לאחר 20 שנות ניסיון בבניית אתרים אספנו לכם את עיקרי הדברים העקרוניים לבניית כל אתר אינטרנט:
1. האתר שלך משקף את התדמית שלך
כמה הזדמנויות לרושם ראשוני אתה מקבל? מה חשוב לך להציג? ובכלל מה אתם מוכר? מה שאתה משדר באמצעות האתר אם זה צבעים, פונט, לוגו, תמונות כל מרכיב עיצובי משדר מסר ייחודי. אז מה המסר שלכם?
2. תן לאנשים סיבה להיכנס לאתר שלך
אנשים נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי מידע וזאת הזדמנות מצוינת לספק להם אותה ולהציג את עצמך כאוטוריטה בנושא. אבל איזה מידע אתה צריך להציג? ידע זה כוח, שתף את הידע שלך. אם אתה עו"ד שתף את קהל היעד שלך בפסיקות חשובות. אם אתה מעצב ספר לקהל מה הטרנדים העכשוויים. שתפו, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לתקשר עם המבקרים באתר.
3. תחשוב על האתר שלך כאיש מכירות
מכירות זה יותר מלהציג שירות או מוצר. אתה צריך להוכיח להם למה אתה הטוב ביותר ומה הם יקבלו בתמורה. תן לאתר שלך לעבוד בשבילך, הצג את יתרונותיך, ספר למבקרים באתר למה אתה ולא אחרים, הצג את הבעיה וגם את הפתרון אליה. הצע הצעות מפתות ואפשר להם בדרך הנגישה ביותר לקנות או להשאיר פרטים.
4. תהיה רספונסיבי
כמה חשוב להיראות מודרניים, מעוצבים, נגישים ואיכותיים? כנראה שאכפת לך מהלקוחות שלך. אז עכשיו צריך לבדוק שאנחנו באמת מופיעים כפי שאנחנו מציגים את עצמנו. שהאתר מותאם למכשירי הטלפון הניידים, שמהירות הגלישה באתר גבוהה ובעיקר שאם מנסים ליצור איתך קשר שתוכל לענות במהרה.
5. זה הזמן שיכירו אותך
עכשיו כשאתה מיוצג נאמנה, אתה רוצה שמי שמחפש אותך גם ימצא. התהליך מתחיל בבחירת מילים וביטויים שאתה רוצה שימצאו אותך בזכותם, זו הדרך שלך להיות רלוונטי ולהופיע בתוצאות החיפוש במיקום גבוה. אם אתה לא עושה את זה בצורה שגרתית אתה כנראה מפספס לקוחות. אל תשכח לבצע את הפעולות הגדולות והקטנות שיוצרות באז סביב האתר שלכם קידום ברשתות החברתיות ועוד.
רוצים לשמוע עוד על הפיכת האתרים שלכם למטוסי סילון שיווקיים בשמיים הדיגיטליים. צרו קשר.
נכתב ע"יאלון שניידרמן
מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.אלון מרצה בכיר בתחום הדיגיטל, יוצא יחידת 8200, יזם ומלווה סטארטאפים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת Web3D המעניקה מזה 25 שנה שירותי פיתוח אתרים ומערכות תוכנה, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.