עמוד בית » בניית אתרים » אפיון אתרים

אפיון אתרים

תהליך אפיון ועיצוב האתר שלך מתחיל כאן

כל הליך של הקמת אתר נפתח בשלב של אפיון האתר, אפיון אתר אינטרנט הינו תהליך מורכב שמידת איכותו תלויה באופן ישיר במיומנות בעל המקצוע המאפיין.
Web3D הינה אחת מהחברות הבודדות בעולם שנטלו את משימת האפיון מידי המעצב, המתכנת או איש הקידום והפכו את שלב אפיון האתר לתחום פעילות מקצועי בפני עצמו. האפיונים מבוצעים על ידי מומחי אפיון ברמת סמנכ"ל לקוחות, בתהליך ייחודי שנבנה עם השנים ומטרתו למקסם את תהליך העברת המסר בכל עמוד ועמוד באתר.
את תמהיל המידע הנדרש לאפיון נכון מרכיבים:

  • ניסיון מצטבר בניתוח מפות חום בפילוח של קהלי יעד פוטנציאליים בשילוב תחום עיסוקו של אתר הלקוח.
  • ניסיון אקדמאי של 15 שנה שנבנה על ידי מייסדת החברה.
  • למעלה מ-25 שנה של צבירת ידע והבנה בניתוח דפוסי התנהגות באתרים והקמה של אלפי אתרי אינטרנט למכלול חברות, תאגידים וקבוצות ישראליות ובינלאומיות.
  • ניסיון מעשי והבנה עסקית מעמיקה בעולם השיווק הדיגיטלי ועולם ה- Performance.
  • היכרות מעמיקה עם מכלול הפונקציות הקיימות באתר ודרכי הצגתם באופן קל ונגיש לגולש.
  • הבנה של תהליכי SEO – אופטימיזציה לקידום אורגני בגוגל, שיסייעו מאוד לאתר לעבוד נכון יותר עם הסריקות של גוגל בעתיד.

השילוב הייחודי בזיקוק המידע המצטבר, פיתח תחום ייחודי בענף, שיודע ליצור מבנה של עמוד אתר במפרט של טיפול בהתנגדויות והעברת המסרים הנכונים.

עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות מיתוג, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - סרטי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - חנויות וירטואליות, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - חנויות וירטואליות, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - מערכות מורכבות, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית
מעל 2000 פרויקטים מנצחים מעל 2000
פרוייקטים מנצחים
20 שנות ניסיון ומקצועיות 20 שנות
ניסיון ומקצועיות
אנחנו מבינים בשיווק דיגיטלי אנחנו מבינים
בשיווק דיגיטלי
מומחים באפיון UI/UX ועיצוב מומחים באפיון
ועיצוב UI/UX

בואו נדבר על אפיון אתרים.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    מערכות סחר וחנויות, בניית אתר לעסק
    אתרים רספונסיביים, אפיון אתר אינטרנט
    אתרי תדמית, בניית אתרים לעסקים
    מערכות בפיתוח ייחודי

    אפיון מקצועי ומדוייק לכל סוגי הנכסים הדיגיטליים

    • דפי נחיתה מטוסי סילון אינטרנטיים מונחי מטרה
    • מיניסייטים אתרים קטנים ומשגעים לכל מטרה
    • אתרי תדמית אפיון, בניה ועיצוב אתרי אינטרנט תדמיתיים מתקדמים
    • חנויות מקוונות חנויות מקוונות שמכוונות גבוה
    • MARKET PLACE פלטפורמה דיגיטלית להתנהלות יישומית מיטבית
    • מערכות מורכבות אפיון ופיתוח אפליקציות עסקיות בלי ממשק גרפי מתקדם

