עיצוב כרטיסי ביקור מהווה את תעודת הזהות המיתוגית של החברה. כרטיס הביקור הוא אחד הכלים להשאיר רושם בעת פגישה פרונטאלית. Web3D רואה בכרטיס הביקור אלמנט בעל משקל בעת יצירת קשרים בין אישיים – בין שותפים עסקיים ומול לקוחות. שנים של עיצוב כרטיסי ביקור עסקיים בנפרד או כחלק מתהליכי מיתוג כוללים, פיתחו תורה שלמה של אפיון הנראות והמסר שפיסת הנייר הקטנה אמורה לשאת כל הדרך לארנקו של מקבל הכרטיס.
לאחר האפיון ייבחר הסגנון העיצובי המתאים לאופי העסקי, הטיפוגרפיה, שילוב אלמנטים והפסיכולוגיה של הצבעים. לצד הנראות, בחברה שמים דגש גם על התחושתיות – מה משדר המגע עם הכרטיס ומציעים ללקוח מגוון אפשרויות. נייר פשוט עלול למצב את החברה כזולה וחסרת השקעה.
לצד כרטיס הביקור בתצורתו הפיזית,Web3D מספקת את כרטיס הביקור כקובץ דיגיטלי. הדבר מאפשר את שיתוף כרטיס הביקור במרחב הדיגיטלי כגון: רשתות חברתיות, קבוצות ווטסאפ ומיילים, מחדד עוד יותר את הזכירות ומנגיש את פרטי ההתקשרות.
קונספט דיגיטלי
מדפוס ועד דיגיטל
בינלאומי לחברות בחו"ל
ומקצועיות
הרבה יותר מכרטיסי ביקור – ליווי מיתוג עסקי מלא בבית יצירתי אחד
רשתות חברתיות Social
דוכנים ותערוכות
עיצוב קירות וחללים
קטלוגים, ברושורים וחוברות
עיצוב לוגו, מיתוג וניירת משרדית
הדגשים שלWeb3D בעיצוב כרטיסי ביקור
- לעורר עניין – על כרטיסי ביקור להציג קצת יותר מפרטי התקשרות. עיצוב בנאלי ישעמם, יקרין תכונה זו על החברה עצמה וכרטיס הביקור יישכח במהרה.
- עיצוב בטוב טעם – כדי להימנע משיעמום אין צורך בהעמסת הכרטיס הקטן באלמנטים, חגיגת צבעים וטקסטים.
- להיות ממוקדים – לחברה פעילות ענפה אך אין מקום להכניס הכל בכרטיס הביקור. אפיון נכון ע"י מומחיWeb3D יחדד את המסר המרכזי שיקבל במה על כרטיס הביקור.
- עיצוב טקסטואלי – יש לבחור בחכמה את הסלוגן שיופיע על כרטיס הביקור ואת המסר שהוא משרת.
- בחינת הלוגו – האם הלוגו מספיק איכותי ומעביר את ערכי החברה כדי להיות מופץ לכל? אם לא כדאי מאוד לשקול עיצוב לוגו חדש לפני שמדפיסים כרטיסי ביקור.