בפרפורמנס מקסימלי
השיווקית בכל פעולה
למיקסום תוצאות
נתונים ומדידה מדויקת
היתרונות של קידום בלינקדאין
אופי המשתמשים הינו היתרון היחסי, רוב המשתמשים בלינקדאין הינם בעלי מעמד סוציואקונומי בינוני ומעלה, בתפקידי ניהול, היי-טק, משפט בזירה המקומית והבינלאומית, למעלה מ-50% מהמשתמשים הינם מנהלים בכירים, וכ-100 אלף מנהלי חברות. יתרון נוסף הוא ביכולת הטרגוט במערכת, אם בפרסום בפלטפורמות אחרות היתרון המשמעותי היה החשיפה, בקידום בלינדאין היתרון הוא היכולת לפרסום מדויק, ומנגד החיסרון – העלות שלה, ככל שהמיקוד בקהל יעד הוא גבוה יותר כך עלות הפרסום עולה (עלינו לנצח בבידים כנגד יותר מפרסמים). הפילוח בלינקדאין הוא בראש ובראשונה לפי העיסוק המקצועי, ואם בפרופילים אישיים בפלטפורמות אחרות העיסוק איננו חובה, בלינקדאין זה המהות, לכן הסיכוי לפרסום מדויק לתחום עיסוק ספציפי הוא גבוה מאוד. בנוסף, לינקדאין מאפשרת לטרגט ישירות לפי תפקיד, לפי חברה ספציפית, בפילוח מדויק של סוג החברה (גודל, היקף וכד'). בהתאם למטרת הפרסום וקהל היעד ניתן לבחור במספר סוגי מודעות: מודעת תוכן, מודעת קרוסלה, מודעת סרטון, מודעה דינאמית, מודעת טקסט וכן דיוור ישיר ממומן. על כן השימוש בלינקדאין הינו חיוני לנותני שירותים ולעסקים בתחומי ה- B2B, לעיתים יותר מהפייסבוק.
פתרונות שיווק דיגיטלי 360
רשתות חברתיות
Social
טאבולה
אאוטבריין
SEO
גוגל
אנליטיקס
גוגל
ממומן
SMS ומערכות דיוור
אוטומטיות
מובילים אותך להצלחה
- כל הפלטפורמות הדיגיטליות תחת גג מקצועי אחד
- שותפות מבוססת הצלחה – ללא התחייבות ארוכת טווח
- 20 שנות ניסיון, עם התמקדות בהמרת קהלי יעד
- מדידת נתונים מדויקת, תוך שימוש בכלים מתקדמים
- פרסום מוכוון תוצאות שהוא חודשי ומידי חודש שולחים דו"ח
- שקיפות וזמינות שהנתונים זמינים ללקוח 24 שעות