תוכן עניינים פתח
המשך קריאה - מאמרים נוספים
הכלים שכל מחלקת שיווק וקריאייטיב חייבת להכיר: מדריך לניהול עם monday
ניהול צוותי שיווק דורש איזון בין יצירתיות לפרודוקטיביות, וכל זאת בתוך לוחות זמנים צפופים ובתהליכי עבודה מורכבים. פעמים רבות נוצר עומס תקשורתי, אי סדר בפיזור משימות, וצווארי בקבוק שמונעים עמידה …
כיצד מיתוג נכון יכול להפוך את השיווק B2B להצלחה עסקית?
מיתוג הוא כלי מהותי להצלחה בכל סוג של שיווק, ובמיוחד בתחום ה- .(Business to Business) B2B בשיווק לעסקים מעורבים לא רק אלמנטים כלכליים טהורים, אלא גם השפעות רגשיות וחברתיות שמניעות …
Performance Max ליצירת לידים: האתגרים, טקטיקות מתקדמות ואסטרטגיות מנצחות
מאז השקתו בשנת 2021, Performance Max (PMax) של גוגל חולל מהפכה באופן שבו משווקים דיגיטליים מתייחסים לפרסום בין-ערוצי. הוא יצר הזדמנויות חדשות לעסקים, במיוחד בתחום המסחר האלקטרוני, לאחד את כל …