עמוד בית » פיתוח תוכנה » אינטגרציה למערכות API

אינטגרציה למערכות API

יצירת סינרגיה בין מערכות קיימות לחדשות

מזה 25 שנה ש – Web3D מסייעת לחברות וארגונים בשילוב מערכות חדשות עם מערכות הניהול הקיימות בארגון לכדי מערכת אחת יעילה . ההתממשקות יוצרת חיבור הטרוגני טוב יותר במעבר בין הנתונים. את האינטגרציה עושה אינטגרטור מומחה הגורם לכל הזרועות לתקשר ולהזרים מידע אל המערכת הראשית וכך להעלות את רמת השליטה בארגון, לשפר את ניטור המידע מנקודה לנקודה , לייעל תהליכים פנים ארגוניים ולמקסם את כל הכלים הטכנולוגיים שעומדים לרשות הארגון. לצד זאת, אינטגרציה המבוצעת באופן מקצועי, מסייעת בהתנהלות מול הלקוחות, במתן שירות לקוחות ותמיכה, בשיפור האסטרטגיות הארגוניות ועוד. לרוב האינטגרציות בענף מחולקות למספר סוגים :

  • אינטגרציה למערכות ERP – תוכנות ניהול מלאי וניהול נתונים
  • אינטגרציה למערכות CRM וניהול לקוחות ומערכי מכירות
  • אינטגרציה למערכות פיננסיות – חיבור למערכות סליקה , הנפקת חשבוניות, וקופות רושמות בעסקים פיסיים
  • אינטגרציה למועדוני לקוחות – אינטגרציה למימוש ושימוש בקופונים והטבות
  • אינטגרציה לחברות לניהול שליחויות וניהול שליחים – לניהול מרלו "ג או שילוח

ל- Web3D מחלקה שלמה המתמחה באינטגרציות ובה מומחים בתחומי ה-API האחראים על יותר מ- 600 אינטגרציות עד היום.

asana logo
aviv logo
barak logo
BAYPORT logo
beecomm logo
bmby logo
cpn logo
fixdigital logo
frs logo
hashavshevet logo
icount logo
jira logo
megalan logo
monday logo
payme logo
priority logo
rivhit logo
saleforce logo
sap logo
senzey logo
wp logo
zapier logo
zoho logo

תוכנית ליווי לסטארט אפים תוכנית ליווי
לסטארט אפים
בניית אבטיפוס למערכות מורכבות בניית אבטיפוס
חי לאפליקציה
מעל 600 API ואינטגרציות מומחים באפיון
ועיצוב UI/UX
קורת גג אחת לכל פתרונות התוכנה קורת גג אחת
לכל פתרונות התוכנה

חשיבותה של אינטגרציה לחנויות אונליין (E-commerce)

אינטגרציה עם מערכת ניהול מלאי ERP – כאשר בעל עסק פיזי מקים חנות אונליין, הוא אינו נדרש השקיע בהקמת מערכת ERP חדשה. כאשר לקוח מזמין מוצר, האתר מתקשר עם מערכת ניהול המלאי הקיימת במרכז הלוגיסטי והיא בודקת האם המוצר זמין במלאי. במידה והמוצר נרכש, המלאי מתעדכן מידיית. במקרה והמוצר אזל, האתר יקבל התראה ממערכת הניהול ויעדכן את הלקוח בזמן אמת. כמו כן, נוצרת התממשקות עם מהמערכת לניהול המשלוחים. אינטגרציה עם מערכות CRM – דוגמה לכך היא כאשר לקוח מבצע הרשמה לאתר, לצורך קבלת הטבה או הצטרפות למועדון הלקוחות, האתר "מדבר" עם מערכת ניהול לקוחות CRM ומעביר אליה את פרטי הלקוח. למעשה, זו הדרך להעניק שירות טוב יותר ולשמר את הלקוחות. מערכות CRM מאפשרות לנהל מועדוני לקוחות, עמדות קיוסק, עמדות כירטוס ושליחת מבצעים. בעזרת התממשקות חנות האונליין ל-CRM ניתן להעניק הנחות למועדוני צרכנות גדולים כגון 'חבר', 'קרנות השוטרים', 'אשמורת' ועוד. אינטגרציה עם תוכנות פיננסיות – כאשר לקוח משלם האתר מעביר את המידע אל מערכת הסליקה ובמקביל גם אל המערכת המנפיקה חשבונית אוטומטית. יתרון נוסף בהתממשקות למערכות ניהול זה הסקייביליות – לא משנה מה סדר הגודל של החברה כרגע, למערכות יש את היכולת להתמודד עם הרחבת הפעילות העסקית.

אינטגרציות בענף המזון וההסעדה

כל עסק לממכר מזון טרי – בעלי מסעדות, קייטרינג, מפעילי דוכני אוכל, קצבים, מוכרי דגים וירקנים יכולים להקים בקלות אתר הזמנות משלוחים כגון ClickEatהמתממשק עם מערכות הניהול הקיימות בעסק. אינטגרציה עם מערכות CRM לניהול הקשר עם הלקוחות, בניית מועדון לקוחות, שמירת היסטוריית ההזמנות ושליחת קופונים ומבצעים. כמו כן, אינטגרציה עם מערכות התפעול – הטלפוניה, הדפסת ההזמנות, ניהול המשלוחים – אזורי המשלוח, תעריפים, ניהול המלאי ואינטגרציה עם מערכות החיוב. יכולות ההתממשקות של כל התוכנות למקום אחד מרכזי מאפשר ניהול יעיל ורגוע, שירות מהיר יותר עבור הלקוחות, פיקוח על ההזמנות והמשלוחים, היערכות לשעות עומס הצפויות מראש וניתוח העדפות הצרכנים והתאמת התפריטים אליהם.

בואו נדבר על אינטגרציה למערכות API.
הקפה עלינו. ללא התחייבות.

ליצירת קשר








    הקפה עלינו

    השאירו הודעה
    שיחת ווצאפ שיחת טלפון