עמוד בית » אפיון UX \ UI

אפיון UX \ UI

איפיון, עיצוב חווית משתמש

מומחים באפיון חווית משתמש (UX) ועיצוב מתקדם (UI)

למעלה מ-25 שנה אנחנו מלווים ועוזרים ליזמים, ארגונים וחברות בארץ ובעולם, לאפיין ולעצב אתרים, מערכות תוכנה, מערכות מורכבות ואפליקציות.
אחת מאבני היסוד של עולם העיצוב היא יצירת חוויית משתמש (UX – User Experience או UI – User Interface) טובה – עיצוב חכם וטוב יותר של כל אלמנט גרפי הניתן לשימוש על ידי הגולש בכל ממשק אליו הוא מגיע – אפליקציה לסמארטפון, עמוד מובייל, אתר תדמית, חנות וירטואלית, דף נחיתה או מיניסייט.

המומחיות שלנו באפיון חווית משתמש מתבססת על ההבנה של מהות קיומו של האתר והעברת התובנות אל מתכנתים והמעצבים. אנשי המקצוע במחלקת ה-UX/UI שלנו דוגלים באפיון UI UX מלא תוך שימוש בכל הכלים הקיימים: אפיון מטרות המערכת, מחקרי עומק של הצרכנים, ריאיונות עם עובדי החברה ומעקב אחר התנהגות המשתמשים. בסוף התהליך אנו מייצרים לינק חי הזמין בגרסת מובייל ודסקטופ לבחינה וצפייה – המשמש למעשה כאבטיפוס דיגיטלי מלא למערכת, האפליקציה או האתר.
25 שנות הניסיון שלנו בתחום באים לידי ביטוי בעת תכנון תהליך זרימה מדויק של פעולות הלקוחות במערכת, איתור נקודות התנגדות וניטרולן והנעת המשתמש לפעולה.

עמוד פתרונות מולטימדיה, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מצגות עסקיות
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד שירות - אפיון
עמוד שירות - אפיון
עמוד שירות - אפיון
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד פתרונות שיווק-דיגיטלי, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - חנויות וירטואליות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד פתרונות מיתוג, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - חנויות וירטואליות, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - הדמיות תלת מימד, עמוד שירות - סרטי תדמית
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - אתרי תדמית
עמוד שירות - אפיון
עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - הדמיות תלת מימד
עמוד שירות - אפיון
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון, עמוד שירות - מערכות מורכבות
עמוד שירות - אפיון
עמוד פתרונות אינטרנט, עמוד שירות - אפיון
פיתוח אבטיפוס כמוצר חיפיתוח אבטיפוס
כמוצר חי
אפיון חוויתי ע''י ניתוח מפות חוםאפיון חוויתי ע"י
ניתוח מפות חום
הבנה טכנולוגית רחבה הבנה
טכנולוגית רחבה
25 שנות ניסיון ומקצועיות25 שנות
ניסיון ומקצועיות

מעל

25

שנות הצלחה

מעל

1,600

אתרים מורכבים ומערכות

5,840

שעות אפיון ואסטרטגיה

מעל

108,800,000

גולשים בפרויקטים שלנו

צוות מומחי מערכות
תחת קורת גג אחת

ב-Web3D יש צוות in-house של מעל ל-30 עובדים, המובילים בתחומיהם – מאפייני UI/UX, מאפייני מערכות מידע, מאפיינים עסקים ומנהלי מוצר, מטמיעי מערכות, אחראי אינטגרציות, מעצבי מערכות ואפליקציות, מעצבי אינטרנט, מעצבי דיגיטל ומומחים לעיצוב גרפי. בנוסף כל פרויקט מלווה על ידי מומחי SEO ונגישות.
מייסדת החברה, לימדה במשך 15 שנים GUI – וייסדה את תחום האפיון כדרך חיים וכבסיס לכל פיתוח טכנולוגי. כל מאפיין מתמחה בתעשייה או ענף (סקטור) הייעודי לו, כך שעם השנים ניתן להתמחות ולהבין טוב יותר את תחום הפעילות.
לאחר יותר מ-25 שנה באפיון וחווית משתמש, פיתחנו מתודולוגיית עבודה וניהול, המאפשרים לצוות העובד להתרכז בעבודה המעשית, תוך עדכון שוטף ושקוף מול הלקוח.

אפיון כחלק מתהליך הקמת אתר

אפיון

אפיון UI UX

עיצוב

פיתוח

ניהול

אפיון ממשק משתמש UI UX

בדיקות + QA

אפיון ממשק משתמש UI

SEO

אפיון UI UX GUi

בנייה אסטרטגית
ועלייה לאוויר

חוויית משתמש UX
תדמית סרטי פרומו, ux ui designer
אפיון מערכות, חווית משתמש
אפיון אתר, אפיון אתרים, אפיון חווית משתמש
סרטוני תדמית, חווית משתמש ux

חלק ממגוון השירותים שלנו

  • אפיון מערכת UI/UX ותכנון חווית משתמש
  • התממשקויות למערכות – API
  • מערכות MARKETPLACE חנויות ווירטואליות ועוד
  • מערכות ניהול מערכת לניהול מסעדות, מערכת לניהול הסעות ועוד
  • WEB מורכבות
  • מערכות BLOCKCHAIN

מה זה עיצוב UI/UX?

