הקמת ועריכת מבצעים וקופונים, הגדרות סניף, אזורי משלוח
הכנת מבצע של מוצר מתנה
בתפריט, מתחת למוצרים, באזור מבצעים נוכל ליצור ולהגדיר מבצע של מוצר מתנה בקנייה מינימלית בתפריט. ניתן להגדיר האם המבצע פעיל, כותרת המבצע שתופיע בפופ אפ, מחיר מינמלי לקבלת המתנה, בחירת המוצרים שמקבלים במתנה ובאילו סניפים המבצע פעיל.
הנחות מתקדמות
יהיו לנו מקרים בהם נרצה ליצור הנחות גורפות על מספר מספר או על קטגוריה שלמה. באזור ההנחות אנו נמצא את כול ההגדרות לפעולות אלו ועוד.
אנו רואים כאן לא מעט הגדרות אז מעבור אחד אחד:
פעיל: הפעלת ההנחה
כותר להנחה
תיאור ההנחה
סוג ההנחה: הנחה דרך 1+1, הנחה פשוטה במערכת, משלוח חינם
סוג הנחה: הנחה באחוזים, הנחה של סכום מסוים, חינם, הנחה במחיר
כמות ההנחה
הגבלת שימוש בהנחה לכול עגלת קניות
הגבלת שימוש פר לקוח
הגבלת שימוש כללי באתר
הגדרות מה קיים בעגלה
מספר המוצרים בעגלה שיקבלו את ההנחה
מחיר מינימום לקבלת ההנחה
קטגוריות כלולות בהנחה
קטגוריות חסומות מההנחה
מוצרים כלולים בהנחה
מוצרים חסומים מההנחה
קבוצת הנחה ל1+1
מספר מוצרים בהנחה
סוג פילטר: כמו בעמודה הקודמת, על פי פילטר
קטגוריות כלולות בהנחה
קטגוריות חסומות מההנחה
מוצרים כלולים בהנחה
מוצרים חסומים מההנחה
סינונים
סניפים: בחירת הסניפים הכלולים בהנחה
אזורי משלוח
תאריך התחלה
תאריך סיום
שעות התחלה
שעת סיום
ימי הנחה
קוד קופון
מספר טלפון להנחה אישית ללקוח רשום
ההנחה זמינה רק באפליקציה (בתנאי שיש אפליקציה)
הנחה זמינה לנרשמים חדשים מתאריך מסוים
שלב 4: הגדרות מערכת
במערכת המשלוחים שלנו יש מגוון הגדרות מערכת חשובות שאילו להכיר ולערוך באופן גבוהה. במדריך זה נעבור אחד אחד על הגדרות אלו.
הגדרות סניפים
לכול סניף ישנם הגדרות חשובות כגון שעות עבודה, זמן משלוח, טלפון וכולי. כאן נלמד איפה ואיך לערוך את הפרטים החשובים הללו ועוד.
שם הסניף
כתובת הסניף
טלפון הסניף
רמת כשרות
מחיר מינימלי למשלוח
זמן לאיסוף עצמי לאורך השבוע
זמן לאיסוף עצמי בסופ"ש
זמן משלוח
מחיר משלוח
הנחה כללית לכל התפריט באחוזים
קביעת הדוא"ל שאליו ישלחו עותקים של החשבוניות למנהל
קביעת מספר פלאפון שיקבל התראות על הזמנות חדשות בSMS
הודעה קופצת: כתיבת טקסט לפופ אפ שיקפוץ בכניסה לתפריט הסניף
בטל תוספות: חסימת תוספות מסוימות להזמנה בסניף מסוים
קביעת שעות עבודה על פי ימים: שעות עבודה מתייחס לשעות איסוף עצמי
קביעת שעות משלוח: שעות משלוח מתייחס לשעות בהם הסניף פתוח למשלוחים
פתיחה וסגירת הסניף: הגדרה זו קובעת לסוג שעות המשלוח הפועלות בסניף. זאת אומרת האם הסניף יפעל לפי השעות המוגדרות, האם הוא יהיה פתוח ללא קשר לשעות המוגדרות או האם הוא יהיה סגור ללא קשר לשעת המוגדרות.
