תוכן עניינים פתח
עריכת מוצרים ותוספות למנות
עריכת תפריט מוצרים עריכת קטגוריות, תת קטגוריות ותפריט עליון
בתפריט מצד ימין תחת מוצרים יופיעו לנו כפתורים לקטגוריות, תת קטגוריות ותפריט עליון. באזורים אלו ניתן לערוך ולהוסיף קטגוריות לתפריט המשלוחים שלנו. בעמוד זה ניתן לראות כפתור ליצירת קטגוריה חדשה וטבלה המציגה את כול הקטגוריות הקיימות עם כפתורי עריכה ומחיקה בדומה למנות. בכניסה לעריכת קטגוריה נראה שהשדות הזמינים לנו שם הקטגוריה, מספר הקובע את הסדר של הקטגוריות, שעות להופעת הקטגוריה בתפריט ושדה לכתיבת תיאור לקטגוריה. התת קטגוריות והתפריט העליון פועלות באותה המתכונת ותבנית.
יצירת ועריכת תוספות
על מנת שנוכל לשים תוספות על המנות שלנו עלינו ליצור אותם בנפרד באזור אפשריות מוצר. כאן נוכל ליצור תוספות חדשות, לחפש ולערוך תוספות קיימות.
בכניסה לעמוד עריכה של אחת מין התוספות יהיו לנו שדות העריכה לתוספת
- שם התוספת שתופיע במנה
- מק"ט התוספת
- מק"ט חינמי למנה
- מחיר התוספת
- הוספת או הסרת תמונה לתוספת במקרה הצורך
- בצד עליון טאב להגדרת מקטים שונים לכול סניף
- בתחתית העמוד כפתורי שמירה ומחיקה
יצירת סטריפ תוספות מוגדר מראש
כמו שראינו במדריך לעריכת מוצר הייתה לנו אפשרות להוסיף סטריפ תוספות מוגדר מראש. במדריך זה אנו נראה איך ליצור ולערוך סטריפים אלו
אלינו להיכנס לאזור סטריפ אשר נמצא מתחת לאפשריות מוצר ושמה נוכל כבר לראות את הסטריפים הקיימים ומעט מידע אליהם.
ביצירה או עריכה של סטריפ יהיו לנו מספר שדות:
- כותרת לשינויים: הכותרת שתופיע במוצר מעל לשינויים
- תיאור לשינוי: שם פנימי לקוד המערכת. השם חייב להיות באנגלית אבל הוא לא יופיע בתפריט
- סוג שינוי: בחירת הדרך בא התוספות יבחרו על ידי הלקוח.
- בחירת בודדת (או): בחירה בודדת של אחת התוספות
- בחירה לפי כמות והגבלה: אופציה זו מותאמת במיוחד לרטבים ונותנת ללקוח לבחור כמות מסוימת של כול תוספת להזמנה ובנוסף ניתן להגביל כמה תוספות ניתן להזמין בחינם וכמה ניתן להזמין סך הכול
- בחירה מרובה: בחירה מרובה של תוספות עם האפשרות להגבלה של כמה ניתן להזמין סך הכול לדוגמא סטריפ בוא ניתן להזמין 5 סוגי ירקות
- רשימה של כל התוספות במערכת שניתן לגרור לאזור תוספות נבחרות
- הגבלת כמות תוספות בחינם
- הגבלת כמות פריטים שהלקוח יכול להזמין
- כפתורי שמירה ומחיקה
עריכת ויצירת מוצרים
בכניסה לאזור מוצרים אנו נראה את המסך הבא:
- בלחיצה על כפתור פריט חדש נוכל ליצור מנה חדשה
- יש לנו מספר שדות לחיפוש חופשי או סינון המנות הקיימות על פי קטגוריות ותת קטגוריות ועוד
- טבלה המציגה את המנות הקיימות באתר לפי סדר האלף בת עם חלק מפרטי המנה כמו שם, לאיזה סניף הוא משויך, מק"ט, מחיר, תמונה, קטגוריה, תת קטגוריה, שיוך לתפריט העליון, האם המנה היא חלק מפופ אפ של קידום מכירות וכמובן האם המנה פעילה באופן כללי בתפריט
- בצד הכי שמאלי למנה יש לנו שני כפתורים: כפתור כחול עם סמל עיפרון לעריכת המנה וכפתור אדום עם סמל פח אשפה למחיקת מנה מהתפריט
בלחיצה על פריט חדש ליצירת מנה חדשה או לחיצה על הכפתור עריכה למנה קיימת נגיע למסך הבא
כאן אנו נראה את כול השדות לפרטי המנה:
- שם המנה
- מק"ט המנה
- מחיר המנה
- מחיר לפני מבצע
- כותרת לתגית של מבצע
- הפעלת או הסתרת המנה בתפריט
- האם להציע את המנה לפני העברה לתשלום
- סדר המוצרים בתפריט
- בחירת או הורדת תמונה למנה בגודל 300X200
- מחיר המוצר בנקודות למועדון לקוחות
- תיבת טקסט לכתיבת תיאור המנה
- שיוך המנה לתפריטים של הסניפים בא היא נמכרת
- שיוך המנה לקטגוריה והתת קטגוריות הרלוונטיים לה
- שיוך המנה לתפריט העליון במקרה הצורך
- אילו מוצרים להציע אחרי הוספת המוצר לסל
- כותרת לפופ אפ של המוצרים הנוספים
- כפתורי שמירת השינויים למנה וכפתור מחיקת המנה
עריכת תוספות למנה
בטאב פופאפ יהיו לנו מספר אופציות ליצירת ועריכת תוספות למנות שלנו. בלחיצה על הכפתור הוסף סטריפ נקבל סטריפ עם מספר שדות.
- לא להראות פופאפ של מוצר בתפריט וישר להוסיף אותו לעגלה
- בחירת תבנית של פופ אפ של מוצר
- לא לאפשר הערות למנה
- הגדרות של תוספות: ניתן לבחור סטריפ תוספות שכבר הוגדר מראש באזור התוספות או לבחור סטריפ מותאם אישית למנה
- כותרת: הכותרת שתוצג מעל לתוספות בתפריט
- סוג תצוגה: בחירת הדרך בא התוספות יבחרו על ידי הלקוח.
- בחירת בודדת (או): בודדת של אחת התוספות
- בחירה לפי כמות והגבלה: אופציה זו מותאמת במיוחד לרטבים ונותנת ללקוח לבחור כמות מסוימת של כול תוספת להזמנה ובנוסף ניתן להגביל כמה תוספות ניתן להזמין בחינם וכמה ניתן להזמין סך הכול
- בחירה מרובה: בחירה מרובה של תוספות עם האפשרות להגבלה של כמה ניתן להזמין סך הכול לדוגמא סטריפ בוא ניתן להזמין 5 סוגי ירקות
- חיפוש וגרירת התוספת לאזור תוספות נבחרות
- כמות פריטים בחינם
- הגבלת כמות פריטים לבחירה
אלון שניידרמן
מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.המשך קריאה - מאמרים נוספים
מדריך וורדפרס 2025
ברוך הבא למדריך להעלאת תכנים לאתר WordPress, מדריך זה נכתב במטרה להנחות את קהל לקוחותינו וציבור הגולשים, שהחליטו לנקוט בגישה …
לקריאה >הנגשת אתרים – נגישות אתרי אינטרנט
הנגשת אתרים הנגשת אתרים לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות שונות היא בגדר חובה מוסרית וחברתית. המרחב האינטרנטי פותח עבורם אפשרות לרכישת ידע, …
לקריאה >5 דברים שצריך לדעת על הקמת אתר
לאחר 20 שנות ניסיון בבניית אתרים אספנו לכם את עיקרי הדברים העקרוניים לבניית כל אתר אינטרנט: 1. האתר שלך משקף …
לקריאה >