עיצוב לוגו עסקי הינו תהליך יצירת מרכיב וויזואלי זכיר, המסמל את זהות החברה, ערכיה וחזונה ויוצר חיבור רגשי מיידי. אין ספור עיצובי לוגו ומיתוג עסקי לאורך 25 שנות פעילות, הביאו את החברה לפתח ייחודיות המאפשרת לאפיין, לחקור ולהבין את ה-DNA של החברה, את המרחב העסקי בו היא מתנהלת, בחינת הפרשנות הסמלית לצבעים ולסמלילים בעולם התוכן שלה. יכולת זו מאפשרת יצירת שפה גרפית מבודלת, המתבססת על ערכי החברה ותפיסת עולמה ומהדהדת את המסרים שלה.
אנשי המקצוע, בניצוחה של מייסדת החברה, בעלת 15 שנות ניסיון אקדמי ב-GUI, בעלי מיומנות בזיקוק המסר ודיוק הלוגו לכדי שלמות. ב-Web3D עבודה הגרפיקה היא ייחודית לכל פרויקט ואינה מסתכמת בבחירת לוגו מוכן מבנק אייקונים חינמיים, כפי שחלק מהחברות עושות. בכל לוגו מושקעת מחשבה – בסגנון העיצובי המתאים לאופי העסקי, הטיפוגרפיה, שילוב האלמנטים והפסיכולוגיה של הצבעים. התוצר הסופי המתקבל מותאם לשימוש בכל פלטפורמה, מדפוס ועד דיגיטל, הודות לידע וההבנה המעמיקה של החברה במיתוג ושיווק דיגיטלי.
קונספט דיגיטלי
מדפוס ועד דיגיטל
בינלאומי לחברות בחו"ל
ומקצועיות
ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.
רשתות חברתיות Social
דוכנים ותערוכות
עיצוב קירות וחללים
קטלוגים, ברושורים וחוברות
עיצוב לוגו, מיתוג וניירת משרדית
עיצוב לוגו בלבד או כחלק ממהלך מיתוגי כוללת
החלפת לוגו קיים או יצירת לוגו חדש הינו מהלך מיתוגי מבורך שניתן להסתפק בזאת אם אין תקציב למיתוג עסקי כולל. במהלך מיתוגי כולל, הלוגו מעוצב כחלק מקונספט עיצובי שלם שנבחר לבטא את ערכי החברה ועוצמתה. אומנם הלוגו הוא הפנים של החברה, אך הוא רק חלק מגוף שלם שנועד לייצר תודעה קוגניטיבית הממצבת את המותג באופן חיובי בקרב הלקוחות. האמינות שהלוגו משדר מקבל משנה תוקף כאשר כל מוצרי החברה – הן הפיזיים והן הדיגיטליים מייצגים חזית עיצובית אחת.
קצת על סוגי הלוגו הנפוצים
- מונוגרמה – לוגו המכיל ראשי תיבות בלבד. שילוב כמה אותיות זו בזו, בדרך כלל ראשי תיבות של שם אדם או ארגון גדול עם שם ארוך.
- לוגוטייפ – לוגו הכולל את שם החברה או שם המותג בלבד. זהו לוגו המבוסס על טיפוגרפיה ומתמקד בשם בלבד.
- לוגו הכולל את שם החברה ומשפט מלווה במטרה לתאר מעט את מהות תחום העשייה.
- אייקון בלבד – עיצוב לוגו לעסק המשקף או מייצג משהו עמוק יותר ממנו עצמו.
- לוגו הבנוי מסמל ושם המותג – זהו לוגו אבסטרקטי שקל לזכור אותה כמו התפוח של אפל אך במותג חדש זה פחות יעבוד.
- לוגו המשלב איור ושם העסק – לוגו הכולל דמות מאוירת המשמשת כפרזנטורית של העסק.
- לוגו הכולל טיפוגרפיה בתוך סמל – לוגו הבנוי מגופן בתוך סמל. כדוגמא לכך ניתן למצוא בלוגו של בורגר קינג או סטארבקס.