הגדרת אזורי משלוח
במערכת זו ניתן להגדיר אזורי משלוח שונים על מפת גוגל התאפשר לנו להגדיר לכול אזור גאוגרפי מחיר משלוח וגם שיוך לסניף ספציפי. בעזרת הדרכה שלנו אנו נותנים לכם הדרכה אישית ליצירת מפת פוליגונים בגוגל מפות אשר תוטמע באתר.
הפעלת או כיבוי האזור למשלוחים
שם האזור
שיוך כול ההזמנות מאזור זה לסניף ספציפי
מחיר מינימלי למשלוח
מחיר משלוח
זמן משלוח
הגדרת שעות נפרדות לאזור
מפת האזור
כפתור שמירה ומחיקה
מחירי משלוח
כאן ניתן להגדיר מחירי משלוח שונים לאזורים לפי ימים, שעות ותאריכים.
הודעות לסניפים והודעות מערכת
אזור הודעות לסניפים נותן לנו את האפשרות ליצור הודעה פנימית למנהלי המערכת ואילו הודעות מערכת נותנת לנו ליצור הודעות שיופיעו בתפריט.
אנו יכולים להגדיר טווח תאריכים להודעה בנוסף לכבות לגמרי הזמנות.
הודעות SMS
באזור לשליחת SMS יהיו לנו שני אזורי ניהול: אזור תבניות SMS ואזור שליחת SMS.
באזור תבניות SMS אנו נוכל ליצור תבניות מוכנות מראש שאותן נוכל לשלוח לכלל לקוחותינו.
כאן נוכל להגדיר שם לתבנית ולכתוב את תוכן הSMS.
באזור לשליחת SMS נקבל את המסך הבא.
מכסת ההודעות שנשארו לשליחה
בחירת תבנית שנוצרה מראש
כתיבת ידנית של ההודעה
הוספה להודעה קישור להסרה מקבלת הודעות נוספות
מקור מספרי טלפון: טעינה מקובץ אקסל, שליחה לאנשים שאישרו לקבל בזמן תהליך ההרשמה, כתיבת ידנית של מספרי הטלפון
זמן שליחה: האם ההודעת ישלחו באופן מידי או שישלחו בעתיד על פי התאריך והזמן שנקבע
מספר הטלפון השולח
שליחת הודעת טסט למספר שהוזן
נכתב ע"י
אלון שניידרמן
מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.
אלון מרצה בכיר בתחום הדיגיטל, יוצא יחידת 8200, יזם ומלווה סטארטאפים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת Web3D המעניקה מזה 25 שנה שירותי פיתוח אתרים ומערכות תוכנה, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.
הנגשת אתרים הנגשת אתרים לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות שונות היא בגדר חובה מוסרית וחברתית. המרחב האינטרנטי פותח עבורם אפשרות לרכישת ידע, חברויות, מציאת זוגיות, רכישת מוצרים, שירותים מקוונים ואפשרויות תעסוקה. אתרי …
לאחר 20 שנות ניסיון בבניית אתרים אספנו לכם את עיקרי הדברים העקרוניים לבניית כל אתר אינטרנט: 1. האתר שלך משקף את התדמית שלך כמה הזדמנויות לרושם ראשוני אתה מקבל? מה …
רוב ציבור הגולשים בישראל (יותר מ-67%, נכון לשנת 2014) מרבה לגלוש במנועי החיפוש ממכשירי הסמארטפון (מכשירי פאלפון). החל מה-21.04.2015 גוגל הצהירה כי לגולשים אשר מבצעים חיפושים ממכשירי הסמארטפון, היא "תתעדף" …
תיק עבודות בתחום בניית אתרים
למעלה מ-20 שנה אנחנו מלווים ומבצעים פרויקטים בתחומי האינטרנט, המיתוג, הפקות הסרטים, המצגות ושלל מוצרי האינטראקטיב בארץ ובחו"ל