    שלב אפיון אתרים בתהליך הקמת האתר

    אפיון/ אסטרטגיה

    עיצוב
    ייחודי

    אפיון UI UX

    פיתוח ואבטחה

    אפיון UI UX

    הכנת
    תוכן

    התאמה
    לקידום אורגני

    QA, תחזוקה
    וליווי שוטף

    שיווק
    דיגיטלי

    היסודות והסודות:

    המדריך השלם לביצוע אפיון אתרים

    המתודולוגיה של אפיון אתר עסקי מקצועי וגיבוש מסמך אפיון
    הקמת אתר עסקי דורשת השקעה בזמן, תקציבים ומשאבים, אך רק אפיון אתר איכותי יוודא שההשקעה תביא תועלת. נכון ל-2023 ישנם מעל 280,000 אתרים ישראליים (רק אלה עם סיומת דומיין il) והקרב על ליבו של כל לקוח הוא עיקש ובלתי פוסק. אם גולש מגיע לאתר שלכם כדאי מאוד שהוא יקבל חוויית שימוש מעולה שתשאיר אותו באתר ואף תהפוך אותו ללקוח – איך עושים זאת כבר בשלב אפיון האתר? על כך ושאלות נוספות נענה בפירוט לאורך המאמר.

    מה זה אפיון אתר אינטרנט?

    תהליך אפיון אתר
    אפיון אתר הינו שלב יסודי ואקוטי אשר בסיומו מתגבשת התוכנית לבניית האתר. כשם שלא יוקם בניין ללא תוכנית אדריכלית מפורטת, לא ייבנה אתר עסקי ללא מסמך אפיון המהווה תוכנית ביצוע בראייה כלל מערכתית. כל אתר נועד לשרת מטרה מסוימת ויעדים עסקיים, את הדרך לשם אנו סוללים על ידי עיצוב חווית משתמש מדויקת לפרטי פרטים. תהליך זה מחייב מחקר והתעמקות בכל הרבדים עליהם נרחיב במאמר זה, נתעמק בכל שאלה ואף נציג מסמך אפיון לדוגמא הניתן להורדה.

    האם שווה להשקיע באפיון אתר באופן מקצועי? לכל מי שעדיין שואל זאת התשובה היא חד משמעית – כן. ביצוע אפיון מקצועי ומעמיק ע"י מומחה UX חוסך בזמן ובעלויות הפיתוח בכך שהוא מספק לצוות בסיס מוצק לפיתוח האתר. כאשר המפרט הטכני והדרישות מוגדרות באופן ברור, פוחתים הסיכויים לטעויות ושינויים במהלך ולאחר הבנייה של האתר ומקצרים את זמן הפיתוח.

    מה זה אפיון אתר אינטרנט?

    ניתן לחלק את התהליך למספר שכבות שבכל אחת מהן נידרש להעמיק ולחקור ולכל ממצא בכל שכבה תהיה השפעה על אופן בניית האתר.
    אפיון המותג: ניתוח הפעילות העסקית ותחומי העשייה, סל השירותים או המוצרים המוצעים, ערכי החברה, החוזקות והחולשות, התדמית שהיא משדרת והאנשים שעומדים מאחורי השם.
    אפיון מטרות האתר: סוג האתר, הגדרת מטרת-על ומטרות משנה, יעדים עסקיים שהאתר אמור לקדם.
    אפיון קהלים: ניתוח קהל הלקוחות, התנהגות המבקרים באתר, מיקוד בקהל היעד שמייצר את רוב ההכנסות, הציפיות מהאתר ובניית פרופיל לקוח מייצג.
    אפיון טכנולוגיFront-End & Back-End: מבנה ההיררכי של האתר, עיצוב ממשק המשתמש מותאם להרגלי הגלישה של קהל היעד, תכנון הזרימה באתר, פונקציות וכלי הניווט, מערכות לניהול האתר, דרישות אבטחה ונגישות.
    אפיון אסטרטגיית השיווק: שרטוט מסע הלקוח עד להמרה, חידוד מסרים, תכנים, טיפול בהתנגדויות, הנעות לפעולה, הכלים לקידום אורגני וקישורים.
    בדיקות לאחר פיתוח: הרצת אתר חי, בדיקת כלל הפעולות באתר בכל סוגי המובייל ובדסקטופ, קבלת פידבקים ותיקונם לפני העלייה לאוויר.

