במדריך זה נעבור אתכם שלב שלב על התפעול נכון של פונקציות מנהל סניף במערכת המשלוחים שלכם.
שלב 1: התחברות
השלב הראשון בתהליך הניהול הוא כמובן שלב ההתחברות למערכת:
תיכנסו לקישור שסופק לכם במייל
הזינו את שם המשתמש והסיסמא שסופקה לכם.
תלחצו על כפתור "זכור אותי" כדי להימנע מלהכניס סיסמא בכל התחברות.
תלחצו על כפתור התחבר הנמצא מתחת לשדות המשתמש והסיסמא.
דבר ראשון שנראה אחרי התחברות למערכת הוא מידע כללי על המכירות באתר.
בצד שמאל נראה את תפריט הניווט אשר יקח אותנו לאזורי הניהול השונים באתר הכוללים:
הזמנות: צפייה בהזמנות שבוצעו במערכת המשלוחים
מוצרים: יצירת ועריכת המוצרים בתפריט המשלוחים
אפשריות מוצר: יצירת ועריכת התוספות למוצרים
מערכת: עריכת פרטי הסניפים כמו כתובת, טלפון, שעות עבודה, שעות משלוחים, אזורי חלוקה ועוד
ייבוא: ייבוא של מוצרים למערכת בעזרת קובץ אקסל
לאתר הסליקה: קישור לאתר הסליקה
כפתור יציאה מהמערכת
חיפוש ובדיקת הזמנות
כול מסעדה חיה על דבר אחד והדבר הזה הוא: הזמנות. ועל מנת שנוכל לנהל את המסעדה שלנו כהלכה עלינו להבין את להסתכל ולבדוק את ההזמנות שנשלחו למערכת משלוחים.
בלחיצה על כפתור הזמנות אנו נראה את המסך הבא:
בכניסה לאזור הזמנות יהיו לנו מספר דברים שנוכל לבצע:
בראש העמוד יש לנו מספר כפתורי סינון לחיפוש קל יותר של הזמנה ספציפית כמו סינון על פי תאריכים וסינון הזמנות על פי סניפים
לידי כפתורי הסינון יש לנו כפתור לייצוא כול ההזמנות לקובץ אקסל
בהמשך נראה טבלה המציגה את כול ההזמנות בסדר כרונולוגי עם עמודות למספר הזמנה, שם הסניף שקיבל את ההזמנה, תאריך ושעה בוא בוצע ההזמנה, סכום כולל, סוג ההזמנה, שם הלקוח, מספר טלפון של הלקוח וסטטוס ההזמנה
סטטוס הזמנה:
עבר לקופה: ההזמנה עברה בהצלחה לקופה
תשלום לא עבר: קרטה תקלה בסליקה והתשלום וההזמנה לא עברו
לא עבר לקופה: ההזמנה עברה למערכת אבל לא הגיע לקופה, יש לפנות לתמיכה
נקלט בקופה: ההזמנה עברה לקופה ואושרה דרך presto
בלחיצה על אחת מין ההזמנות יפתח לנו בדרופ דאון ונוכל לראות מידע על ההזמנה הספציפית.
כאן אפשר לראות:
אמצעי התשלום
פרטי המנות והתוספות שהוזמנו
פרטים על הלקוח כמו מספר טלפון, כתובת, שם
מתחת באדום נראה את קוד ההזמנה שבמקרה הצורך נוכל להעביר לתמיכה
נכתב ע"י
אלון שניידרמן
מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.
אלון מרצה בכיר בתחום הדיגיטל, יוצא יחידת 8200, יזם ומלווה סטארטאפים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת Web3D המעניקה מזה 25 שנה שירותי פיתוח אתרים ומערכות תוכנה, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.
הנגשת אתרים הנגשת אתרים לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות שונות היא בגדר חובה מוסרית וחברתית. המרחב האינטרנטי פותח עבורם אפשרות לרכישת ידע, חברויות, מציאת זוגיות, רכישת מוצרים, שירותים מקוונים ואפשרויות תעסוקה. אתרי …
לאחר 20 שנות ניסיון בבניית אתרים אספנו לכם את עיקרי הדברים העקרוניים לבניית כל אתר אינטרנט: 1. האתר שלך משקף את התדמית שלך כמה הזדמנויות לרושם ראשוני אתה מקבל? מה …
רוב ציבור הגולשים בישראל (יותר מ-67%, נכון לשנת 2014) מרבה לגלוש במנועי החיפוש ממכשירי הסמארטפון (מכשירי פאלפון). החל מה-21.04.2015 גוגל הצהירה כי לגולשים אשר מבצעים חיפושים ממכשירי הסמארטפון, היא "תתעדף" …
תיק עבודות בתחום בניית אתרים
למעלה מ-20 שנה אנחנו מלווים ומבצעים פרויקטים בתחומי האינטרנט, המיתוג, הפקות הסרטים, המצגות ושלל מוצרי האינטראקטיב בארץ ובחו"ל