אנחנו מאמינים במתן מענה לכל חלום! יש לך רעיון – אנחנו נמצא את הדרך להגשים אותו




Please leave this field empty.




Please leave this field empty.

למה לכל חברה צריך להיות חשוב מסע הלקוח

גם לשני לקוחות העוסקים באותו המקצוע יש צרכים ייחודיים ומטרות, ולכן אנחנו לא מאמינים ביצירת אתרים לפי תבניות של "אח מתאים לכל". אנחנו לוקחים את הזמן כדי להבין את כל הגורמים שהובילו אותך אל הדלת שלנו. אנו יודעים כי מה שיש לך לומר הוא כל כך חשוב כמו למצוא את הזמן ואת המקום הנכון לך להגיד את זה.

אחת השיטות שאנחנו משתמשים בה היא יצירת מפת לקוח. באמצעות מיפוי נקודות המגע של  הלקוחות עם החברה ברשת האינטרנט או מחוצה לה. המטרה של מיפוי המסע ללקוח היא ליצור ולשמור על הבנה מעמיקה של חוויות הלקוח בזמן שהוא או היא נמצאים בדרך בין הצורך לבין קבלת המענה עליו.

הכוונה היא "להיכנס לתוך הראש של הלקוח" כדי "לראות", ולכן, להבין את החוויות של הלקוח. חמושים עם פרספקטיבה זו, ארגונים מסוגלים טוב יותר לעצב או לשחזר תהליכים ומפגשים כדי להיות יותר ממוקדי לקוח.

אז למה חשוב לנו מסע הלקוח? מיפוי התהליכים שעובר הלקוח עוזר לנו לבצע החלטות ממוקדות לקוח ולעצב טוב יותר את חוויית המשתמש באמצעות פיתוח ושיפור האינטראקציה האיכותית בין המשתמש לבין כל ההיבטים של החברה. אם בעבר די היה במיתוג או בעיצוב אסתטי, כיום זה לא מספיק. חוויית משתמש מצוינת היא פועל ישיר של הבנת הלקוח.

לפיכך, אין שתי מפות נסיעה בדיוק אותו דבר. בהתאם לחברה, המוצר והלקוח העיצוב יהיה שונה. לעתים פשוט ולעתים מורכב. המטרה הסופית ליצור דנא אישי עבורך ובאמצעותו להניב תוצאות אפקטיביות לחברה.

 


ממשקים ידידותיים

מומחיות בבניית אתרים דינמיים

קצב ההתפתחות של רשת האינטרנט והדינאמיות המאפיינת את השוק כיום דורשת ממשקים מורכבים הרבה יותר מאשר פעם לכל אתר: אתר תדמיתי, חנות ווירטואלית, אתר תוכן, אתר קטלוג, פורטל מורכב, רשת חברתית וכולי.

בית אחד של Web3d

בית אחד

בניית קונספט שיווקי, אסטרטגיה, ניהול קמפיינים, עיצוב ותוכן. כל מה שאתר מושלם צריך.
מקצועיות וניסיון

מקצועיות

מומחי אפיון, עיצוב, שיווק ואסטרטגיה מהשורה הראשונה, מביאים אליך שנים של ידע וניסיון.
ניסיון משנת 1997

ניסיון

יותר מ-1,000 פרויקטים בתחום האינטרנט מאז שנת 1997: אפיון, עיצוב ובניית אתרים.
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן