על חשיבות בניית קונספט עיצוב או מיתוג מוצלח, כתבו אינספור מאמרים ואפשר לסכם אותם במשפט אחד – זהות ייחודית של חברה יוצרת הצלחה בשיווק ומכירות כלפי חוץ וכלפי פנים – העובדים רוצים להשתייך ולהצליח עם החברה ביחד. יצירת מותג מתחילה מהחלומות של החברה – היכן היא רוצה להיות בעוד כמה שנים, באיזה מרחב עסקי, את מי היא מחפשת בתור לקוח, מה היא רוצה לשדר לסביבה ואיך היא רוצה שהסביבה תקבל אותה, זהו השלב הבסיסי, לצד הרצון הפנימי של החברה, מתלווה התפיסה הוויזואלית של אייקונים וסמלילים הרלוונטים לתחום, הן בבחינת צבעים האופיינים לתחום ומה הם משדרים, והן בבחינת סמלים וסמלילים הרלוונטים לענף ומשמעותם בקרב קהלי היעד שהגדרנו. ליווי נכון ושאלת שאלות מדויקת בשלבי אפיון הקונספט יכולים להשפיע משמעותית בבניית מיתוג עסקי מנצח, שייצג את החברה או הארגון שלכם באופן נצחי. זאת ההתמחות שלנו ב-Web3D למעלה מ-20 שנה.
קונספט דיגיטלי
מדפוס ועד דיגיטל
בינלאומי לחברות בחו"ל
ומקצועיות
ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.
רשתות חברתיות Social
דוכנים ותערוכות
עיצוב קירות וחללים
קטלוגים, ברושורים וחוברות
עיצוב לוגו, מיתוג וניירת משרדית
בניית קונספט מיתוג מוצלח – שלבים לתהליך
השלב הראשון בבניית קונספט עיצוב, מיתוג מוצלח לחברה או הארגון שלכם, מתחיל במחקר מעמיק כלפי פנים – אפיון מעמיק על חזון החברה והערכים המובילים אותה, הזהות הארגונית שלה, היעדים העסקיים שלה, תחומי הפעילות שלה כיום ובעתיד, וקהלי היעד אותם היא מייעדת בתור לקוחות, וכן מחקר כלפיי חוץ – מחקר שוק ומחקר מתחרים בדגש על בידול החברה או הארגון והדגשת הערך המוסף שלה, בחינת צבעים והקשרי סמלילים בענף, ולבסוף הגדרת מטרות המיתוג.
השלב השני הינו בניית הזהות העסקית – Corporate Identity. מתחלק לקריאייטיב מילולי וקריאטיב ויזואלי: קריאייטיב מילולי – כולל יצירת שם, סלוגן, הגדרה עסקית ומסרים, או כל הקשר מילולי הנוגע לזהות העסקית של החברה או הארגון, וכן קריאייטיב ויזואלי – מטפל בעיצוב לוגו, סמל, צבעים, גופנים, יוצר קונספט חזותי. תוצאה של שלב זה – יצירת Brand Book.
השלב השלישי – והאחרון ביציגת קונספט ומיתוג הינו שלב ההטמעה הטמעת התוצר הקונספט הנבחר באמצעים שיווקיים והעזרי המכירה של החברה, לרוב התהליך כולל יצירת קיט היכרות עם החברה, ניירת ועזרי דפוס פיזיים (קטלוג, ברושור, חוברת, OnePager וכו') וכן עזרים דיגיטאלים – הפקת מצגת תדמית, חבילת מיתוג לעסק, הקמת אתר אינטרנט, סרטון תדמית ועיצוב הסושיאל.