    תהליך יצירת מסמך אפיון איכותי

    מהו מסמך אפיון?

    מדובר במסמך שמרכז את כלל ההחלטות שהתגבשו בתהליך האפיון. מסמך האפיון מציג את הרעיונות והמטרות של האתר ומכיל את כל הפרטים כולל המבנה הכללי של האתר, פריסת העמודים, המידע הטכני, התוכן הגרפי ועוד. עבור הצד המפתח, מסמך זה מהווה מעין חוברת הדרכה ברורה ומסודרת עבור כל אנשי המקצוע שיעבדו על האתר בהמשך כמו מתכנתים, מעצבים, אנשי תוכן ועוד. עבור הלקוח, בעל האתר, מסמך האפיון מאפשר לו לוודא שתוכנית הבנייה של האתר אכן עומדת בציפיות, עונה על כל הדרישות העסקיות של החברה ופונה לקהל הנכון.
    לאחר שהמסמך מוכן, מעצבי האתר עושים שימוש בכלי כמו Wireframe, שמאפשר להם להציג את המסך הראשון של האתר בצורה פשוטה ובסיסית, לפני שמתחילים לעבוד על הפרטים הטכניים. זה מאפשר להתמקד במבנה כללי של האתר, להבין את הזרימה הבסיסית של האתר, ולבסוף לפתח את האתר באופן מקצועי ומותאם לצרכי הלקוח.

    אפיון אתרי אינטרנט

     

    נכנסים לעומק: ההסבר המפורט על שלבי אפיון אתר
    אפיון אתר אינו יכול להישען על התוכן השיווקי של החברה ומכאן חשיבותה של פגישת האפיון בין מומחה ה-UX ונציגי החברה או הארגון. המאפיין חותר לקבל תשובות כנות וללא פילטרים אשר כסמכות מקצועית הוא רואה בכך מידע חיוני על מנת לדייק את אפיון האתר. מי שאינו מעוניין לבנות בעצמו מסמך אפיון על פי הסעיפים הבאים יכול להוריד מסמך אפיון לדוגמא שנמצא בהמשך המאמר.

    icon

    פעילות מקדימה לפני פגישת אפיון:
    מומחה ה-UX מתניע את תהליך העבודה על האפיון עוד בטרם המפגש עם נציגי החברה. פעולות המאפיין בשלב המקדים כוללות מחקר ואיסוף כל פרט מידע בעל ערך להבנת תמונת המצב הנוכחית: מחקר מילות מפתח, סקירה של אתרי חברות המתחרות באותה משבצת על אותו נתח שוק, ניתוח הפעילות השיווקית בדיגיטל ודעת הקהל ברשתות החברתיות, איסוף תמונות וסרטונים רלוונטיים. במידה והאתר החדש עתיד להחליף אתר עסקי קיים נפיק תובנות מהאתר הישן: ניתוח התנהגות המבקרים באתר על ידי מפות חום והנתונים מגוגל אנליטיקס, ניתוח השפה המדוברת והמסרים, המבנה ההיררכי ומה נאמץ ממנו לטובת מפת האתר החדש. השלבים הבאים של האפיון יתבצעו תוך כדי פגישת האפיון או בעקבותיה.

