עמוד בית » בניית אתרים » מאמרים בנושא בניית אתרים » מדריך התחברות לאתר דרך קובץ HOST

מדריך התחברות לאתר דרך קובץ HOST

לאתר חדש אשר נבנה, ישנן שתי דרכי גישה

    • במידה והאתר החדש מחליף את האתר הישן, ולמעשה דורס אותו – הדומיין אשר שימש את האתר הישן הינו הכתובת של האתר החדש.
      או לחלופין, כאשר נרכש דומיין חדש – כתובת הדומיין שנרכשה הינה הכתובת לגישה לאתר – ניתן לגשת לאתר באמצעות כניסה דרך הדפדפן.
    • במידה וקיים אתר ישן באוויר, האתר החדש פותח על אותה כתובת דומיין בשרת נפרד, ועל כן לא ניתן להיכנס לאתר על ידי כניסה לURL – כי הדפדפן יוביל אותנו לאתר הישן.
      ולכן יש ליצור "מעקף" ולהגיד לדפדפן שאם מחפשים כתובת ספציפית (כתובת האתר) הדפדפן יפנה אותנו לכתובת חלופית (הכתובת החדשה של האתר) ולא יפנה כרגיל לכתובת הישנה.
      המעקף הנ"ל מתבצע באמצעות שינוי בקובץ ה-Hosts המקומי של המחשב.

הוספת האתר לקובץ ה – HOSTS

1. קובץ ה-Hosts נמצא בכונן הראשי עליו מותקנת מערכת ההפעלה (שם הכונן יכול להשתנות בהתאם למה שמשתמש הקצה שינה אותו, בדוג' הבאה הקובץ נמצא על כונן :C).
מיקום הקובץ הינו ב- C:\Windows\System32\drivers\etc.

בניית אתרים מקצועיים

 

2. לאחר שמצאנו את הקובץ, נגרור אותו לשולחן העבודה, נלחץ לחיצה ימנית על הקובץ ובחירה בפתיחה באמצעות כתבן (Notepad).

פיתוח אתר לעסק

3. לאחר שהקובץ נפתח בכתבן (Notepad), נראה בקובץ- מלל באנגלית, יש לרדת לשורה חדשה מתחת לכל הטקסט, ולהוסיף את כתובת השרת וכתובת האתר, כאשר ה-0.0.0.0 מייצג את כתובת השרת ו-Test.com את הכתובת הרלוונטית של האתר שלנו (יש להקפיד לכתוב את הכתובת ללא WWW).

פיתוח אתרי אינטרנט

4. לאחר שהוספנו את כתובת השרת והאתר לקובץ ה-Hosts, נלחץ על שמור, ונחזיר אותו לתיקיית המקור שלו, כמו בסעיף 1 – C:\Windows\System32\drivers\etc.
5. יש להיכנס לדפדפן ולהכניס את כתובת הURL ללא הWWW – לדוג': http://test.com

נכתב ע"י

אלון שניידרמן

מומחה באפיון UI/UX, ניתוח דפוסי התנהגות ופיתוח אסטרטגיות שיווק.
אלון מרצה בכיר בתחום הדיגיטל, יוצא יחידת 8200, יזם ומלווה סטארטאפים, מנכ"ל ובעלים של קבוצת Web3D המעניקה מזה 25 שנה שירותי פיתוח אתרים ומערכות תוכנה, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי.


המשך קריאה - מאמרים נוספים

הנגשת אתרים הנגשת אתרים לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות שונות היא בגדר חובה מוסרית וחברתית. המרחב האינטרנטי פותח עבורם אפשרות לרכישת ידע, חברויות, מציאת זוגיות, רכישת מוצרים, שירותים מקוונים ואפשרויות תעסוקה. אתרי …

לאחר 20 שנות ניסיון בבניית אתרים אספנו לכם את עיקרי הדברים העקרוניים לבניית כל אתר אינטרנט: 1. האתר שלך משקף את התדמית שלך כמה הזדמנויות לרושם ראשוני אתה מקבל? מה …

 רוב ציבור הגולשים בישראל (יותר מ-67%, נכון לשנת 2014) מרבה לגלוש במנועי החיפוש ממכשירי הסמארטפון (מכשירי פאלפון). החל מה-21.04.2015 גוגל הצהירה כי לגולשים אשר מבצעים חיפושים ממכשירי הסמארטפון, היא "תתעדף" …

השאירו הודעה
שיחת ווצאפ שיחת טלפון