ROI – Return On Investment זהו מונח המציין את היחס בין הכסף והמשאבים שהושקעו בפעילות השיווקית לבין ההכנסות שהניבו המאמצים. מדד ה-ROI מאפשר לבצע השוואה בין התוצאות של אפיקי השיווק השונים. נוסחת ה-ROI פשוטה: (הכנסות – עלויות) / העלויות. לדוגמא: אם השקעתם 500 ₪ בפרסום בפייסבוק והקמפיין הניב הכנסות בסך 4,500 ₪, החזר ההשקעה הוא
0.125 = (4,500-500) / 500 ובהמרה לאחוזים 12.5%. יחס ה- ROI במקרה זה הוא 1:8 – על כל שקל שהושקע נכנסו 8 ₪.
איך משפרים את יחס ההחזר על ההשקעה?
– קריאטיב יעיל שמושך את העין, יוצר חיבור רגשי עם הנעה לפעולה.
– שינוי סוגי המודעות.
– ניתוח החשיפה והתדירות החשיפה
– דיוק בטירגוט קהלים והמסרים.
– בדיקת איכות הלידים ודרכי הטיפול בהם (אולי יש בעיה באופן סגירת העסקה)
כל התהליך מחייב ביצוע A/B testing ויד על הדופק. בעל עסק שלא רוצה לבזבז זמן וכסף על ניסוי וטעייה וגם תהייה, נותן לחברה כ-Web3D לנהל את השיווק הדיגיטלי – חברה מקצועית ומנוסה שיודעת מראש מה לא יעבוד ואיפה סיכויי ההצלחה גבוהים במיוחד.
התשובה שלך תסייע לנו כן לא