    icon

    אפיון סוג האתר
    אפיון סוג האתר הינו נגזרת של ניתוח אופייה העסקי של החברה. אפיון אתר תדמית של תאגיד גלובאלי אינו דומה לאתר E-commerce של מותג אופנה, אתר של חברה ביטחונית המספקת שירותי B2B שונה באופיו מאתר ממשלתי המשרת את האזרח. במקביל, גם השיוך הסקטוריאלי של החברה או הארגון משפיע רבות על עיצוב חוויית המשתמש – אתר תדמית של יבואנית רכבים אינו אתר תדמית של חברה להשקעות נדל"ן, כשם שאתר לרכישת מוצרים פיננסיים שונה במהותו מאתר הזמנות של רשת מלונות יוקרה.

    icon

    מיקוד קהל היעד של אתר עסקי
    לרוב, כשבעלי אתרים עסקיים נשאלים לגבי זהות הלקוחות הגולשים באתר החברה, התשובה הינה חלקית ונסמכת על ההיכרות עם הלקוחות עימם יצרה החברה אינטראקציה כלשהי. מומחה ה-UX שמנתח לעומק את נתוני הגלישה באתר יודע על המבקרים בו יותר ממנהלי החברה.
    אפיון מיהו קהל היעד נגזר משילוב תוצאות הניתוח של שני היבטים: מהו תחום ההתמחות של נותן השירות או החברה ומיהם הגולשים שביקרו עד עתה באתר? הסתמכות על אחד מהם לא יספק תמונה אמיתית ומלאה משתי סיבות עיקריות:

    1. תת-סקטור הוא הפקטור שממקד את הזרקור על קהל היעד – בתוך תחום עריכת דין, אתר של עורך דין המומחה בליווי וייעוץ משפטי לסטרטאפים ואתר של פירמת עורכי דין בתחום הנדל"ן ידברו בשפה וטון שונים לקהלים שונים.

    2. לא ניתן לשייך כל המבקרים באתר לאותו קהל יעד – ניקח כדוגמא חברת ביטוח גדולה המספקת סל מוצרים למעגלי קהלים שונים: ביטוחים לטיול אחרי צבא לצעירים, ביטוח סיעודי למבוגרים או ביטוח עסקי לחברות וארגונים. כמו כן, המבקרים באתר אינם תמיד צרכני השירות – באתר תדמית של חברת יזמות נדל"ן והשקעות מעבר ללקוחות נמצא גם מתחרים העוקבים אחר פעילות החברה, משקיעים ששמעו על החברה ומבקשים להכירה לעומק, מבקרים שחיפשו מידע מקצועי לפני השקעה או יזמים המחפשים שיתופי פעולה.
    למי מהקהלים פונים ולמי מכוונים את חוויית המשתמש?

    כמו בדמוקרטיה נפנה אל הרוב הנקבע על פי עיקרון הפארטו 80/20, אותו הגה הכלכלן והסוציולוג האיטלקי וילפרדו פארטו. אם 80% מהמכירות מגיעים מ-20% מהלקוחות – עבורם תעוצב חוויית המשתמש באתר. אם 80% מהרווחים של החברה מגיעים מ-20% מהשירותים או המוצרים – נמקד את אפיון האתר לטובת מיקסום אסטרטגיית השיווק של שירותים אלו. הרגלי הגלישה וההתנהגות באתר של הרוב יבואו לידי ביטוי הן ב-UX והן ב-UI, לדוגמא: אם הפארטו של החברה מסוימת הם לקוחות עובדי הייטק צעירים – מבנה האתר, השפה, התכנים והעיצוב ידברו "הייטקית".

