתאים לנישה שלכם. החלטה משמעותית זו מתקבלת באמצעות ניתוח המאפיינים של קהלי יעד אופציונליים ומצבו של השוק בתחום הספציפי בו עוסק הלקוח.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
שתף
Whatsapp share link Email share link Facebook share link LinkedIn share link
mail
איקון טלפון