אנחנו מלווים עסקים, ארגונים וחברות משנת 1997 במתן שירותי אינטרנט, דיגיטל, מיתוג ומלטימדיה במקום 1. מכלול השירותים שאנחנו מעניקים הינם הנגזרת הביצועית של שלב הליווי והאסטרטגיה במטרה להגיע לטרנספורמציה דיגיטאלית בארגון או בחברה שלכם.
המונח "שיווק דיגיטלי" מאגד את כלל אפשרויות הפרסום ברשת האינטרנט. שיווק דיגיטלי כולל קידום ממומן ואורגני במגוון פלטפורמות כגון - פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, לינקדין, טיקטוק, אווטבריין, טאבולה, פרסום באמצעות דיוור בדוא"ל ועוד. יתרונה הבולט של שיטת שיווק זו על פני השיווק המסורתי היא היכולת שלה להיות מדידה ומטורגטת לקהלי מטרה מדויקים.
מהי אסטרטגיה דיגיטלית ולמה היא חשובה?
אסטרטגיה דיגיטלית היא מכלול הפעולות שכל עסק, העושה שימוש בכלי השיווק הדיגיטלי, חייב לבצע על מנת להשיג את מטרותיו ויעדיו העסקיים. חשיבותה של בניית אסטרטגיה דיגיטלית ניכרת בשלושה מישורים:
המתחרים - היא מבדלת את החברה מול שאר המתחרות בשוק בו היא פועלת.
הלקוחות - מעודדת יצירת ביקושים למוצר או שירות אותו מוכרת או מספקת החברה ללקוחות חדשים וקיימים.
החברה – אסטרטגיה דיגיטלית נכונה מסייעת להצלחה עסקית משום שהיא מכוונת להשגת מטרות ויעדים ארוכי וקצרי טווח.
תהליך בניית האסטרטגיה כולל מספר שלבים עיקריים:
- ניתוח המצב הקיים של החברה, ניתוח ואפיון קהלי המטרה, ניתוח השוק בו החברה פועלת וניתוח
המתחרים.
- הצבת מטרות ויעדים מדידים מנוסחים במונחי זמן ותפוקה.
- בניית המודעות בהתאם לפלטפורמות השיווק הדיגיטלי הנבחרות.
- קביעת מדדי בדיקה ומשוב לקמפיינים השונים.
לאילו סוגי עסקים מומלץ להיעזר בשירותי חברה לשיווק דיגיטלי מקצועי?
אין תחום או ענף שלקוחותיו אינם נמצאים במרחב הדיגיטלי, מכאן ששיווק דיגיטלי מתאים לכל סוגי העסקים, חברות וארגונים. גודלה של החברה הינו פקטור המשפיע על תהליך בניית האסטרטגיה הדיגיטלית. חברת הדיגיטל תבצע התאמות למכלול ערוצי השיווק והפלטפורמות הקיימות בהתאם לתקציב השיווק העומד לרשותה.
האם השירות מתאים לעסקים לוקאלים?
בהחלט. עסק לוקאלי המשקיע בשיווק דיגיטלי נהנה מהיתרון הגדול של השיווק הדיגיטלי – מיקוד הפרסום בקהל היעד בסביבת מיקומו הגאוגרפי. חשיפת הקהל המקומי לתוכן, למוצרים או השירותים אותם הוא מבקש למכור, תגדיל את מעגל הלקוחות, תעודד ביקוש קיים ותייצר ביקוש חדש.
האם יש תקציב מינימלי אשר חברות הפרסום באינטרנט מחייבות להשקיע?
התקציב המינימלי שבאמצעותו ניתן להפעיל שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט הוא 5 ₪ ליום.
יחד עם זאת, ההמלצת החברה היא להתחיל קמפיין שיווק בתקציב נמוך בחודש הראשון על מנת לבחון אפקטיביות ולהגיע לנוסחה נכונה של החזר השקעה, עלות למכירה/ סגירה וכו'.
מהן הפלטפורמות הכי נפוצות ואיך מתי להשתמש בכל אחת?
ישנן פלטפורמות רבות אך הנפוצות הן פייסבוק וגוגל.
בגוגל ייעשה שימוש על מנת לקצור ביקוש קיים. קהל היעד שנמצא בפלטפורמת שיווק זו מגיע אליה עם כוונת רכישה ברורה. דרכה ניתן לבצע גם שיווק חוזר באמצעות מודעות ברשת המדיה והחיפוש לקהל שביקר בפלטפורמת המכירה שלו (אתר, מיניסייט או דף נחיתה).
לשיווק בפייסבוק מספר מטרות:
לעורר ביקוש קיים.
לחשוף את המוצר או השירות לקהלי מטרה ברמות מוכנות שונות לבצע רכישה.
לבצע שיווק חוזר לקהל יעד שנחשף לחברה דרך התוכן שהיא משתפת - בעמוד הפייסבוק, חשבון האינסטגרם, לקהל שביקר בפלטפורמת המכירה שלה ועוד.
כיצד מתומחר השירות ומה הוא כולל?