לקוחות הגולשים באתר או משתמשים באפליקציות ובמערכות שונות עוברים תהליך חוויתי. ממשק יעיל יספק חוויה טובה וישאיר את הלקוח במערכת. כשהחוויה לא טובה התוצאה הפוכה – יציאה של הלקוח מהאתר וספק אם ישוב אליו.

עיצוב UI/UX זהו נקודת החיבור בין ההיבט הרגשי והפסיכולוגי של המשתמש לבין הפונקציונליות של האתר. תפקידם של אנשי UI/UX הוא להפוך את השימוש הטכני ואת הוויזואליה לחוויה רגשית חיובית בקרב הלקוחות כל הדרך אל היעד שנקבע.

מה ההבדל בין UI ל- UX?

שני בעלי מקצוע שהצלחת כל אחד מהם תלויה בשני.
מערכת שפיתחתם, מתוחכמת ונהדרת ככל שתהיה, לא תועיל הרבה אם הלקוחות לא ידעו איך להשתמש בה, איפה ללחוץ, היכן משאירים פרטים או ינטשו רק מפני שהפונט לא קריא.
מצד שני, על מנת להשאיר את המשתמש באתר ולהמיר אותו ללקוח שלכם, לא מספיק להדהים אותו עם עיצוב מרשים.

Ui – User Interface עיצוב ממשק המשתמש.
תפקידם של אנשי עיצוב ממשק המשתמש UI הוא יצירת החיבור בין הלקוח לאמצעים הטכנולוגיים המוטמעים באתר. הם אלה הקובעים את הקונספט הגרפי והניראות – כל סימן גרפי, צבע או פונט נבחר בקפידה כדי להתאים לייעודה של המערכת. מעבר לשפה העיצובית, בתהליך אפיון ממשק משתמש נבנה תהליך הזרימה של הלקוח, איך ייראה הניווט באתר והיכן יופיעו כפתורי ההנעה לפעולה.

UX User Experience –חווית המשתמש.
אנו חיים בעידן שבו הכל קורה מהר ובאגים במערכת לא מתקבלים בסלחנות. לקוחות מעוניינים לבצע פעולות במהירות ובקלות, הלוא אף אחד לא מתגעגע לימים שחיכינו דקות ארוכות לטעינת עמודי אינטרנט.
חברות וארגונים המעוניינות לשדר עוצמה ויציבות עסקית חייבות אתר עם מבנה היררכי נכון, טעינה מהירה, התאמה למובייל, נגישות לבעלי מוגבלויות, נוחות בתיפעול והתמצאות קלה.

מדוע להשקיע את המקסימום בעיצוב חווית משתמש?

משתמשים הנכנסים בפעם הראשונה אל המערכת או האתר, נאלצים ללמוד אותה בכוחות עצמם. כאשר מפתחים מערכת או אתר שתכליתו להגדיל את רווחי החברה, השקעה בעיצוב UI/UX איכותי ומאופיין לעומק, תניב את התשואה הגבוהה ביותר.
כאשר המשתמש עובר את המסע שתכננו עבורו בשלב האסטרטגיה, הוא בסופו יהפוך ללקוח שלכם. עבודת עיצוב חווית משתמש מדויקת תביא ליחס המרה גבוה יותר ואף תגדיל את כמות הלקוחות החוזרים.

אז מה קורה אצלנו במחלקות עיצוב חווית משתמש?

אפיון מערכות כולל אפיון מלא תפעול המערכת מאחורי הקלעים לכל רמת משתמש.
תהליך אפיון חווית משתמש כולל:
ראיונות
מחקר מתפעלי ומתחזקי מערכת הניהול
מחקר חווית המשתמש של גולשי המערכת או האתר כולל ניתוח מפות חום.

כל עמוד המוצג לגולש, עובר אפיון פונקציונאלי על ידי מאפיין מערכות מידע ux ui designer, וכן מאפיין חווית משתמש.
כל התהליך נבחן ע"י אבטיפוס דיגיטלי מלא למערכת.

לאחר עליית המערכת לאוויר אנו מנתחים את פעילות הלקוחות במערכת, האם התנהגו כפי שציפינו? האם יצרנו את החוויה הטובה ביותר? ותמיד נדייק עוד יותר את תהליך הזרימה של הלקוח.

במערכת או אתר המבוססים על תנועת הלקוחות ויחס המרה גבוה, עבודת האפיון מהווה גורם מכריע בשאלת הצלחתה. כל דקה שהמערכת לא ממקסמת את היכולות שלה עקב תקלות בחווית המשתמש עולה לחברתכם כסף רב.
הניסיון הרב והעבודה חסרת הפשרות באפיון חווית משתמש חוסכת ללקוחותינו הרבה מאוד שעות תיקון.

בואו נדבר על אפיון UX \ UI.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר



    הקפה עלינו

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון