בניית מצגת משקיעים הינה שונה במהותה מבניית מצגת עסקית תדמיתית. מטרות המצגת, קהל היעד ואופן הצגת הנתונים שונים מכל מצגת עסקית. ב-Web3D בניית מצגת לגיוס משקיעים היא מומחיות עם מתודולוגיה המיושמת על ידי בעלי מקצוע. אפיון וגיבוש האסטרטגיה מפוקח ומנוהל על ידי מייסדת החברה, בעלת 15 שנות ניסיון אקדמאי בתחום ה-GUI, UI/UX ועיצוב מצגות. ב-25 שנות פעילות החברה נבנו מעל 1,000 מצגות ליזמים וחברות. הניסיון הרב הביא לפיתוח תת מחלקה – מצגות למשקיעים. כך התחדדה ההתמחות בהתאמת השפה והמסרים לכל תחומי ההשקעות – גיוס משקיעים לחברה, גיוס משקיעים במוצר, גיוס משקיעים ברעיון מיזמי או גיוס משקיעי נדל"ן. אפיון וגיבוש אסטרטגיה לצד יצירת סטוריבורד הם חלק בלתי נפרד משיטת העבודה. לכל שקף מסומנת מטרה ברורה ואלמנטים גרפיים המותאמים אליו תוך שימוש באמצעים חכמים כגון: אינפוגרפיקה, לוגיקה, ריכוז מסרים ומיקוד. כשיש ליזם חץ אחד ויחיד שצריך לפגוע בדיוק במרכז המטרה, אין מרווח לטעויות. זה המקום לתת את המפתחות לחברה הנותנת מענה מלא °360 לבניית מצגת למשקיעים בעלת פוטנציאל גבוה לגיוס השקעות.
ייחודי למצגת עסקית
ממוקדת מסרים
באפיון ובניית מצגות
משאירות מקום לטעויות
ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.
אפיון וסטוריבורד
בחירת
שפה ויזואלית
שילוב אלמנטים להעברת
המסר ברמה האפקטיבית
הפקת המצגת
בדיקת איכות
שיטת העבודה של לבניית Web3D מצגת משקיעים
- אפיון מעמיק וניתוח מחקרי השוק והקהלים ואפיון מטרות המצגת ואופן הצגתה.
- גיבוש האסטרטגיה להעברת המסרים וניטרול התנגדויות תוך שמירה על האיזון בין המלל, האמצעים הוויזואליים ונאום הדובר.
- תכנון ויצירת סטוריבורד תוך אפיון צרכי הלקוח:
- אפיון הצגת הרעיון באופן מדויק, קצר המקרין ביטחון ושליטה במידע.
- אפיון הצגת המודל העסקי.
- אפיון תמהיל ההשקעה המבוקשת והרווחים והצגתם באופן המשדר אמינות מעל הכל.
- שימוש בכל הכלים הגרפיים והידע המקצועי הקיימים במחלקת הגרפיקה – פסיכולוגיית הצבעים, הולכת העין, המרת נתונים לאינפוגרפיקה זכירה.
- סריקה מקיפה לאיתור עומס מלל, עומס אלמנטים גרפיים, עמידה בזמני ההצגה, סינון הסחות דעת ומידע לא רלוונטי. בדיקה וביקורת בסיום התהליך – האם התוצר הסופי יכול לספק את התוצאה המבוקשת.