למעלה מ-20 שנה אנחנו מלווים ועוזרים לארגונים וחברות בארץ ובעולם, להגיע למיתוג הנכון ביותר עבורם,
כך שכל הנראות החיצונית של העסק בדיגיטל ובדפוס תראה אחידה.
אספנו קצת מהתגובות והתחושות של הלקוחות שלנו בסוף תהליך הליווי. נשמח לצרף אתכם למעגל הלקוחות שלנו כדי שבקרוב גם אתם תצטרכו לתחושות חיוביות אלו.
Elspec
נהניתי לעבוד עם צוות Web3D. הם גילו מקצועיות רבה, עמידה בדרישות ובלוחות זמנים, שזה לצערי די נדיר בענף.
פול ניסנבלט,CTO
המלצות נוספות
MotoRad
קרא עוד
סגור
"
חברה מקסימה! אנשים מקצועיים, שירות אדיב וגמישות מדהימה להפליא במתן פתרונות. שמחה לעבוד עם ניקיטה מנהל הפרויקט – וממליצה בחום
"
"
חברה מקסימה! אנשים מקצועיים, שירות אדיב וגמישות מדהימה להפליא במתן פתרונות. שמחה לעבוד עם ניקיטה מנהל הפרויקט – וממליצה בחום על חברת web3d!
"
אלונה ששון,מנהלת שיווק
לגיול
קרא עוד
סגור
"
אנו לקוחות מרוצים מאד של החברה במספר פרויקטיים. כל אתר או פיתוח מבית יוצר WEB3D הינה יצירת אומנות במובן הויזואלי וברמה הכי גבוהה במקצועיות.
"
"
אנו לקוחות מרוצים מאד של החברה במספר פרויקטיים. כל אתר או פיתוח מבית יוצר WEB3D הינה יצירת אומנות במובן הויזואלי וברמה הכי גבוהה בתכנים ובמקצועיות. היצירתיות, הרעיונות, העיצוב, הטכנולוגיה, הפתרונות וכל דבר שנזקננו וקיבלנו מהחברה הייתה ברמה הכי גבוהה שיש. עובדי החברה כולם מקצוענים נותני שרות ברמה הכי גבוהה שאני מכיר הן בידע והן ברמה האנושית. אלון, אביטל, עדי, דנה, טל, משה, עומר, כולם כולם כולם מצויינים צוות מנצח עונג לנו לעבוד מולכם. כל הכבוד לכם, והכי חשוב תודה רבה על הכל.
"
דין פרי,מנהל בכיר
סינאל מלל פייוויי בע”מ
קרא עוד
סגור
"
נטליה וכל הצוות שלום, אתמול התקיים הכנס השנתי של סינאל במלון הילטון, ת"א.
אני רוצה להודות לכם באופן אישי על העבודה המאומצת בהכנת מצגת וסרטון.
"
"
נטליה וכל הצוות שלום,
אתמול התקיים הכנס השנתי של סינאל במלון הילטון, ת”א.
אני רוצה להודות לכם באופן אישי על העבודה המאומצת בהכנת מצגת וסרטון ברמה מקצועית גבוהה, למרות קוצר הזמן.
תודה באופן אישי לנטליה על הסבלנות, האחריות והזמינות גם לתוך השעות של הלילה וגם במהלך החג.
"
מעין ילוז כץ,מנהלת
Elbit – Cyclone
"
הערכה כללית טובה מאוד. יכולת עמידה בזמנים, אחריות, ובצרכים משתנים של הלקוח.
"
צורי מינרבי,מנהל שיווק
Rollink
קרא עוד
סגור
"
צוות WEB3D היקר, תודה רבה על היחס השירות האדיב הסבלנות והנכונות לסייע בכל הקשור בבניית האתר שלנו. האתר נראה מצוין!
"
"
צוות WEB3D היקר
תודה רבה על היחס השירות האדיב הסבלנות והנכונות לסייע בכל הקשור בבניית האתר שלנו.
האתר נראה מצוין!
יישר כח הצלחה ושגשוג בהמשך.
"
צוות Rollink.com
פורום פילם
קרא עוד
סגור
"
הדבר שאני הכי אוהב בעבודה שלי עם Web3D הוא הקומפקטיות והחינניות של העיצובים שלהם. משהו קטן וטוב, זה כנראה נאמר במקור על עיצובי האתרים שלהם.
"
"
הדבר שאני הכי אוהב בעבודה שלי עם Web3D הוא הקומפקטיות והחינניות של העיצובים שלהם. משהו קטן וטוב, זה כנראה נאמר במקור על עיצובי האתרים שלהם. למצות את העיצוב למינימום ההכרחי ועדיין שיהיה מדהים, מתאים וישבה את העין.
האתר שלנו משתמש בעוגיות לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית השימוש, ניתוח סטטיסטי והצגת פרסומות מותאמות אישית. תוכלו לבחור אם לאפשר את כל סוגי העוגיות או לדחות אותן. למידע נוסף: מדיניות פרטיות