Web3D הייתה מבין החלוצות בתחום סרטי מציאות מדומה בישראל ובעולם וב-25 שנות קיומה פיתחה תחום ייחודי זה. ניסיון החברה בטכנולוגיה ופיתוח מתקדם, והשילוב בהפקת הדמיות תלת מימד, סלל את הדרך באופן טבעי להקמת מחלקה ייעודית להפקת סרטוני מציאות מדומה, מציאות רבודה, סיורים ווירטואליים דינאמיים ופיתוח תוכנות ייחודיות להפקת הסרטים.
הפקת סרטון מציאות מדומה – יצירת סביבת מרחב 360 מעלות, שאינו אמיתי אך מוצג בדרך וויזואלית מוחשית בסנכרון מלא עם תנועות הראש והחוויה הפיזיולוגית של המשתמש.
הפקת סרטון מציאות רבודה – שילוב בין מציאות מדומה, לבין המשך חוויה בעולם המציאות המעשי, ושילובם באופן הטרוגני לכדי חווית צפייה משולבת וייחודית. דוגמה טובה לכך היא צפייה בפרויקט נדל"ן המכיל שילוב של בניינים שאינם קיימים במציאות, עם תנועת כלי התחבורה וצפייה בעולם המציאותי כפי המוצג בזמן אמת.
הפקת סיור וירטואלי – המחשה של מציאות מדומה או מציאות מעשית על ידי צילום כמות רבה של תמונות באיכות גבוהה מאוד, רינדור ושילובם לכדי סיור 360 מעלות מרחוק.
שירות הפקת סרטי מציאות מדומה הינו רק אחד מפתרונות הטכנולוגיה הייחודיים ושוברי השוק אותן מספקת חברת Web3D לסטארטאפים, יזמים ומשקיעים, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה, ארגונים בארץ ובחו"ל.
לצד עיצוב הדמיות
מדומה ורבודה (AR/VR)
ריאליסטיות ברמה בינלאומית
מוכוונות להעברת מסרים
שימוש בטכנולוגיות מציאות מדומה
ורבודה במגזר העסקי
עד לא מזמן הדמיות היו ניתנות לצפייה פסיבית ולא מעבר לכך. כיום, בעזרת טכנולוגיית VR, המציאות הרבודה וסיור וירטואלי 360, ניתן לחוות את הדמיית הפרויקט באופן אחר לגמרי, לטייל בתוך ההדמיה באופן ריאליסטי לחלוטין ולהרגיש בפנים. הדמיית מציאות רבודה אידיאלית עבור עסקים, ארגונים וחברות יזמיות עם רעיון גדול, שרוצים להמחישו בצורה המרשימה והריאליסטית ביותר. עיקר השימוש החל מענף המשחקים והבידור ונחל הצלחה רבה, מיטב הטכנולוגיות פותחו לצורך המחשת עולם המשחקים והבידור למשתמש באופן ריאליסטי עד כמה שניתן. בהיבט העסקי, אותן טכנולוגיות משמשות היום לפיתוח הנראות בכל ענף כלכלי.
סרטוני מציאות מדומה בשירות ענף
הבנייה והנדל"ן
ניתן להקנות לרוכשים או משקיעים פוטנציאליים הבנה ותחושה טובה יותר של הנכס או ההשקעה. לדוגמה: בנייה במציאות רבודה של בניין מגורים בפרויקט תמ"א. כך לכל דייר יש את היכולת לצאת החוצה ולראות את הבניין העתידי שיקום, בשילוב הנוף המציאותי, וצפייה בבניין ובכלל האלמנטים בו תוך שיטוט פיזי בשטח. בפרויקט להשקעה, פרויקט שינוי תב"ע, קבוצת המשקיעים או היזמים, יכולים לראות את מתווה השטח כיום (כבישים, מכוניות, נוף סביבתי – מפל, יער וכד') בשילוב תלת מימד של הפרויקט שעתיד להיות שם. כל זאת מגובה פני השטח וגם ממעוף הציפור.
סרטוני מציאות מדומה בשירות
ענף הקמעונאות
כבר כיום ניתן לראות תוכנות מדף המסוגלות להציג את המוצרים השונים למכירה (לדוגמה ריהוט) בשילוב הנוף הסביבתי הקיים במרחב הביתי. לדוגמה: לקוח פוטנציאלי יכול להוריד תוכנה או להיכנס לקישור, לבחור במוצר או בריהוט אותו הוא רוצה לראות, למקם את המצלמה בנייד ולראות את המוצר במרחב הביתי האמיתי, לבחון את ההתאמה ולקבל החלטה מושכלת האם לרכוש או לא את המוצר. בעידן הטכנולוגי בו יותר ויותר מכירות עוברות למרחב הווירטואלי – אונליין, אתרי סחר רבים יכולים להיעזר בטכנולוגיה של יצירת הדמיה תעשייתית בשילוב מרחב המציאות המדומה, ולהעלות את אחוז המכירות באונליין ללא ביקור, מדידה או מגע בחנות הפיזית עצמה.