בשנים האחרונות סרטי תדמית של Web3D מייצרים באזז משמעותי ברשת האינטרנט ובאמצעי התקשורת. ככה זה כשמשלבים מקוריות וחדשנות עם תשתית טכנולוגית מתקדמת. אנחנו יודעים, כי שיווק באמצעות וידאו הוא היעיל ביותר לקידום החברה, הרעיון, המוצר, השירות וכו' שמביא תוצאות תוך זמן קצר יחסית. יצירת סרטון תדמית לעסקים, חברות וארגונים הוא תהליך מורכב הכולל שלבים רבים של הכנה. בין שלבי הפקת סרטון: יצירת קונספט הסרטון, ליווי של הפרויקט משלב הרעיון ועד לקבלת מוצר מוגמר. כדי להשאיר את הצופה דבוק למסך צריך לדעת להעביר את המסר ב- 10 שניות הראשונות. חשוב לא רק לדעת מה לעשות, אלא גם להבין איך לעשות, כמו לדעת לצלם מזווית נכונה, להתאים תאורה, לבחור לוקיישן מתאים וכו'.
ממוקדי מסרים
מגוון ערוצי שיווק
המנגישים מידע לכל קהל
צילום, קריינות, עריכה והפצה
סרטוני תדמית, תוספת שיווקית משמעותית
- לאתרי אינטרנט סרטים מגבירים את התנועה באתר ואת זמן השהייה בו
- לקמפיינים ברשתות החברתיות יותר צפיות, יותר שיתופים, יותר הזדהות עם המותג
- לכנסים ותערוכות שדרוג שיווקי משמעותי לביתנים בתערוכות בארץ ובחו"ל
- למצגות עסקיות סרטים מצליחים להעביר מסרים מורכבים בפשטות ובבהירות
- להדרכות עובדים הדגמות חיות משמשות ככלי הדרכה יעיל ומוכח
- לחיזוק התדמית סרטי פרומו מסייעים לחזק את תדמית החברה
תהליך עבודה בסרט תדמית
אפיון וכתיבת תסריט
בחירת אלמנטים
וויזואלים
צילום
עריכת הסרט
פוסטפרודקשן
בדיקת איכות
חשיבה יצירתית הפקת תוצר מקורי בעל ערך
סרטי תדמית ממלאים פונקציות שונות – שיווק ופרסום, כניסה למרחב התודעה של קהל יעד נבחר, הצגת מוצרים, עזר מיתוגי בתערוכות ובכנסים מקצועיים, הדרכות ועוד. ניתן בנוסף ליצור סרטי פרומו שישווקו כחלק מבניית תדמית החברה. כיצד יוצרים מצוינות על המסך? הפקת סרטון תדמית לעסק ברמה גבוהה תספק תוצר איכותי אשר יציג את החברה מזווית יצירתית, מקורית, ייצוגית ואמינה. חלקם יהיו תוססים ו"צעירים", אחרים ישמרו על קו קלאסי ומכופתר. העיצוב, התוכן והמוטיבים נבחרים בהתאם לאפיון המקצועי שמבצעת Web3D עבור לקוחותיה. צפו בדוגמאות מובחרות בתיק העבודות שלנו, הכוללים את סרטי תדמית לעסקים שהוצגו בכנסים ובתערוכות בארצות שונות.