סרט מוצר ממחיש את תכונות המוצר ומדגים את פעולותיו בדרך הטובה והריאליסטית ביותר. ל-Web3D מחלקה שלמה המתמחה באפיון, מידול והפקה של סרטי מוצר בכל תחום עסקי. אין מדובר בהפקת סרטים על מוצרים קיימים בלבד, לחברה יש יכולות ליצירת סרטי הדמיה למוצרים שעדיין בשלבי הפיתוח או הרעיון בלבד. בניית תסריט מדויק מתבססת על אפיון מעמיק של המוצר. תהליך זה כולל אפיון מטרת המוצר, הגדרת קהל היעד ומחקר שוק של המתחרים, הבנה של הערכים המוספים שיש למוצר על פני המתחרים, יתרונות המוצר וכיצד הם באים לידי ביטוי, פונקציות ושימושים שונים או טכניים שיש למוצר עצמו ואיחוד כלל המידע לכדי סרט אחד קצר. הודות לאפיון מקצועי מתקבל סרטון תדמית למוצר ההופך את השיווק והמכירה לקלים יותר. מעבר להתמחות בבניית התסריט ובהתמקצעות בשיווק ברשתות החברתיות והדיגיטליות, ייחודה של Web3D ניכר ביכולתה הטכנולוגית לשילוב אנימציה, הדמיה, מידול והפקה ריאליסטית אמיתית. צוות הצילום של החברה מספק את הכלים להמחיש וליצור את הסרט הטוב ביותר, שיבטא בצורה הטובה ביותר.
ממוקדי מסרים
לשיווק דיגיטלי
המנגישים מידע לכל קהל
צילום, קריינות, עריכה והפצה
תהליך עבודה בסרט מוצר
אפיון וכתיבת תסריט
בחירת אלמנטים
וויזואלים
איור של הדמויות לכל
סצנה ועריכת הסרט
בדיקת איכות
כיצד תהליך הפקת סרט מוצר מושפע מייעודו?
לכל סרט מוצר ישנה מטרה שלשמה הוא הופק, בין אם הוא מיועד לשכנע חברות וארגונים (B2B) או לקוחות (B2C), ייעודו של סרט המוצר משפיע על האפיון, האורך והמבנה.
סרט מוצר להפצה ברשתות החברתיות על מנת לייצר לידים ידגים מה הבעיה שהמוצר פותר.
סרטון גיוס המונים המיועד להצגה בפלטפורמות לגיוס המונים כגון קיקסטארטר, ייתן רקע על היצרן, יסביר את הרעיון, יציג אבטיפוס, הדגמה או הדמיה של המוצר במטרה למשוך כמה שיותר משקיעים פוטנציאליים.
סרט מוצר לשימוש אנשי מכירות וסוכני שטח יספק הוכחות להבטחות של נאום המכירה ויספק תשובות להתנגדויות.
סרט הדרכה על המוצר לעובדי החברה יספק את המידע הטכני הנדרש.
כל סרטי המוצר של Web3D מופקים מראש לצורך הפצת הסרטונים על ידי מחלקת הדיגיטל.