עמוד בית » בניית אתרים » דפי נחיתה

דפי נחיתה

דינמיות ויזואלית מזמינה

דף הנחיתה מהווה כרטיס ביקור אינטרנטי. תפקידו לייצר לידים, כלומר פניות של לקוחות אופציונאליים. המלל חייב להיות חד, ברור ואטרקטיבי. התוכן יהיה מכירתי, העיצוב מושקע ומתוכנן בקפידה. Web3D מספקת ללקוח דפי נחיתה אינטראקטיביים ודינמיים הפונים אל קהל היעד לאחר מיפוי צרכים מעמיק, אבחון טיב הלקוחות ותיאום ציפיות מקצועי. דוגמאות ניתן למצוא בתיק העבודות.

כאמור, דף הנחיתה של בית העסק הוא הכלי בעזרתו יכול העסק להניע לפעולה. בעולם בו כמות הגירויים גדולה מאוד, הגולש אינו נוטה להתעכב. הוויז’ואל של דף הנחיתה, המלל הברור, האופן בו מעוצב דף הנחיתה יגרמו לפעולת הגולש.

בניית דפי נחיתה ,אנחנו מבינים שיווק אנחנו מבינים שיווק
דף נחיתה ,בית אחד לכל מה שעסקך צריך בית אחד לכל מה שעסקך צריך
דפי נחיתה לעסקים ,עיצוב איכותי ללא פשרות עיצוב איכותי ללא פשרות
הקמת דף נחיתה ,25 שנות ניסיון ומקצועיות 25 שנות ניסיון ומקצועיות

אסטרטגיית שיווק הכרחית – לידים

Web3D מספקת בהצלחה ובאחריות מלאה דפי נחיתה לעסקים בהתאם לקווים מנחים ברורים מתוך תורת אסטרטגיית השיווק בעולם הווירטואלי. קווים אלה (בנוסף לידע שצברה במשך למעלה מעשר שנות ניסיון בתחום בניית אתרי תדמית, מיניסייטים ופורטלים) מעמידים אותה בראש סולם הפעילות בתחום בניית דפי נחיתה באינטרנט.


דף נחיתה מותאם סלולאר, Html 5

דפי נחיתה מעוצבים משלימים את התמונה לכל בית עסק כאשר אתר הבית שלו בנוי היטב ומותאם למנועי החיפוש מהיסוד. Web3D מתמחה בהקמת אתרים המותאמים גם לטאבלטים ולסמארטפונים (ללא אפליקציות, כלומר נוחים במיוחד עבור הגולשים).

הלקוח נחשף אל דף הנחיתה על ידי פרסום באתרים שונים ובמודעות ממומנות. דף נחיתה מקצועי מייצר פניות לאתר הבית. הדף אחראי על יצירת קשר מידי עם הלקוח באופן בו הוא אינו מוצף במידע. התוכן והעיצוב מסקרנים, ולכן משכנעים את הגולש להשאיר את פרטיו. לעתים נוצרים כמה ורסיות לאותו דף נחיתה על מנת להרחיב את קמפיין הפרסום ולמקסם את תוצאותיו.

מדוע הפנייה אל דף נחיתה ולא ישירות לאתר?

תשומת הלב של הלקוח האופציונלי חייבת להיות מופנית אל הפעולה הנדרשת: השארת פרטים, הצטרפות לרשימת הניוזלטר, רכישה. גולש חייב לקבל את התוכן לו הוא זקוק (שירות, מוצר) כעת. כניסה לאתר מזמינה לניווט רחב בכמה וכמה דפים ומרחיקה את הגולש ממטרתו. התוצאה? מעבר לאתר הבא. הקמת דף נחיתה מקצועי מספק שני צרכים: הגדלת ההכנסה של בית העסק וקבלת שירות מהיר ללא בזבוז זמן עבור הלקוח.

בואו נדבר על דפי נחיתה.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון