עמוד בית » אודות Web3D » המשפחה שלנו » לינה שניידרמן

לינה שניידרמן

מייסדת, בעלים

לינה שניידרמן

לינה שניידרמן היא מהחלוצות בתחום בניית אתרי אינטרנט בישראל אי שם בשנות ה-90'. הרבה לפני הוורדפרס והתבניות, כשבניית האתרים נעשתה ע"י כתיבה ב-Notepad לינה עסקה בפיתוח אתרים ואף הכשירה סטודנטים במשך 15 שנה. באותה תקופה הבינה לינה את כוחה של הגרפיקה בפנייה אל המשתמשים ופיתחה תחום חדש בישראל המוכר כיום בשם GUI – ממשק משתמש גרפי. את הידע הרב יישמה ומיישמת בכל תחומי פעילותה – בניית אתרים, פיתוח מצגות, סרטי תדמית ומיתוג.

חברת מולטימדיה דינמית, יצירתית, עתירת ידע וטכנולוגיה, זה היה חזונה של לינה שניידרמן כאשר ייסדה בשנת 1997 את חברת Web3D .

"אנו מחויבים לספק לתאגידים,
ארגונים ממשלתיים ומוסדות
ציבור מגוון רחב ומקיף של מוצרי
קצה בתחום המולטימדיה
ופתרונות לעסק, על מנת לייעל
ולשפר בצורה יוצאת דופן את
יכולות השיווק שלהם"
לינה שניידרמן מייסדת, בעלים Web3D

עוד בטרם הוקמה החברה צברה לינה ידע אקדמי רב:
תואר ראשון באומנות, מתמטיקה ומדעי המחשב, תואר שני במתמטיקה ומדעי המחשב. אך אין חכמה כבעלת ניסיון, מאחורי לינה עומדות 25 שנות ניסיון עשיר בעיצוב ממשקי משתמש ברמת אתרי אינטרנט, מיתוג ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית.

תחומי העשייה של לינה שניידרמן כוללים ניהול מחלקת מכירות: מתן ייעוץ פתרונות אינטרנט ומולטימדיה עבור מגוון רחב של גופים עסקיים תוך התמחות בענפי מסחר, תעשייה ונדל"ן. ניהול מחלקת העיצוב: פיתוח קונספט, UI, UX, אפיון תסריטים לסרטים, תיאום שפת פרסום יצירתית וייחודית בעולם העיצוב, חדשנות משולבת המבטיחה חשיבה מחוץ לקופסא ורעיונות חדשים. את יכולות האפיון ובניית מצגות עסקיות כולל סטוריבורד היא העלתה לרמת מאסטר.

לינה שניידרמן היא אשת חינוך לא פחות מאשת עסקים – משנת 1993, במשך 15 שנה, שימשה מרצה למדעי המחשב במכללת הגליל המערבי בנושאי מולטימדיה, פיתוח אתרי אינטרנט באמצעות HTML וJava Script- ומערכות הפעלה. במקביל מונתה להיות מנחה מחוזית לשילוב המחשב בהוראה במשרד החינוך מחוז צפון. התפקיד, שגם בו החזיקה 15 שנה, כללו לימודי מחשב, שימוש באפליקציות בכיתה, בניית פרויקטים משולבי מולטימדיה (מצגות ומאגרי מידע) ובניית אתרים לבתי ספר. לצד זאת העברת קורסים למנהלים ולמורים, בניית ותחזוקת אתר צפון של משרד החינוך למספר יישובים.

אז איך החזון של לינה ממשיך לפעום גם אחרי 25 שנה בשוק כה תחרותי? נדמה שסוד הקסם טמון בתמהיל של חדשנות טכנולוגית, למידה מתמדת של השוק ויחס חם להון האנושי המניע את המערכת.

השאירו הודעה
שיחת ווצאפ שיחת טלפון