Web3D מספקת מגוון שירותי שיווק דיגיטלי כגון פרסום ממומן, ניהול רשתות חברתיות, קידום אורגני בגוגל, בניית פלטפורמות מכירה, אתרי תדמית, עמודי נחיתה, מיניסייטים ועד מערכות מורכבות. התמחור נקבע על בסיס אפיון צרכי הלקוח ויכולותיו.
תוך כמה זמן רואים תוצאות?
התשובה לשאלה זו משתנה מלקוח ללקוח ותלויה בתקציב השיווק, סוג השירות או המוצר שהוא מוכר, גודל התחרות בזירה העסקית שבה הוא פועל.
האם כל קמפיין מחזיר את ההשקעה שלו?
שיווק דיגיטלי מאפשר שליטה מלאה על הוצאות הפרסום והחזר ההשקעה שלהם. קמפיין שלא מחזיר השקעה הוא קמפיין שלא ימשיך לפעול ויוחלף בקמפיין אחר עד שישיג את התוצאה שלשמה נוצר (מכירות, איסוף לידים וכו').
מהי אופטימיזציה?
אופטימיזציה הינה תהליך טיוב תוצאות הקמפיינים הפרסומיים. פעולה זו מבוצעת ע"י מנהלי הקמפיינים על בסיס יומי, על מנת לוודא שהתוצאות שמתקבלות עומדות בקנה אחד עם המטרות והיעדים שהוגדרו בשלב בניית האסטרטגיה הדיגיטלית.
האם בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט מחייבת בניית אתר אינטרנט?
אתר הוא חלון הראווה של בית העסק, החברה או הארגון. דרכו ניתן לשווק ולמכור את המוצרים או השירותים שאתם מציעים. במידה ורוצים לבצע שיווק באינטרנט, ניתן לעשות זאת גם ללא צורך באתר אינטרנט אך ההמלצה היא להימנע מכך. פלטפורמות השיווק השונות מאפשרות ביצוע פעולות כגון איסוף לידים ואף מכירת מוצרים, אך אתר אינטרנט מאפשר לאגד את הכל במקום אחד. אתר עסקי מחזק את המיתוג והתדמית המותג, מציג מידע ופרטים חשובים, מאפשר לשתף ידע ומידע, לטפל בהתנגדויות העשויות לעלות בתהליך המכירה, לשפר את הבטחון והאמינות בעיני הלקוחות, להרחיב את שעות הפעילות העסק ועוד.
יש לקוחות Web3D שניתן לפנות אליהם לקבלת המלצה?
ניתן לקבל פרטים של לקוחות Web3D בכל סקטור רצוי, לנהל עימם שיחה כנה על מנת לקבל תמונה אמיתית של תהליך העבודה והתוצאות ש- Web3D יודעת לספק.
אלו פתרונות שיווק דיגיטלי ניתן לקבל ב-Web3D?
אנו מעניקים מעטפת שיווקית 360 עם מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי ומסורתי בכל פלטפורמת פרסום, לכל סקטור ותחום עסקי, B2B ו- B2C:
-אחסון דיגיטלי מקיף שבוחן לעומק את כלל האספקטים השיווקים ובוחן לעומק את מצב הנכסים הדיגיטליים.
-בניית אסטרטגיות שיווק מקיפה.
-אפיון ובניית מסעות לקוח שנבנים בהתאמה לסיגמנטים וקהלי המטרה .
-בניית תשתית מדידה לטיוב הפעילות הדיגיטלית שכוללת בניית דוח אונליין שמרכז את כל הפעילות, ניתוח והצפת תובנות ומסקנות.
-התממשקות לכל מערכות ניהול הלקוחות (CRM) כולל יצירת טלפונים וירטואליים לטובת מקסום יכולת המדידה והמשוב לפעילות.
-בניית אסטרטגיות תוכן לניהול נכון של נכסים דיגיטליים .
-בניית אסטרטגיה דיגיטלית לעמידה ביעדים – יצירת לידים ממירים, הגדלת מכירות אונליין, חיזוק מותג, יצירת מעורבות ותנועה, הגדלת מודעות וחשיפה ועוד.
-קמפיינים ממומנים בכל הפלטפורמות – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, בינג, טיקטוק, לינקדין ועוד.
-שיווק ישיר באמצעות מגוון רחב של פלטפורמות דיוור ישיר – מיילים, ניוזלטר, SMS , WhatsApp.
-יצירת אוטומטיות שיווקיות לניהול יעיל של מערך השיווק הדיגיטלי.
-בניית תשתיות מכירה ממירות – אתרי תדמית, אתרי סחר, דפי נחיתה ומיניסייטים.
-בניית אסטרטגיה וקידום אתרים אורגני במנועי חיפוש SEO בדגש על קידום טכני, תוכן ובניית פרופיל קישורים פנימי וחיצוני לאתרים.
-ניהול נוכחות ברשתות החברתיות באמצעות תוכן ממוקד שנבנה בתאמה לכל סוג חברה, עסק או ארגון.
-מעטפת פתרונות שיווק דיגיטלי תחת בית אחד. ליווי של 10 אנשי מקצוע בעלי וותק של מעל 4 שנים שכל אחד מהם מומחה בתחומו שביחד יוצרים פתרון מייטבי שמתבטא באופן ישיר בתוצאות בשטח, השגת מטרות ועמידה ביעדים עסקיים.