    icon

    אפיון פרופיל הלקוח
    אנשי המקצוע הנוטלים חלק בכל שלב בהקמת אתר עסקי, לא בונים את האתר עבורכם – ראשי החברה, הארגון או המוסד הממשלתי שהזמנתם את השירות. הלקוח שלכם, אותו אחד מתוך ה-80% מהפארטו, הוא מי שנראה לנגד עינינו לאורך כל הדרך. כל פונקציה, תמונה ואות תהיה מותאמת אליו בלבד. הדרך הטובה ביותר להכיר אותו ואת החשיבה הצרכנית שלו הינה על ידי יצירת אווטאר ולספר את סיפורו:
    האם הוא גבר או אישה ובאיזה גיל?
    במה הוא עוסק?
    האם הוא טיפוס דיגיטלי, אנליטי או מאותגר טכנולוגית ומחפש את הפשטות?
    באיזה שלב בחיים אנו פוגשים אותו?
    מהם דפוסי המחשבה שלו?
    מה הלך הרוח שלו בזמן שהוא נכנס לאתר? אימפולסיבי באתר קניות, חושש ונסער באתר של משרד עורכי דין לענייני משפחה או סקרן / חשדן באתר לגיוס משקיעים לסטרטאפ חדש.

    icon

    אפיון מטרות האתר
    זיקוק מטרות האתר מתחיל מענה לשאלה מה אנו מעוניינים להשיג באמצעות הקמת האתר? לרוב מטרת-העל של האתר תהיה:
    – הגדלת המחזור העסקי של החברה.
    – חשיפה של חברה חדשה, מותג או שירות חדש.
    – חיזוק תדמית אמינה ומיצוב חיובי.
    – שדרוג השירות ויצירת חוויית לקוח מלאה ותומכת.

    מכאן נעמיק להגדרת מטרה (אחת או יותר) פונקציונאלית ורחבה יותר שתסייע לקבוע יעדים מדידים להצלחת האתר, לדוגמא:
    – הגדלת המכירות ב-10% בכל חודש על ידי קידום המכירות בחנות אונליין.
    – הגדלת הפניות לאנשי המכירות ע"י יצירת לידים איכותיים.
    – העלאת אחוז סגירת העסקאות ע"י טיפול מדויק בהתנגדויות ו-"חימום" הלקוח.
    – "צביעת לקוחות" והגדלת הדאטה לטובת קמפיינים שיווקיים.
    – הרחבת מעגל הלקוחות העסקיים B)2B) ע"י הצגת פעילות החברה ויתרונותיה.
    – הגדלת החשיפה לתכני האתר לביסוס החברה כאוטוריטה מקצועית בתחום.
    – מתן מידע ושירות אונליין משלים לשירות הפרונטלי.
    הגדרת מטרות באופן זה ממקדת את אפיון המשפך השיווקי והצגת התכנים לאורך מסע הלקוח באתר.

    icon

    אפיון מטרות הגולש באתר
    השאלה שתשפיע מהותית על מבנה האתר היא – למה הגולש נכנס לאתר? על מנת להתאים את חוויית המשתמש צריך להבין מהן הפעולות שהוא מתכנן לעשות ומה הוא מצפה לקבל מהאתר: אפשרות לרכישת מוצרים, השגת מידע מקצועי, דרך מהירה ליצירת קשר עם נותן השירות, קבלת רקע כללי על חברה לא מוכרת והעומד בראשה וכדומה.

    icon

    בואו נדבר על אפיון אתרים.
    הקפה עלינו. ללא התחייבות.

    ליצירת קשר








      הקפה עלינו

      טיפול בהתנגדויות מכירה באתר עסקי

      תרשים הזרימה שיעבור המבקר באתר כולל את הנקודות בהן נתמקד בהתנגדויות, אותם מחסומים פסיכולוגיים המונעים ממנו להגיע אל המטרה שהגדרנו. אפיון שלב זה ייעשה גם כן מנקודת מבטו של הלקוח ע"י העלאת התהיות והספקות אשר מקשים עליו להביע אמון ולהפוך ללקוח. לכל שאלה שעולה ללקוח תוך כדי חוויית המסע באתר, נציג את המידע המתאים ביותר לסילוק התנגדות זו:

