עיצוב קטלוג, חוברת

- תדמית נכונה מובילה להצלחה

עיצוב קטלוג

הפקת קטלוג או חוברת, הינה אחת הדרכים הוויזואליות היעילות ביותר, להצגת מכלול מוצרים רחב ומגוון תוך העברת מידע טכני ואינפורמטיבי על המוצר הנמכר. על כן, זאת הסיבה שזהו אחד הכלים המרכזיים שעומדים לרשות איש המכירות בהצגה פרונטאלית של החברה.
לרוב אנו נוהגים לשלב לצד המידע הטכני והגיוון הרחב, מידע ערכי על החברה או הארגון, בארץ או בעולם: וותק, ניסיון, פתרונות ייחודיים, תחומי פעילות, פרויקטים, ערך מוסף ייחודי, אופן התקשרות ועוד, כל מידע שיכול להועיל בתהליך קבלת ההחלטה או המכירה ללקוח שמעיין בקטלוג או החוברת. אנו ממליצים לצד ההפקה הפיסית לשלב הקמת קטלוג דיגיטאלי להפצה באופן מקוון.

יתרונותיו המובהקים של הקטלוג הוא בשימושיו: הצגת המוצרים שאתם מייצרים או מייבאים לחברות שיווק והפצה או לקניינים, סוכני מכירות של החברה הקטלוג הוא כמו ספר תנ"ך – לא הולכים בלעדיו לפגישות עם לקוח, וקטלוג מודפס או דיגיטלי תופס את מקומו של אולם תצוגה לחשיפה לעולם המוצרים או השלמת המלאי.

ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.

אפיון ובניית קונספת
אפיון ובניית קונספת
איסוף מידע
איסוף מידע
עיצוב קטלוג
עיצוב קטלוג
QA
QA
הפקה
הפקה

אז החלטתם להפיק קטלוג מוצרים מודפס או דיגיטלי? הנה כמה טיפים בנושא שיעזרו להוציא מהמשימה הזאת
את המיטב ולהגיע בקלות אל המטרות של הקטלוג.
השימוש בקטלוג מודפס לרוב הוא רב פעמי. זאת הסיבה לכך, שהקטלוג חייב להיות מאוד קל לניווט , לחיפוש
נושאים שיכולים לעניין את הלקוחות שלכם וגם ברור מאוד.

שלב ראשון: אפיון ובניית קונספט, ז.א. תכנון הקטלוג. הוא מתחיל באפיון החברה/הארגון ולימוד . קודם כל
מאפיינים את תחומי הפעילות, לקוחות פוטנציאליים, מגדירים יחד עם הארגון את מטרות הקטלוג ודרך הפצה,
מחלקים את המוצרים לקטגוריות / משפחות ובודקים מהי כמות המידע שיוצג עבור כל מוצר.
לפעמים כדאי להוסיף פרויקטים להמחשה יותר טובה של המוצר/פעילות.
סיכום של השלב הראשון: תיאור של חלוקת המידע בצורת סקיצה/מוקאפ לכל עמודי הקטלוג, כמות העמודים,
מידות הקטלוג, צבעים וכד' ורצוי גם בניית קונספט קריאייטיבי.

שלב שני : איסוף מידע. זהו שלב של צילומים, במידת הצורך. חשוב לציין שכדאי מאוד לקחת צלם מקצוע, לעשות
סטיילינג והתאמת האווירה לקונספט הקטלוג. בשלב זה מארגנים גם את כל התוכן של הקטלוג. מומלץ לכתוב
אותו בצורה שיווקית ומדוייקת מבחינת הנתונים. המפתח להצלחה הוא להסתכל ממבט של הצופה – מה יעניין
אותו, איזה מידע הוא יחפש. ולעשות זאת כדאי ממבט של כל סוגי קהלי יעד.

שלב שלישי: עיצוב הקטלוג. מתחילים מהסקיצה של כריכה ומבנה לעמודים פנימיים בהתאם לקונספט ולמיתוג
הקיים בחברה. לאחר אישור הסקיצה ע"ל לקוח מעצבים את שאר עמודי הקטלוג.

שלב רביעי: QA .חייבים לעבור על כל שורה ותמונה ושוב להסתכל על כל פריט מידע בקטלוג: האם הוא מוצג
אופטימלית להבנה? האם הוא ברור ומייצג את המוצר ואת החברה העומדת מאחורי המוצר בצורה ראויה
ושיווקית? האם כל המידע נכון? האם אין טעויות בניסוח או טעויות כתיב? חשוב לבדוק כל עמוד ועמוד בדייקנות,
כי לאחר שהקטלוג יודפס, אי אפשר לתקן טעויות ☺. אפשר רק לתקן ולהדפיס שוב.

שלב חמישי: הפקה . לאחר עיצוב הקטלוג יש הכנת קטלוג לדפוס. חשוב לציין, כי לכל בית דפוס יש כללי הכנה
לדפוס משלו. בד"כ מומלץ לבדוק מהם בתחילת העיצוב, למשל איך מגישים את העמודים להדפסה. כדאי מאוד
להדפיס העתק לדוגמה ולבדוק שוב את הצבעים וטעויות. ורק אז לאשר את הקטלוג להדפסה.

בואו נדבר על עיצוב קטלוג, חוברת.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר

מהו מיצוב?

להצלחת העסק שלכם, אין זה מספיק להיות בעולם האינטרנט ולהשתמש בתוכנה מפסגת הטכנולוגיה. זהו רק חלק קטן מהתמונה הכוללת. Web3D מייצרת קו אחיד בין אתר הלקוח ברשת לבין שאר האלמנטים ההכרחיים, כגון עיצוב ניירת משרדית, עיצוב דוכני תצוגה עבור תערוכות, רולאפים אטרקטיביים, מצגות וסרטוני תדמית. מיצוב נכון מבוסס על החלטה נבונה באשר למגזר אליו פונה בית העסק. כאן המקום לפלח ולקבוע את קהל היעד המתאים לנישה שלכם. החלטה משמעותית זו מתקבלת באמצעות ניתוח המאפיינים של קהלי יעד אופציונליים ומצבו של השוק בתחום הספציפי בו עוסק הלקוח.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
שתף
Whatsapp share link Email share link Facebook share link LinkedIn share link
mail
איקון טלפון