עסקים רבים נשענים על מכירות באינטרנט כחלק משמעותי מפעילותם העסקית. מדובר בפלטפורמה אינטרנטית שרק הולכת צוברת תאוצה, עם השימוש הרב באפליקציות בסלולר והיכולת להזמין מוצרים בקליק ולקבלם בדואר או עד מפתן הדלת. ל-Web3D ניסיון של כ-20 שנים בבניית אתרי מכירות וחנויות Ecommerce. החנויות שלנו מתבססות על פלטפורמות ניהול מתקדמות, הכוללות ניהול מאגרי מלאי, ניהול לקוחות, סליקה, ניהול ספקים, ניהול שיווק וסטטיסטיקה ועוד. בנוסף, אנו מתאימים ללקוחותינו מערכות ניהול תוכן מסוג מג'נטו, שופיפיי, WooCommerce או מערכות בפיתוח ייחודי שלנו. לקוחותינו כוללים חנויות המתמקדות במספר מצומצם של פריטים או שירותים, מפעילי קורסים, בתי ספר, קמעונאים עם עשרות ומאות אלפי פריטים, ועוד. כשמדובר בחנויות מקוונות, אנחנו מכוונים גבוה.
מעמיקה בשיווק דיגיטלי
ממקסם מכירות
מוכוונת להמרה גבוהה
ל-E-Commerce
התממשקות ואינטגרציה: חנות וירטואלית שיודעת להתנהל.
חיבור אתר הסחר עם מערכות הניהול הינו שלב חשוב להצלחתה של החנות. ב-Web3D ישנה מחלקה ייעודית להטמעות API אשר יודעות על ידי האינטגרציה, למשוך מוצרים מתוך המערכת הפיננסית ERP, לעדכן את המלאי ואת המוצרים, ואף 'לזרוק' את החשבונית להנפקה אוטומטית משם. לצד זאת, חנויות האונליין של Web3D מתממשקים למערכות ניהול מכל סוג ולכל צורך:
- מערכות לניהול שליחים – שליחת ההזמנה לחברת השליחויות.
- מערכות לסליקה באופן מאובטח.
- מערכות להנפקת חשבוניות.
- מערכות לניהול ERP וניהול מלאי.
- מועדוני צרכנות למימוש הטבות (חבר, אשמורת וכו').
- B2B לחברות פיננסיות.
- B2B וניהול סוכנים עם מחירים וקטגוריות מחירים ידועים מראש, כשכל האתר מתחלף אוטומטית.
בחנויות אונליין רבות שנבנו ישנו אזור עסקי, אשר בזכות המודול להתממשקות B2B מאפשר התחברות עם שם משתמש וסיסמה. עם כניסת המשתמש ובהתאם לרמה שלו, כל המחירון באתר משתנה באופן אוטומטי, וכך כל אחד יודע את סט המחירים שלו.
כל הכלים להגדלת מכירות בחנויות וירטואליות
חנות וירטואלית יכולה לייצר יחס המרה גבוה כאשר מכלול של פעולות מבוצעות באופן מקצועי ומדויק. עוד בשלב בניית האתר נדרש אפיון המוצרים הרווחיים ביותר, אפיון קהל היעד שלהם ובניית מסע לקוח. בחנות וירטואלית פעילה נאפיין את חוויית המשתמש וננתח מפות חום על מנת לזהות נקודות שבירה במסע הלקוח ולתקן אותן: נקל על איתור מוצרים, נשפר את מהירות האתר, נפשט את תהליך הרכישה, נשדרג את הנראות, נוסיף מידע חיוני וטיפול בהתנגדויות וחיזוק החלטה ואפשרות לקבלת מענה בין היתר ע"י צ'ט בוט.
לצד זאת, נדרשת בניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית שאותה ניישם בעזרת מידע על הגולשים באתר ומסרים ממוקדים: חשיפת מוצרים לקהלים חדשים, קידום ממומן בגוגל, שיווק חוזר ללקוחות שביקרו באתר על פי המוצרים שגילו בהם עניין, דיוור ישיר לנוטשי עגלות ועוד. Web3D מעניקה לבעלי חנויות וירטואליות את כלל הכלים הדיגיטליים להקמה, ניהול ושיווק יעיל המסייע להגדיל את המכירות.
תהליך עבודה בהקמת חנות E-commerce
אפיון/ אסטרטגיה
עיצוב
ייחודי
פיתוח ואינטגרציות
הכנסת
מוצרים
התאמה
לקידום אורגני
QA, תחזוקה
וליווי שוטף
שיווק
דיגיטלי