לצד פתרונות השיווק הדיגיטלי, אנו מאמינים שזרוע קריטית לבחינת תוצאות השיווק הדיגיטלי הינן בבחינת תהליך המכירה. שלב ראשון בבניית אסטרטגיה דיגיטלית הינה שלב השיווק – שאותה אנו מטמיעים במגוון פלטפורמות פרסום. השלב השני הינו שלב המכירה – אותו אנו מודדים בהטמעת הלידים במערכת ה-CRM של הלקוח, או באפיון והקמת מערכת חדשה עבורו, נתונים אלו עוזרים לנו ועל ידי כך לשקף ללקוח, מהם נתוני הROI שלו – מה עלות החזר ההשקעה הישירה שלו מקמפיין ספציפי. אנו מלווים יותר מתריסר תוכנות מדף מוכנות לניהול CRM. השילוב הייחודי בין יישום אסטרטגיית דיגיטל אפקטיבית ועבודה מתוך חברת פיתוח – מאפשרות לנו להגיע ליכולות הטמעה גבוהות יותר מהמקובל בשוק, ועל ידי כך לבניית קמפיינים אפקטיביים ומדויקים מאוד.
בפרפורמנס מקסימלי
השיווקית בכל פעולה
למיקסום תוצאות
נתונים ומדידה מדויקת
מדידה מדויקת, הטמעת CRM
לצד פתרונות השיווק הדיגיטלי, Web3D מאמינה שזרוע קריטית לבחינת תוצאות השיווק בדיגיטל הינן בבחינת תהליך המכירה. שלב ראשון בבניית אסטרטגיה דיגיטלית הינה שלב השיווק – שאותה מטמיעים במגוון פלטפורמות פרסום. השלב השני הינו שלב המכירה – אותו מודדים ממשיכת נתונים (באינטגרציה) ממערכת ה-CRM של הלקוח או באפיון והקמת מערכת חדשה עבורו, נתונים אלו עוזרים לנו ועל ידי כך לשקף ללקוח, מהם נתוני ה-ROI שלו – מה עלות החזר ההשקעה הישירה שלו מקמפיין ספציפי. Web3D מלווה למעלה מחצי תריסר תוכנות מדף מוכנות לניהול CRM. השילוב הייחודי בין יישום אסטרטגיית דיגיטל אפקטיבית ועבודה מתוך חברת פיתוח – מאפשרות לנו להגיע ליכולות הטמעה גבוהות יותר מהמקובל בשוק, ועל ידי כך לבניית קמפיינים אפקטיביים ומדויקים מאוד.
האינטגרציה ככלי לדיוק קמפיינים
כחברה המתמחה בקידום ושיווק דיגיטלי לצד ידע נרחב מעולמות הטכנולוגיה והפיתוח, צוותי האינטגרציה רכשו מיומנות להטמעה בקוד דרכי מדידה מדויקים יותר, המאפשרים למדוד את הביצועים של הקמפיינים בצורה מיטבית. כל חברת קידום דיגיטלי יודעת לומר כמה תקציב נוצל, כמה קליקים התקבלו וכמה משתמשים נכנסו לאתר. לא כל חברה יודעת למדוד את כמות המכירות שבוצעו. זאת עושה האינטגרציה – היא מספקת את האפשרות לדבר עם מערכות ה-CRM ולהגיע למדידת נתונים טובה יותר. כך מתקבלת התמונה האמיתית, כמה כסף הושקע בקמפיין לעומת כמה כסף נכנס מהמכירות בעקבות הקמפיין. נתון זה נקרא החזר השקעה – ROI. יותר מכך, ניתן לראות את החזר ההשקעה ברמת קבוצת המודעות או מילת מפתח ספציפית. מיומנות זו היא כלי מאוד חשוב למיקוד הקמפיינים ומיקסום החזר ההשקעה. ל-Web3D יכולות לא רק בבניית קמפיין שיווק דיגיטלי אלא לאפיין ולהטמיע מערכת CRM שתעבוד עם הקמפיין בצורה אופטימלית, לדייק את תהליכי המכירה בחברה ולחבר אותן אל המערכות השונות.
מובילים אותך להצלחה
- כל הפלטפורמות הדיגיטליות תחת גג מקצועי אחד
- שותפות מבוססת הצלחה – ללא התחייבות ארוכת טווח
- 20 שנות ניסיון, עם התמקדות בהמרת קהלי יעד
- מדידת נתונים מדויקת, תוך שימוש בכלים מתקדמים
- פרסום מוכוון תוצאות שהוא חודשי ומידי חודש שולחים דו"ח
- שקיפות וזמינות שהנתונים זמינים ללקוח 24 שעות