עמוד בית » מצגות עסקיות » עיצוב מצגות

עיצוב מצגות

עיצוב מצגת מקצועי וייחודי

עיצוב מצגת הינו המעטפת השיווקית העיקרית של המצגת. הלבשת ויזואליזציה על מצגת זו ההתמחות של Web3D מזה 25 שנה. מעל ל-1,000 מצגות עוצבו במחלקות הגרפיקה של החברה, כאשר לכל מלל או נתון מספרי נמצא הפתרון העיצובי שיציגו בצורה המיטבית ביותר. כל מצגת מעוצבת בייחודיות בהתאם למטרתה: מצגת משקיעים, מצגת עסקית, מצגת לאירוע חברה. עיצוב המצגות מתאפיין בשמירה על האיזון בין הרצון של החברה להעביר כמה שיותר מידע לבין יכולות הקליטה והעיבוד של הצופה. Web3D החלה את דרכה עם יתרון משמעותי בענף עיצוב מצגות כאשר המייסדת צברה ניסיון אקדמי של 15 שנה ב-GUI – Graphical user interface. עם ההתמקצעות לאורך השנים, פותחה המיומנות לרדת לפרטי פרטים, לאתר ולמנוע גם את הטעויות הקטנות ביותר, אלה שהלקוח לא מודע אליהן אך הן בהחלט עלולות להשפיע על תודעת הצופה לדוגמא – שימוש נכון בפסיכולוגיית הצבעים. לחברה ארסנל של אנשי מקצוע In house – גרפיקאים, מאיירים, אנשי תלת מימד ומומחי אינפוגרפיקה, הנותנים ביטוי למסר השיווקי ברמה הגבוהה ביותר.

עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - הדמיות תלת מימד, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד פתרונות מיתוג, עמוד שירות - מערכות מורכבות, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מיתוג, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - הדמיות תלת מימד, עמוד שירות - מצגות עסקיות, עמוד שירות - סרטי תדמית
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד פתרונות מיתוג, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות, עמוד שירות - סרטי תדמית
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אתרי תדמית, עמוד שירות - מערכות מורכבות, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - הדמיות תלת מימד, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - מצגות עסקיות
יצירת סטוריבורד ייחודי למצגת עסקית יצירת סטוריבורד
ייחודי למצגת עסקית
מומחים באינפוגרפיקה ממוקדת מסרים מומחים באינפוגרפיקה
ממוקדת מסרים
25 שנות ניסיון באפיון ובניית מצגות 25 שנות ניסיון
באפיון ובניית מצגות
מצגות משקיעים שלא משאירות מקום לטעויות מצגות משקיעים שלא
משאירות מקום לטעויות

חברת MULTIVU

ליווי וויזואלי אינטראקטיבי לחברת Multivu, לשיווק המוצר החדש בתערוכת 3D Imaging. תהליך הליווי כלל עיצוב ביתן לתערוכה ובמרכזו הצגת סרטון תדמית הממחיש את עבודת המוצר. מטרת הסרטון הייתה להמחיש באמצעי וויזואלי מתקדם, את עבודת המוצר – מצלמה מיוחדת, המכילה עדשה ייחודית שסורקת בתלת מימד אובייקטים מצולמים. אופן המימוש הייחודי שנבחר, כלל שימוש בצילום, הדמיות תלת מימד, ואנימציה דו מימדית ותלת מימדית – באופן ייחודי המשלב לכדי סרטון המציג את יתרונו המובהק של המוצר.

חברת A.B.A Technologies

ליווי דיגיטאלי ומתן מעטפת וויזואלית אינטראקטיבית לחברת A.B.A Technologies, החברה מאפיינת ומקימה מתחמי משחקים מדעיים לילדים בארץ ובעולם. התהליך כלל אפיון דיגיטאלי מקיף תוך בחינת קהלי היעד, מתחרי החברה והתנגדויות המכירה הדיגיטאליות, ובסופו נבחר להקים אתר אינטרנט תדמיתי לחברה, וכן להמחיש באמצעות עיצוב אינפוגריקה והפקת סרטון תדמיתי ייחודי את מבנה ומתקני המתחם. הסרטון הופק ונערך באופן ייחודי, כך שישלב בין צילום אמיתי מרחפן – כך שימחיש באופן אמיתי את חוויות הילדים במתקן, ולהדמיה וויזואלית של המתקן – שילוב של אנימציה והדמייה תלת מימדית. השילוב הייחודי בין צילום חי, אנימציה והדמיה תלת מימדית העביר את המסר באופן הטוב ביותר.

קבוצת מילניום

ליווי דיגיטאלי אינטראקטיבי לקבוצת מילניום, העוסקת בלוגיסטיקה ושילוח, במטרה להציג ולהמחיש את מתחם הלוגיסטיקה החדשני בצפון הארץ. התהליך כלל אפיון סטורי בורד והפקת מצגת תדמית הכוללת שימוש באינפוגרפיקה ועיצוב גרפי ייחודי, וכן הצגת תרחיש באנימציה של פעולת המתחם. כמו כן, התהליך כלל הפקת 3 סרטוני תדמית לקבוצה. השילוב הייחודי בין אינפוגרפיקה, והצגת תרחיש אנימטיבי המחיש באופן ריאליסטי ככל האפשר את פעילות המתחם.

חברת Highnovate

אפיון וליווי חברת Highnovate, העוסקת במכירה ופיתוח מוצרים ייחודים לעבודה בגובה. השילוב בין קהל היעד הייחודי והקושי בהמחשת המוצר, הצריכו פתרון שלם ומקיף לבניית מערכת שיווקי אחיד, תהליך הליווי כלל צילומי שטח להדגמת שימוש במוצרים, הפקת מצגת אינטראקטיבית למשקיעים בשילוב צילומים חיים, וכן הקמת אתר אתר אינטרנט תדמיתי שישמש כחזית העיצובית של החברה. מתן פתרון מגוון ויישים בבית מרוכז אחד הקלו על החברה במעקב אחר היישום השיווקי, וכן שמרו על קו עיצובי אחיד.

98,000

עובדים צפו במצגות שהפקנו

1,112

מצגות שהופקו

8,394

כוסות קפה בחשיבה על קריאייטיב

23,430,000

שגויסו באמצעות מצגות

צוות מומחי עיצוב מצגות
בבית אחד

ב-Web3D יש צוות in-house של מעל ל-30 עובדים המובילים בתחומיהם, ועוזרים להניע את הגיוס או החברה שלכם צעד אחד קדימה באופן אינטראקטיבי מעל כולם: אפיון סטוריבורד למצגת, מאפייני GUI, ארט דיירקטור, מעצבים גרפים, גרפיקאים, מאפייני מיצוב דיגיטליים, אנימטורים, תלתיסטים, מומחי אסטרטגיה ופיתוח עסקי – וכן כלל מעטפת המולטימדיה הטכנולוגית והשיווקית. לאחר יותר מ-25 שנה בהפקת מצגות עסקיות שעובדות, פיתחנו מתודולוגיית עבודה וניהול, המאפשרים לצוות העובד להתרכז בעבודה המעשית, וכן לשמור עדכון שוטף ושקוף מול הלקוח.

עיצוב מצגות עיצוב מצגות עיצוב מצגות

בואו נדבר על עיצוב מצגות.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    איך מעצבים מצגות ב-Web3D?

    שלב הלבשת העיצוב מגיע לאחר סגירת אפיון המצגת – בניית סטוריבורד. ראשית מדובר על בניית קונספט עיצובי למצגת הממשיך את הקו העיצובי של העסק ומעניק למצגת נופך רשמי. 'שבירה' של החלקים הנכונים תפחית ותחלק את עומס המידע, כך שיהיה נעים לעין וקל לעיכול.
    מומחה האינפוגרפיקה יודע לקחת שקף עמוס במידע, סכמות, טבלאות וגרפים ולהמיר אותו לאינפוגרפיקה נכונה היוצרת תפיסה מהירה ובהירה של המידע.
    המחשה של מוצר תתבצע בדרך הטובה ביותר על ידי אנשי התלת מימד שייצרו הדמיות ושרטוטים 3D.

    מעבר למעטפת העיצובית Web3D מספקת מעטפת הנפשה אינטראקטיבית – הגרפיקה מתעוררת לחיים על ידי הוספת תנועה לאלמנטים גרפיים, לאיורים, סכמות ותמונות. עם האפקט הנכון תמונות אווירה יהפכו לתמונות חיות
    עם שילוב סרטוני הדמיה, וידאו והנפשה אינטראקטיבית המצגות של Web3D מתעוררות לחיים ומעוררות עניין.

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון