עמוד בית » פיתוח תוכנה » אפיון אפליקציה

אפיון אפליקציה

אפיון אפליקציה מקצועי לפיתוח איכותי

Web3D מתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח אפליקציות לאייפון, אפליקציות לאנדרואיד, אפליקציות Web, אפליקציות Windows, אפליקציות סלולר ואפליקציות נוספות. לחברה יכולות עיצוב חוויית משתמש (UX) וממשק משתמש (UI) ברמה הגבוהה ביותר. אפיון אפליקציה מדויק מאפשר את התאמתה האופטימלית לגולשים באופן הטוב ביותר. בתהליך האפיון מוגדרים מטרות האפליקציה: מטרה מסחרית, בידורית, אינפורמטיבית, מטרה פונקציונאלית של שימוש, מטרה עסקית פנימית, הענקת שירות, השגת תעבורת גלישה ושימוש, משחקים ועוד. שילוב של מספר אנשי מקצוע באפיון Wireframes לכל מסך ומסך באפליקציה, מוביל לתוצר הטוב ביותר. סופו של התהליך הינו בבניית אבטיפוס – אפליקציית דמו להצגה בפני משקיעים או לניתוח התנהגות ודפוסי שימוש, טרום תהליך הפיתוח. Web3D מלווה יזמים, סטרטאפים וארגונים למעלה מ-25 שנה, באפיון ומימוש החזון הטכנולוגי שלהם, עם מיטב המומחים בתחום.
תוכנית ליווי לסטארט אפים תוכנית ליווי
לסטארט אפים
בניית אבטיפוס למערכות מורכבות בניית אבטיפוס
חי לאפליקציה
מעל 600 API ואינטגרציות מומחים באפיון
ועיצוב UI/UX
קורת גג אחת לכל פתרונות התוכנה קורת גג אחת
לכל פתרונות התוכנה

חשיבותו של האפיון לבניית אפליקציה מנצחת

הצלחה של אפליקציה הינה מושג סובייקטיבי שלרוב מוגדר על ידי הבעלים או היזם הראשי, לרוב היעדר מטרה מוגדרת, מטשטש את יכולת לכוון אליה את התהליך. יזם ממוצע מתחיל את תהליך הפיתוח במטרה פשוטה – יישום החלום שלו. רעיון או רדיפה גשמית אחר מושג של חלום – אקזיט, סטארטאפ ויוניקורן, מובילים אנשי חזון ורעיון לממש אפליקציה ללא מטרה מוגדרת מראש. השלב הראשון באפיון האפליקציה הינו לפשט את אותה המטרה. לרוב המטרה המרכזית של כל אפליקציה היא להגיע לכמות שימושים מקסימלית של גולשים באפליקציה. כיום המטרה מתבטאת בהורדת כמות ההסרות (uninstall) מהמכשירים, הנתונים מראים כי רוב המשתמשים מוחקים את האפליקציה לאחר ההתקנה. אחוזי הסרה גבוהים של אפליקציה לרוב ניתנים לפתרון בשלב האפיון, למעשה אפיון אפליקציה נכון ומדויק יותר, יוביל להורדת אחוזי ההסרה. אפליקציה עם חווית משתמש לא טובה, מעבר מסכים לא נכון, עיצוב לא מושך ולא נעים אשר לא תורם לאווירה הכללית, מחקר מתחרים לא מנותח נכון, הגדרת צורך וביקוש לא נכון בשוק – יכולים להיפטר בשלב האפיון וה-UX. קוד לא נכון, מהירות גלישה איטית, בעיות אבטחה, תקלות מרובות, דרוג נמוך בחנות – יכולים להעיד על בחירה לא נכונה של בית התוכנה, או השקעה דלת תקציב באפליקציה. Web3D מלווה יזמים וסטרטאפים וארגונים – באופן הרמטי בבית אחד, החל מאפיון נכון ויעיל של האפליקציה, עיצוב UI UX על בסיס ה-Wireframes שאופיינו, פיתוח האפליקציה בשפת נייטיב או היברידית כתלות במטרות ובתקציב הלקוח, בניית אסטרטגיה ושיווק דיגיטלי להפצה של גרסת הפיילוט ובדרך להפצה המונית. לצד זאת, ליווי מלא של שירותי מארקום (Marketing Mangment) – מיתוג ובניית שפה עיצובית מלאה תוך בחינת השפעות המיצוב בשוק הטכנולוגי, הפקת סרטי תדמית והדרכה, ליווי בבניית מצגות משקיעים ומצגות מכירה ואפילו הדמיה בתלת מימד של המוצר והתהליך. כלל הפתרונות במקום אחד במטרה אחת – להעניק ליזם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח.

שלב אפיון האפליקציה – אל מול תהליך הקמה מלא

אפיון

עיצוב פיתוח ניהול
בדיקות + QA
העלאה לחנות גוגל/אפל

בנייה אסטרטגית ועלייה לאוויר

אפיון אפליקציות שלב מהותי טרום פיתוח

שלב האפיון הוא קריטי ביותר בתהליך פיתוח אפליקציה איכותית ומוצלחת. האפיון המקדים מסייע להגדיר בצורה ברורה את הבעיה או הצורך שאנו מבקשים לפתור, לאפיין נכונה את הקהל שאליו מכוונת האפליקציה, לקבוע מהם המסכים החשובים ביותר ולשרטט את הזרימה האופטימלית ביניהם. לא מעט מהיזמים זונחים שלב חשוב זה ומדלגים היישר לפיתוח – טעות העלולה להוביל לכישלון צורב. ללא אפיון, הסיכוי שהמוצר הסופי לא יהיה מותאם כראוי למשתמשים גבוה ביותר.
הנזק שנגרם בעקבות ויתור על אפיון אפליקציה יכול לבוא לידי ביטוי בשלב ההשקה השקטה של האפליקציה. אותו יזם מסתכן באיבוד האמון של קהל היעד שאליו הוא מכוון, בעצם חשיפתו לגרסה של אפליקציה בלתי שמישה עבורו. האכזבה והתסכול בקרב משתמשים פוטנציאליים פוגע קשות בסיכויי ההצלחה של המיזם עוד בראשית דרכו.
אפיון אפליקציות חיוני לא רק לסטארטאפים ויזמים טכנולוגיים – זהו תהליך אקוטי גם לחברות מבוססות, ארגונים גדולים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ומוסדות ציבור, אנשי מקצוע ועצמאיים. כל פיתוח אפליקציה חדשה או שידרוג של אפליקציה קיימת חייב לעבור תהליך אפיון על ידי מומחה UX מקצועי שיבטיח התאמה מלאה של האפליקציה לצרכים הייחודיים של הארגון ושל לקוחותיו, תוך מיקוד ביכולות ופונקציות שיספקו את הערך המרבי עבורם.
ב-Web3D  אפיון אפליקציות ניתן כשירות מקצועי בפני עצמו ולא במקרה – אנו רואים בתהליך אפיון אפליקציות כלי מפתח להצלחה של כל סוגי האפליקציות, מאלו של סטארט-אפים צעירים ועד אלו של חברות עסקיות מבוססות וגדולות. אפיון מדויק יבטיח כי המוצר הסופי יענה בצורה מיטבית על הצרכים לשמם נועד ויממש את הפוטנציאל העסקי שלו.

בואו נדבר על אפיון אפליקציה.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון