עמוד בית » פיתוח תוכנה » Monday מאנדיי

Monday מאנדיי

הטמעת מאנדיי לייעול חברות וארגונים

Web3D בשיתוף פעולה עם Monday.com, מספקת שירות הטמעת מערכת Monday בתוך חברות וארגונים כל סדר גודל, כולל התאמות לכל תחום עסקי. עבור החברה, שכבר 25 שנה שואפת לחקור ולהציע את הפתרונות המתקדמים ביותר עבור לקוחותיה, מאנדיי עונה בדיוק על הצורך לייעול מערכות, ניהול זרימת העבודה ושיפור התקשורת והדינמיקה. חברתWeb3D אינה מקלה ראש בתהליך המכניס חדשנות ויעילות לשיטות עבודה ונהלים הנהוגים בארגון שנים רבות. אפיון תהליכי העבודה בחברה מבוצע ע"י מאפיין מומחה ברמת סמנכ"ל לקוחות וכולל אפיון הצרכים, אפיון הנקודות לשיפור וייעול המערכת. שירות הטמעת מאנדיי הינו מקיף ושלם ומנוהל בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח:

  • איפיון וניתוח צורכי החברה.
  • הטמעת Monday.com בכלל המחלקות והאגפים.
  • הדרכה מקצועית לכלל המשתמשים.
  • התאמת התהליכים הקיימים לעבודה עם Monday.com.
  • בניית בורדים על פי דרישה.
  • יצירת אוטומציה של משימות, התראות ותהליכים.
  • אינטגרציה בין Monday.com לתוכנות נוספות.
  • מתן תמיכה טכנית בתוכנה.

מאנדיי מגיעה עם פונקציות ויכולות רבות מאוד – רק חברה מקצועית כ-Web3D , אשר בעצמה מסתייעת במאנדיי, תדע לברור מתוך ההיצע של מאנדיי את השירותים והכלים שהחברה צריכה.

בית של חדשנות וטכנולוגיה, פיתוח תוכנהבית של
חדשנות וטכנולוגיה
בניית אבטיפוס למערכות מורכבותבניית אבטיפוס
למערכות מורכבות
מעל 600 API ואינטגרציותמעל 600
API ואינטגרציות
קורת גג אחת לכל פתרונות התוכנהקורת גג אחת
לכל פתרונות התוכנה

יתרונות Monday.com על פי מומחי Web3D

ייעול התקשורת – לחיזוק התקשורת ישנה חשיבות כשעובדי החברה מפוזרים בין סניפים, ערים שונות, מדינות מעבר לים ועבודה מהבית. מערכת Monday.com מקבצת לחלל עבודה וירטואלי את כל העובדים הנדרשים לאותו פרויקט. המערכת מאפשרת זרימה של פרויקטים בין מחלקות החברה, עידכוני סטטוס משימות, שיתוף פעולה דינמי בין העובדים, ניהול תכתובות פנים ארגוניות – מיילים והודעות טקסט, שמירת גרסאות קבצים לשיחזור והפקת דוחות פעילות.

גמישות – המערכת מאפשרת גמישות לטובת התממשקות עם הכלים הקיימים בחברה, כך שהנעה וניהול תהליכים בתוך הארגון נעשה קל ואפקטיבי יותר וחשוב לא פחות – תוך עמידה בלוחות זמנים.

נגישות – Monday.com ידידותי, קל לשימוש, המאוחסן על ענן ונגיש מכל דפדפן וטלפון נייד.

צמצום המרווח לטעויות – כאשר יש לעובד מקום אחד שבו מרוכז כל הפרויקט, שם מחכה לו כל המידע ולשם הוא מעלה את התוצרים, החיסכון בזמן עבודה הוא עצום. כאשר העובד הבא, במחלקה הבאה, מקבל עדכון בזמן אמת שהתוצרים מוכנים למעבר לשלב הבא, המקום לטעויות ואי הבנה קטן מאוד.

אוטומציה – monday.com מאפשרת ביצוע עדכונים למשימות ותזכורות אוטומטיות לביצוע פעולות קבועות או לביצוע לפני תאריך יעד.

שליטה על זרימת העבודה – המנהלים מתאפשרת ראייה כלל מערכתית על תהליכי העבודה המאבחנת באיזו מחלקה נוצר צוואר בקבוק המעכב את הזרימה ולאלו מחלקות לא יורדות משימות לביצוע. ברגע שהתקבלה התמונה הכוללת תוכלו לעשות zoom in על נקודות העומס עד לרמת העובד, לנתב לאפיקים חדשים ולשחרר את הלחץ.

חיזוק הקשר עם הלקוחות – המידע והנתונים שאתם מקבלים מאפשרים לכם להגביר את השקיפות וזמני הביצוע ולספק שירות לקוחות טוב יותר. גישה לנתונים מדויקים ומפולחים יותר על כל לקוח, מכל שלב בתהליך, מאפשר שיפור התוצאות העסקיות של החברה.

בואו נדבר על Monday מאנדיי.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר



    הקפה עלינו

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון