עיצוב אינפוגרפיקה

- תדמית נכונה מובילה להצלחה

עיצוב אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה – מידע גרפי, ובאנגלית: Information graphics או Infographics, הינה דרך ויזואלית להצגת מידע מורכב של נתונים, תהליכים, ומידע נסתר, בצורה מופשטת, העוזרת לתפיסה מהירה ובהירה של המידע. באמצעי וויזואלי בודד, ניתן להעביר יותר מידע אינפורמטיבי וכך להעביר את המסר באופן ברור ומוחשי.

היום, כשכל העולם במאבק על תשומת הלב של קורא/צופה, אין אפשרות אחרת, אלא להשתמש בתוכן ויזואלי. אינפוגרפיקה – אמצעי קליטת מידע מורכב או משעמם באופן מהר וברור. אלמנטים ידועים של אינפוגרפיקה הם: צורה, אייקון, גודל, איור, מבנה לוגי, תרשים, גרף ועוד…

קיימים 9 סוגים של אינפוגרפיקה נפוצה:

  1. אינפוגרפיקה סטטיסטית.
  2. אינפוגרפיקה להצגת מידע.
  3. אינפוגרפיקה כרונולוגית – Time Line.
  4. אינפוגרפיקה תהליכית.
  5. אינפוגרפיקה גיאוגרפית.
  6. אינפוגרפיקה השוואתית.
  7. אינפוגרפיקה היררכית.
  8. אינפוגרפיקה של רשימה.
  9. אינפוגרפיקה של קורות חיים.
9 סוגים של אינפוגרפיקה

שלבי הכנת האינפוגרפיקה:

הגדרת המטרההגדרת המטרה
איסוף מידעאיסוף מידע
בחירת סוג ההצגהבחירת סוג ההצגה
יצירת מוקאפיצירת מוקאפ
עיצוב אינפוגרפיקהעיצוב אינפוגרפיקה

בואו נדבר על עיצוב אינפוגרפיקה.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר

מהו מיצוב?

להצלחת העסק שלכם, אין זה מספיק להיות בעולם האינטרנט ולהשתמש בתוכנה מפסגת הטכנולוגיה. זהו רק חלק קטן מהתמונה הכוללת. Web3D מייצרת קו אחיד בין אתר הלקוח ברשת לבין שאר האלמנטים ההכרחיים, כגון עיצוב ניירת משרדית, עיצוב דוכני תצוגה עבור תערוכות, רולאפים אטרקטיביים, מצגות וסרטוני תדמית. מיצוב נכון מבוסס על החלטה נבונה באשר למגזר אליו פונה בית העסק. כאן המקום לפלח ולקבוע את קהל היעד המתאים לנישה שלכם. החלטה משמעותית זו מתקבלת באמצעות ניתוח המאפיינים של קהלי יעד אופציונליים ומצבו של השוק בתחום הספציפי בו עוסק הלקוח.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
שתף
Whatsapp share link Email share link Facebook share link LinkedIn share link
mail
whatsapp איקון טלפון