      מצגת אפיון אתרים
      ההתנגדות מענה
      אני לא מכיר את החברה, מי אתם? פסקה 'אודות החברה', דבר המנכ"ל, חזון החברה, ציר זמן הסוקר את פעילותה, לוגו או תמונה
      במה החברה הזאת שונה מאחרים? עיצוב ויזואלי ייחודי של האתר, הבלטת הערך המוסף של החברה, הצגת סטטיסטיקה וכו'
      עד כמה החברה בעלת אסמכתא מקצועית? הצגת המלצות מלקוחות, לוגואים של העסקים שקיבלו שירות, עמוד מאמרים מקצועיים, הצגת ההצלחות: פרויקטים בתחום הנדל"ן, פסקי דין, קשרים עסקיים עם חברות מובילות במשק וכו'
      לא הבנתי איך המוצר, השירות או התהליך עובד הצגת סרטון מוצר, הצגת תהליכים בעזרת אינפוגרפיקה

      מהו מוקאפ מה תפקידו באפיון אתרים?

      אפיון מקצועי של עיצוב אתר יכלול בין השאר יצירת Wireframe ו/או Mockup. שני אמצעי הדמיה ייתנו לנו תמונה ברורה והבנה של מה שעתיד להתקבל בסופו של תהליך בניית האתר. אלו כלים המדמים את נראות האתר ואף חווית משתמש מסוימת שאנו נרצה לבחון לפני שנצא לדרך עם הקמת האתר בפועל. המוקאפים מציגים דגם של האתר משני צדדיו הן ה–Frontend – המסכים שרואה הגולש והן בצד ממשק הניהול, ה-Backend. המוקאפ מציג את הצורה שבה האתר יהיה בנוי והרכיבים שבו כאשר על הכל מולבש העיצוב – פלטת הצבעים של המותג, הטיפוגרפיה, אייקונים והדמיית הניווט בין כל המסכים. כל רכיב באתר משפיע על אופן בנייתו ומכאן חשיבותו של שלב המוקאפ ואישורו הסופי לפני תחילת הפיתוח של האתר.

      כל המידע שהתקבל מכל שלב באפיון מסייע לנו לשרטט את המוקאפ – התוכנית האדריכלית של האתר החדש. ניכנס לדמות של הלקוח שיצרנו ונשרטט את מבנה האתר והזרימה בהתאם למסע שהיא אמורה לעבור ומטרת האתר. לכל סטריפ בעמוד יש תפקיד ואמור לתת מענה כגון הצגה ויזואלית של תדמית החברה או האווירה, טיפול בהתנגדויות, הבלטת הבידול, השארת פרטים וכו'.

      מה עושים עם מסמך האפיון שגיבשנו? למעשה המסמך מתפצל למספר מסמכי אפיון:
      מסמך אפיון לבעל האתר – יכיל את כל המידע הרלוונטי עבורו בשפה ברורה, כולל הערכת זמנים ועלויות פיתוח.
      מסמך אפיון למפתחים – יכיל את המידע הרלוונטי לפיתוח האתר כגון: סוג האתר, מבנה האתר, פונקציות מיוחדות, שדות מותאמים אישית, מערכות ניהול, API, מערכות סליקה ועוד.
      מסמך אפיון לעיצוב גרפי – מהי שפת המותג, הלוגו, פלטת הצבעים, מי קהל היעד, מהם המסרים והערכים שיש להדגיש ואיזה תחום עסקי החברה פועלת.
      מסמך אפיון למנהל ה – SEO וכותבי התוכן – מהם השירותים או המוצרים שהחברה מתמקדת בהם, מיהם המתחרים, אלו ביטוי מפתח ומסרים שיווקיים יש להטמיע בתכנים.

