תוכן עניינים פתח
לכל לקוחותינו שמאירים אותנו כל בוקר מחדש, חג אורים שמח!
כשאנחנו מביטים בחנוכייה אנחנו נזכרים בהתחלה שלנו, היינו נר אחד שדולק ובכל פעם גדלנו, עוד תחום חדש, עוד התמקצעות, מחלקה חדשה, טכנולוגיה שלא הייתה קיימת קודם, פלטפורמות פרסום חדשות. כל פעם הכנסנו אור חדש, הגדלנו את ההפצה והצלחנו לראות רחוק יותר. כמו הלהבה של הנר, כל תוספת לא גרעה ולא כיבתה את האש שבנו.
עבורנו כל אחד מכם הלקוחות הוא השמש שעובר בכל המחלקות בחנוכיית WEB3D, מדליק את כל המוחות והיצירתיות.
מחג חנוכה שסובב סביב ניצחון המעטים מול הרבים, ניתן ללמוד שלא משנה אם העסק שלכם גדול או קטן, כל עוד אתם נלחמים על כל לקוח יש לכם סיכוי לנצח. כל לקוח שנמצא אצלכם הוא הפסד לחברה המתחרה. איך עושים את זה? לכאן נכנס סיפור נס פך השמן.
כמו בבית המקדש, גם בשיווק העסק יש נקודות חשוכות שלא הגעתם אליהם, ייתכן מאוד ששם נמצאת התשובה איך להרחיב את מעגל הלקוחות, אותו פך שמן שאמור להספיק ליותר מליד אחד בשמונה ימי קמפיין. מכירים את זה שאתם מחפשים משהו ולא מוצאים, מבקשי עזרה מחבר ואז הוא מראה לכם שהחפץ נמצא מול העיניים שלכם? לעיתים זה קורה גם בשיווק העסק, צריך לתת לאחרים לחפש עבורכם את הלקוחות.
היו לנו לקוחות שהגדירו את ההצלחה כמו נס שעשינו להם אבל אנחנו יודעים שהכל קורה כמו שתיכננו ביחד בזכות הניסיון, החשיבה מחוץ לקופסה, ההשקעה בכל אחד מכם, היכולת להתאים את האסטרטגיות, אנשי המקצוע והטכנולוגיה.
כמו שאתם כבר מכירים אותנו, יש לנו מעטפת שלמה שדואגת לעסק שלכם, יש את כל מה שצריך כדי להפוך אתכם מסופגנייה עם ריבה לסופגנייה במילוי קרם פטיסייר בציפוי גנאש טריקולד, קרם מסקרפונה, פרוסות קיווי, מזרק ויסקי שוקולד ו…מזרק אינסולין בצד…
מה רצינו להגיד? אה כן, במסגרת המעטפת, סטודיו העיצוב שלנו הכין עבורכם ברכות לחג החנוכה.
הורידו את הברכות, אם תרצו הוסיפו עיצובים משלכם וכל כיתוב שבא לכם ושלחו לעובדים שלכם, ללקוחות, לספקים, לבני המשפחה או… אלינו.
חג שמח!
אגב, בכל חנוכה מגיע הרגע שאתם מתבאסים לזלול סופגניות אז למה שלא תשתמשו בשירות ה- “סופגניות “outsourcing ותנו לנו לעשות את העבודה הקשה?
 
אלון שניידרמן
מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.המשך קריאה - מאמרים נוספים
איך לנצח בכלכלת תשומת הלב: כך תבנו קריאייטיב שיגרום למותג שלכם לבלוט ולהיות זכיר בשניות
שנים תעשיית השיווק הדיגיטלי התנהלה לפי משוואה פשוטה: מוציאים כסף ומקבלים תוצאה. בפועל, בעידן של גלילה, דילוג וזפזופ מהיר, מתברר …
לקריאה > 
האסטרטגיה המנצחת לבניית מותג במטא: קריאייטיב, תדירות ומדידה נכונה
מותגים כיום צריכים לחשוב אחרת בשיווק הדיגיטלי, במיוחד כאשר מדובר ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. עם ההזדמנויות הגדולות שהפלטפורמות הללו …
לקריאה > 
              
            גוגל נגד ChatGPT: הנתון המפתיע שמפרק את המיתוס
כמה פעמים שמעתם בזמן האחרון את המשפט ש־ChatGPT הולך “להרוג” את גוגל? נדמה שהטענה הזו צצה כמעט בכל דיון על …
לקריאה > 
              
             


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
						 
				 
				 
