בניית קונספט מיתוג

- בניית קונספט עיצוב מנצח לעסק

על חשיבות בניית קונספט עיצוב או מיתוג מוצלח, כתבו אינספור מאמרים ואפשר לסכם אותם במשפט אחד – זהות ייחודית של חברה יוצרת הצלחה בשיווק ומכירות כלפי חוץ וכלפי פנים – העובדים רוצים להשתייך ולהצליח עם החברה ביחד.

יצירת מותג מתחילה מהחלומות של החברה – היכן היא רוצה להיות בעוד כמה שנים, באיזה מרחב עסקי, את מי היא מחפשת בתור לקוח, מה היא רוצה לשדר לסביבה ואיך היא רוצה שהסביבה תקבל אותה, זהו השלב הבסיסי, לצד הרצון הפנימי של החברה, מתלווה התפיסה הוויזואלית של אייקונים וסמלילים הרלוונטים לתחום, הן בבחינת צבעים האופיינים לתחום ומה הם משדרים, והן בבחינת סמלים וסמלילים הרלוונטים לענף ומשמעותם בקרב קהלי היעד שהגדרנו.

ליווי נכון ושאלת שאלות מדויקת בשלבי אפיון הקונספט יכולים להשפיע משמעותית בבניית מיתוג עסקי מנצח, שייצג את החברה או הארגון שלכם באופן נצחי. זאת ההתמחות שלנו ב-Web3D למעלה מ-20 שנה.

ניסיון והבנת קהל יעד, שילוב כלים אינטראקטיבים, הצגת מטרה ברמה מדויקת.

רשתות חברתיות
Social

קונספט מיתוגי לרשתות החברתיות

דוכנים
ותערוכות

קונספט מיתוג לדוכנים ועמדות מכירה POS

עיצוב קירות
וחללים

קונספט מיתוגי לחללי עבודה ומשרדים

קטלוגים, ברושורים
וחוברות

קונספט מיתוג לציוד משרדי

עיצוב לוגו, מיתוג
וניירת משרדית

קונספט מיתוג אפיון מעמיק

בואו נדבר על בניית קונספט מיתוג.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר

בניית קונספט מיתוג מוצלח – שלבים לתהליך

השלב הראשון בבניית קונספט עיצוב, מיתוג מוצלח לחברה או הארגון שלכם, מתחיל במחקר מעמיק כלפי פנים – אפיון מעמיק על חזון החברה והערכים המובילים אותה, הזהות הארגונית שלה, היעדים העסקיים שלה, תחומי הפעילות שלה כיום ובעתיד, וקהלי היעד אותם היא מייעדת בתור לקוחות, וכן מחקר כלפיי חוץ – מחקר שוק ומחקר מתחרים בדגש על בידול החברה או הארגון והדגשת הערך המוסף שלה, בחינת צבעים והקשרי סמלילים בענף, ולבסוף הגדרת מטרות המיתוג.

השלב השני הינו בניית הזהות העסקית – Corporate Identity. מתחלק לקריאייטיב מילולי וקריאטיב ויזואלי: קריאייטיב מילולי – כולל יצירת שם, סלוגן, הגדרה עסקית ומסרים, או כל הקשר מילולי הנוגע לזהות העסקית של החברה או הארגון, וכן קריאייטיב ויזואלי – מטפל בעיצוב לוגו, סמל, צבעים, גופנים, יוצר קונספט חזותי. תוצאה של שלב זה – יצירת Brand Book.

השלב השלישי – והאחרון ביציגת קונספט ומיתוג הינו שלב ההטמעה הטמעת התוצר הקונספט הנבחר באמצעים שיווקיים והעזרי המכירה של החברה, לרוב התהליך כולל יצירת קיט היכרות עם החברה, ניירת ועזרי דפוס פיזיים (קטלוג, ברושור, חוברת, OnePager וכו') וכן עזרים דיגיטאלים – הפקת מצגת תדמית, הקמת אתר אינטרנט, סרטון תדמית ועיצוב הסושיאל.

מהו מיצוב?

להצלחת העסק שלכם, אין זה מספיק להיות בעולם האינטרנט ולהשתמש בתוכנה מפסגת הטכנולוגיה. זהו רק חלק קטן מהתמונה הכוללת. Web3D מייצרת קו אחיד בין אתר הלקוח ברשת לבין שאר האלמנטים ההכרחיים, כגון עיצוב ניירת משרדית, עיצוב דוכני תצוגה עבור תערוכות, רולאפים אטרקטיביים, מצגות וסרטוני תדמית. מיצוב נכון מבוסס על החלטה נבונה באשר למגזר אליו פונה בית העסק. כאן המקום לפלח ולקבוע את קהל היעד המתאים לנישה שלכם. החלטה משמעותית זו מתקבלת באמצעות ניתוח המאפיינים של קהלי יעד אופציונליים ומצבו של השוק בתחום הספציפי בו עוסק הלקוח.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
שתף
Whatsapp share link Email share link Facebook share link LinkedIn share link
mail
איקון טלפון