Web3D יצרה נוסחה ייחודית להפקת הדמיות תלת מימד פוטו-ריאליסטיות, המשלבת מקוריות ויצירתיות עם ידע טכנולוגי מתקדם, ומותאמת לשימוש בקשת רחבה של תעשיות. למעלה מ-25 שנה Web3D מתמחים בבניית סרטוני תלת מימד לכלל החברות הגדולות בארץ ובעולם, בענפי הנדל"ן והבנייה, התעשיה והייצור וסקטור הביטחון והאבטחה. תהליך הפקת סרטון תלת מימד בנוי ממספר שלבים עיקריים:
- בניית תסריט על ידי לינה שניידרמן מומחית GUI באפיון העברת מסרים וחיבור לממשק גרפי אינטראקטיבי מתקדם.
- מידול של האלמנטים הוויזואליים שנדרש להציג. בהדמיה לענף הבניה לרוב מתקבל קובץ AutoCAD מאדריכל הפרויקט. בהדמיה לענף התעשיה, היצור או הבטחון מתקבל קובץ ממעצבהמוצר או ממחלקת הפיתוח.
- בניית מסלול ההרצה, בניית 'מודל לבן', הפקה גרסה ראשונית של מסלול תנועה המצלמה מסביב לאותו מודל והעברת המסלול לאישור הלקוח.
- השלב המרכזי: הלבשת הוויזואליזציה – הלבשה של אלמנטים ריאליסטים על גבי האלמנטים השונים בהדמיה.
- השלב הסופי: רינדור וסגירת הסרט לאחר אישור הלקוח – לרוב נעשה על ידי חוות רנדור ענקיות על מנת להאיץ את תהליך הפקת הסרטון.
כיום, בשילוב היכולת הטכנולוגית של החברה בתחום הפיתוח, ויכולות הפקת ההדמיות, ניתן לפתח מכלולי הדמיות דינאמיים לייצור הדמיות בקנה מידה מסחרי להפצה בשוק המכירות.
לצד עיצוב הדמיות
מדומה ורבודה (AR/VR)
ריאליסטיות ברמה בינלאומית
מוכוונות להעברת מסרים
סרטון תלת מימד לענף הבנייה והנדל"ן
בענף הבנייה והנדל"ן ישנם שני שימושים עיקריים לסרטוני תלת מימד: סרטון להצגה ואישור הפרויקט בקרב מקבלי ההחלטות – הסרטון משמש להצגה ליזמים, משקיעים, מקבלי החלטות ברשות המקומית או במשרדי הממשלה, בהתמודדות על מכרז ועוד. לרוב מדובר בסרטוני מאקרו, ללא ירידה לפרטים ריאליסטיים משמעותיים, אך מנגד הם כוללים מידול של יותר אלמנטים שלא קיימים בפועל. ניתן לשלב הדמיה בתלת מימד באופן מלא, שילוב החלק המדומה עם סרטון וידאו של פני השטח כפי שהם מופיעים היום – תנועות כבישים, רקע ונוף ונראות הסביבה. כל זאת בשילוב צילום רחפן באיכות גבוהה וללא תזוזות רוח. הבחירה האם לעשות שימוש בסרטון תלת מימד יכולה להשפיע האם תתקבל החלטה חיובית בנוגע לפרויקט או לא. המחשה וויזואלית לפרויקט בקנה מידה רחב, מסייעת לרתום את הצד השני עד לרמת ההסכמה. סרטון שנועד למחלקת המכירות – לרוב מדובר בהצגה של מבנה בודד או קבוצת בניינים, לצורך מכירה לקהל קצה. הסרטון לרוב ייפתח בהצגת המראה החיצוני ואזור הפיתוח החיצוני, תנועת מצלמה לעבר לובי או כניסת המבנה, מעבר לתוכנית קומה ממוצעת וכניסה לדירה לדוגמה. בסרטונים אלו החשיבות לנראות הריאליסטית הינה משמעותית ומכרעת, היכולה להשפיע האם הלקוח יבחר להשקיע את כספו בנכס או לא. שימוש בחברות להפקת תלת מימד המעסיקים אנשי המקצוע שאינם מקומיים, מתבטא באיכות עבודה ירודה יותר ונראות ריאליסטית נמוכה.
סרטון תלת מימד לענף התעשיה והייצור
לרוב סרטונים בתלת מימד לענף באים לידי ביטוי בהפקת סרטון מוצר. לקראת תהליך של ייצור או למען גיוס משקיעים, הן במימון המונים והן באופן פרטי, מופק סרטון הממחיש את יתרונות ושימושי המוצר. ברוב המקרים המידול נעשה על גבי תוכנית האבטיפוס של המכשיר, ולאחריו הלבשת הוויזואליזציה הינה פשוטה יותר, שכן אינה צריכה להידמות לאלמנט מציאותי קיים. המורכבות בסרטונים אלו הינה יכולת המידול, ואפיון התסריט הנכון להצגת השימושים הבולטים של המכשיר. שימוש בסרטון תלת מימד להצגת המוצר, ממחיש בשלב הרעיון הראשוני את המוצר, ומקביל להצגה של המכשיר על גבי אבטיפוס, הפקת הסרטון בפורמט דיגיטלי להפצה מיידית ורחבה עוזר לגייס את הסכמת ומעורבות לקוחות הקצה.
סרטון תלת מימד לענף הבטחון
סרטונים אלו ברובם הינם מסווגים מאחר והם מכילים מידע רגיש אודות המוצר או המערכת אותה מציגים. הסרטון הינו הצגת תכלית, שעיקר מטרתו לשם מכירה ייעודית לחברה מסוימת או מדינה מסוימת. היות וקהל היעד ידוע, לרוב נבנה תסריט ייעודי לצורך הצגת השימושים הנכונים ביותר של המכשיר, הדבר נעשה במספר ישיבות עבודה מול הצוות המוביל בצד הלקוח, ולאחריו מתגבשת סקיצה לאישור ההנהלה. לאחר האישורים, מופק הסרטון ונמסר ידנית בפורמט קשיח לשימוש הלקוח.
סרטון תלת מימד לענף הקמעונאות
כיום קיימים מכלולים דינאמיים להפקת סרטוני הדמיה בתלת מימד, הניתנים לתכנות כך שהלקוח יזין את הבחירות שלו ויוכל להפיק סרטון המחשה וויזואלי של המוצר אותו הוא מקבל. ניסיון החברה בפיתוח טכנולוגי מורכב והפקת סרטוני תלת מימד, הוליד בנייה של תחום טכנולוגי ייחודי בתחום פיתוח ההדמיות. לדוגמה: בעל עסק מתחום הרכב מפעיל תוכנה מול הלקוח, בה הלקוח בוחר באופן אינטראקטיבי את ריפוד המושבים, צבע הרכב, דרגת אטימות החלונות, חבילות אבזור, ובלחיצת כפתור מקבל סרטון הדמיה ריאליסטי כך שמאפשר לדמיין את הרכב באופן מוחשי עד כמה שניתן. דוגמה נוספת הינה מענף מכירות הבית – לקוח יכול להיכנס ולבחור לבנות ולעצב את מטבח החוץ שלו בבית, כולל רמת הריצוף, גימור, הלבשה של נראות סביבתית, בחירת פריטים – ולקבל סרטון מוחשי בתנועה 360 להצגה ושליחה.