      מסמך אפיון אתר לדוגמא להורדה

      מסמך אפיון לדוגמא להורדה
      בין אם ראיתם בעבר מסמך אפיון אתר לדוגמא או לא, חשוב להבהיר כי אין תבנית קבועה ונכונה ואין כללים ברורים לגבי מה הוא צריך להכיל ומה לא. כל מסמך אפיון נבנה ומתעצב עם השנים לפי הדרישות ושיטת העבודה של המאפיין והחברה לבניית אתרים. לרשותכם צירפנו כאן מסמך אפיון פונקציונאלי שלWeb3D אשר מספק מבט מקיף על הפרטים, הרעיונות והציפיות לגבי האתר החדש. קובץ זה מפשט את תהליך שאילת השאלות ומהווה בסיס מצוין להנעת תהליך בניית האתר, גיבוש תוכנית עבודה והגשת הצעת מחיר. הנכם מוזמנים להוריד את מסמך האפיון ולעבוד בצורה מסודרת לפי כל הסעיפים. מומלץ לשתף אותו עם צוות הפיתוח, העיצוב, כותבי התוכן ואנשי ה-SEO שיצביעו על נקודות אשר נדרשות לשיפור או חוסרים שיש להוסיף.

      אם לאחר הורדת מסמך האפיון לדוגמא עולות שאלות בנושא, ניתן ליצור קשר איתנו בכל שלב של התהליך, על מנת לקבל ייעוץ ותמיכה מהמומחים בתחום, ולוודא שהתהליך מתקדם בצורה הטובה ביותר.

      icon download להורדת קובץ מסמך אפיון לדוגמא

      חושבים מראש על קידום: איך אפיון אתר יכול לסייע ל- SEO?

      אפיון מקצועי צריך להביא בחשבון את הקידום האורגני של האתר. האתר אמור להיבנות מראש באופן שעונה על התנאים לקידומו במנועי החיפוש.
      מחקר מילות מפתח: זיהוי מילות מפתח רלוונטיות לתחום העסקי של החברה מאפשר להבין מה הגולשים מחפשים ולהטמיע ביטויים אלו בתכנים.
      תוכן איכותי וייחודי: על ידי אפיון השירותים או המוצרים הרווחיים ביותר ניתן למקד את התוכן המקצועי באתר כך שיהווה סמכות מקצועית בעלת ערך הן בעיני הגולש והן מבחינת האלגוריתם של גוגל.
      קישורים חיצוניים: השג קישורים מאתרים איכותיים ורלוונטיים שיכולים להפנות תעבורה אל האתר שלך. אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש (SEO): התאמה לכללים והמלצות של מנועי החיפוש השונים על ידי שימוש בכותרות ותיאור אתר, מבנה היררכי ברור, אפשרות לעדכון תכנים חדשים.
      נגישות ועיצוב: אפיון עיצוב נקי, נגיש ואינטואיטיבי כדי לשפר את חווית המשתמש ולעודד אותו להישאר באתר, להקטין את אחוז הנטישה ובכך להעלות את איכות האתר מבחינת מנועי החיפוש.
      מהירות האתר: שפר את מהירות האתר שלך על ידי צמצום קבצים, מטמון, ושימוש ברשתות חלוקת תוכן (CDN) כדי להבטיח חווית גלישה טובה יותר למשתמשים. ניתוח ומדידה: הטמעת כלים לניטור, מדידה ובדיקת הצלחת הפעולות על ידי שימוש בכלים כמו Google Analytics, כדי להבין את התעבורה וההתנהגות של המבקרים באתר.

      מקרי בוחן של אפיון ופיתוח אתרים

      אתר SIPG – Shanghai International Port (Group)

      חברת הנמלים הגדולה והמובילה בסין ומהגדולות בעולם אשר הקימה ומנהלת את מסוף המכולות החדש בנמל חיפה. אפיון האתר נדרש לתת מענה לכלל הגורמים הפועלים בתחום ייבוא וייצוא סחורות: לקוחות שמבקשים לעקוב אחר המכולה, עובדי הנמל, ההנהלה וחברת-האם בסין. האפיון היה יסודי בכל עמודי האתר כלל פיתוח של מערכות מעקב אחר לוחות זמנים ומכולות, התממשקות API לחברת-האם ובדיקות שטר מטען.

      אתר מכללת פסגות

      המכללה הוותיקה ביותר ללימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות. בתחום כה תחרותי, כשקורסים ללימודי שוק ההון צצים חדשות לבקרים, אפיון האתר באופן מדויק היה קריטי להצלחה השיווקית. האתר מבליט את היתרונות, מטפל בדרכים שונות בהתנגדויות מכירה ומספק מידע רב ועשיר הממצב את סגל המרצים כאוטוריטה בתחום.

      אתר מסעדת SOHO

      הינו דוגמא מצוינת לאתר E-Commerce בענף רווי מתחרים, עם אפיון שראה בחוויית המשתמש ועיצוב הממשק ככלי לבידול והשגת יתרון עסקי. מעבר לעיצוב הוויזואלי, בנוסף לאתר הראשי, פותחה מערכת הזמנות משלוחים ייחודית ומתקדמת (תחת המותג Click-Eat) עם ממשק לניהול ותפעול כל המסעדה באופן פשוט, מרוכז ויעיל. מערכת ההזמנות מאפשרת ללקוחות חוויה בהתאמה אישית כמו במסעדה מול המלצר, לצד ניהול דיוור ישיר ואפסיילים שהגדילו את היקף ההזמנות אונליין ואת הנפח של כל הזמנה והזמנה. אתר ההזמנות לא רק שעמד ביעדים אלא הגדיל את ההכנסות מעל ומעבר לציפיות.

      לסיכום, מאמר זה שופך אור על חשיבות מקצועיותו של מאפיין UX. כעת ברור לכם מדוע אתר שנבנה ללא אפיון מדויק מחטיא את המטרה לשמה הוקם, מפספס את קהל היעד ולא מעביר את הגולש את התהליך שימיר אותו ללקוח. חשוב לזכור כי אפיון לפני פיתוח אתר המבוצע במקצועיות יכול לצמצם עד 30% מסך כל עלות הפרויקט ועד 25% מזמן הפיתוח. לכם, בעלי החברה ניתנת האפשרות להתרשם ממבנה האתר ולהחזיר רשימת פידבקים מסודרת המטופלת בטרם בניית האתר. מאפיין UX יודע להתאים את המבנה בדיוק רב להרגלי הגלישה של סוג הלקוח ויצירת חוויית משתמש מיטבית.

      אפיון אתר אינטרנט | אפיון אתרים אפיון אתר אינטרנט | אפיון אתרים אפיון אתר אינטרנט | אפיון אתרים

      האתר כמגנט שיווקי

      כלל האתרים שמעוצבים ומפותחים ב- Web3D ניחנו בכוח משיכה והמרה. הסוד טמון במכלול הידע הטכנולוגי והשיווקי, שמלווה אותנו למעלה מ-25 שנים, ההתמחות בשיווק דיגיטלי וקידום אורגני, הובילו לתהליך הקמה ועיצוב אתר ייחודי, המשלב את כלל הערכים המובילים בתהליך ההקמה.
      אתר האינטרנט הינו לרוב חלק בסיסי השייך למעטפת תשתית המכירה הדיגיטלית, החלק השני שמשפיע באופן ניכר על תהליך השיווק – הינו השיווק הדיגיטלי, Web3D מתמחה בתכנון, ניהול וביצוע קמפיינים בשיווק דיגיטלי בכלל הפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות:
      קידום אתרים (SEO), קידום ממומן בגוגל ברשת המדיה והחיפוש, קידום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב, תיק תוק), ניהול עמודים עסקיים – סושיאל וניהול משפיענים ברשת.

      כלל האתרים מותאמים טכנולוגית באופן אופטימלי למנועי החיפוש ולהמרה -Performance, שהופכת אותם למטוסי סילון שיווקיים במרחב הדיגיטלי.

      השאירו הודעה
      שיחת ווצאפ שיחת טלפון