שיווק דיגיטלי
ROI
ROI – Return On Investment זהו מונח המציין את היחס בין הכסף והמשאבים שהושקעו בפעילות השיווקית לבין ההכנסות שהניבו המאמצים. מדד ה-ROI מאפשר לבצע השוואה בין התוצאות של אפיקי השיווק השונים. נוסחת ה-ROI פשוטה: (הכנסות – עלויות) / העלויות. לדוגמא: להרחבה
ROAS
(ROAS – Return On Advertising Spend) הינו מדד שמחושב באמצעות חלוקת הרווח הנקי שלך בהוצאות הפרסום. להרחבה
גוגל Analytics
גוגל Analytics הוא כלי חובה לבעלי אתרים, האוסף מידע על הגלישה באתר. הממשק שיצרה חברת גוגל מדווח בזמן אמת על הפעילות באתר, ומספק את התמונה המלאה על כל המשתמשים מהרגע שהם נכנסו ועד לרגע שבו הם יצאו מהאתר. להרחבה
גוגל AdSense
גוגל AdSense הוא שירות שמאפשר לבעלי אתרים להציג באנרים ומודעות של גוגל באתר תמורת תשלום. להרחבה
Google Ads (AdWords)
גוגל AdWords הינו שירות המעניק למפרסמים את האפשרות לקדם מוצר, שירות או אתר שלהם ע”י מודעות. להרחבה
באנר
באנר הוא סרטון אנימציה או תמונה המשמש לצורכי פרסום אתרי אינטרנט ומוביל לאתר האינטרנט או דף הנחיתה המציגים מידע על הקמפיין שאותו הוא מקדם. באנרים נפוצים מאוד בפעולות של שיווק דיגיטלי באתרים מובילים בעלי טראפיק גבוה. להרחבה
עוגיות
Cookies, הן קבצי טקסט שנשמרים במחשב הגולש ושומרים מידע על הפעילות ברשת. לדוגמה: אתרים שבהם ביקר, שמות משתמש, תכנים מועדפים ועוד. מטרת העוגיות היא לאפשר לאתרי האינטרנט לזכור את העדפות הגולש באתר ולזכור אותו בפעם הבאה שיגיע לאתר. להרחבה