מיצוב הינו חלק מרכזי במיתוג עסקי. בתהליך בניית קונספט מיתוגי שלם, המיצוב הוא השלב המעשי הראשון. עבור Web3D אסטרטגיית מיצוב אפקטיבית חייבת לפעול במרחב הדיגיטלי לצד המיצוב הגרפי הבא לידי ביטוי בעיצוב אלמנטים גרפיים ומוצרי הדפוס. השילוב ההתמחויות – מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי יצר התמחות ייחודית במיצוב קונספט דיגיטלי היוצר מיצוב חיובי בתודעת הלקוחות. מיצוב דיגיטלי מתבטא בבניית הניראות לכלל הנכסים הדיגיטליים של החברה מאתר האינטרנט ועד פוסטים בפייסבוק. Web3D נוגעת בכל הגורמים המשפיעים על הלקוחות על מנת ליצור מיצוב חיובי, בכלל הפלטפורמות הקיימות. Web3D ממצבת חברות ותאגידים מהגדולים במשק למעלה מ-25 שנה. על בניית המיצוב אמונים מומחי מיתוג, אנשי קריאייטיב, מעצבים גרפיים, מאיירים, אנשי אינפוגרפיקה, מומחי UI/UX ומומחי שיווק דיגיטלי.
קונספט דיגיטלי
מדפוס ועד דיגיטל
בינלאומי לחברות בחו"ל
ומקצועיות
ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.
רשתות חברתיות Social
דוכנים ותערוכות
עיצוב קירות וחללים
קטלוגים, ברושורים וחוברות
עיצוב לוגו, מיתוג וניירת משרדית
מהו מיצוב עסקי ואיך הוא מתבצע?
מיצוב זו הדרך שבה הלקוחות תופסים במוחם את החברה בהשוואה למתחרים, לאיכות, למחיר, לשירות ועוד. מעבר לחשיפה התקשורתית גם ביקורות הצרכנים והסביבה משפיעים על מיצוב החברה בתודעה.
הניסיון רב השנים באפיון חברות מספק למומחי המיצוב של Web3D יכולת דיוק באפיון התפיסה המחשבתית הקיימת כלפי החברה וצרכי הלקוחות. אנשי המיצוב מתמחים בבחירת אסטרטגיית מיצוב מתאימה בין אם זה מיצוב ע"י איכות מותג, תועלת, תכונה, מחיר או שירות.
ברובד הוויזואלי-הפיזי מחלקות הגרפיקה מעצבות את כלל מוצרי החברה: כרטיסי ביקור, ניירת רשמית, קטלוגים, שילוט, רול-אפים ועוד.
ברובד הדיגיטלי, לצד הגרפיקאים, מחלקות העיצוב והשיווק הדיגיטלי מספקות מיצוב דיגיטלי מלא – מיצוב אתר האינטרנט, דפי נחיתה, ניוזלטר ומיילים. כמו גם מיקסום הניראות ברשתות החברתיות ע"י תבניות לאינסטגרם ופייסבוק, סרטונים ויראליים, מיצוב בפוסטים אורגניים ומודעות ממומנות. החברה מאמינה כי רק על ידי מיצוב כולל ניתן להגיע למיצוב חיובי מהר יותר.